Gå til innhold

Hvordan hadde dere sett på forelder som......

Anbefalte innlegg

Skrevet

inviterer jentene i klassen hjem til juleverksted før jul?? Er 10 stk....Er 10 år siden sist jeg hadde skolebarn, da gjorde jeg ofte sånt, men kjente unger og foreldre godt den gang, ikke var det så mange heller.

Tenker at slikt er bra å gjøre for barna(ikke mins min egen), og jeg synes sånt er koselig....men hva hadde dere tenkt?? Koselig førjulsyssel, eller at jeg er en som prøver litt for hardt;)??

Videoannonse
Annonse
Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på det i skolealder. Det er ille at hele desember går bort i jul også på skolen.. Vi hadde nok avslått.

Skrevet

Kjempekos! Hadde ikke hatt plass selv, men vært glad for at andre hadde det og at dattera mi fikk være med. Da ville jeg dessuten fått litt tid til vasking, baking og julegavehandling selv ;)

Skrevet

Jeg hadde syntes det var kjempekoselig og vil gjerne ta til meg den tanken...

Gjest Gullguttene
Skrevet

Jeg syns det hadde vært veldig koselig :) Husker jeg var hjemme hos en vennine og gjorde det samme da jeg var yngre. Ønsket alltid at min mamma skulle finne på noe sånt med meg og mine venner.

Skrevet

inviterer jentene i klassen hjem til juleverksted før jul?? Er 10 stk....Er 10 år siden sist jeg hadde skolebarn, da gjorde jeg ofte sånt, men kjente unger og foreldre godt den gang, ikke var det så mange heller.

Tenker at slikt er bra å gjøre for barna(ikke mins min egen), og jeg synes sånt er koselig....men hva hadde dere tenkt?? Koselig førjulsyssel, eller at jeg er en som prøver litt for hardt;)??

Det er jo koselig?

Juleverksted skal jo være før jul - lage julepynt eller kaker og drikke gløgg.

Skrevet

Høres koselig ut, men spørs om vi hadde hatt tid elle prioritert det. Spørs helt hvordan programmet hadde sett ut den dagen.

Skrevet

Wow hadde jeg tenkt og glad og fornøyd sendt barn (og kanskej spurt om jeg kunne hjelpe til?) :-) og vært litt misunnelig iom at jeg aldri kommer til å bli en sånn kreativ mamma!

Skrevet

Superbra intiativ! Kjempekoselig!

Skrevet

Kjempekoselig! :)Burde vært mer sånt!

Skrevet

Kjempekoselig. Hadde tilbydt meg og kjøpe inn gløgg og evt andre godsaker dere kunne kose dere med. For det blir jo fotr noen kroner. Er det noe jeg har lært, er det at og lage ting selv er MYE dyrere enn og kjøpe ferdig. Så litt filt, pappa, lim etc hadde jeg nok også såurt om jeg skulle sende med :) Antar barna skal få med seg tingene de lager hjem. Og da er det jo rett og rimelig og koste på det litt.

Skrevet

Jeg hadde ikke satt pris på det i skolealder. Det er ille at hele desember går bort i jul også på skolen.. Vi hadde nok avslått.

Går hele desember bort i jul på skolen? På skolen hvor jeg jobber har vi bare jul når vi har samlingsstund på morgenen. Så har vi grøtfest med nisseluer en av de siste dagene før jul.

Jeg syntes dette var en koselig tanke jeg.

Skrevet

Tusen takk for svar!!! Det blir juleverksted her i desmber:D

Skrevet

Hva mener du? At for mye skjer i desember eller at det er altfor mye fokus på jul?

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Det er for mye fokus på jul i hele samfunnet HELE desember. Når det er såpass mye jul i skolen (julepynt,julegran,kirke etc) blir det rett og slett for mye om man også skal bli invitert hjem på juleverksted også. Og med så mye jul blir det vanskeligere å takke nei for de barna som ikke ønsker jul.

Skrevet

Det er for mye fokus på jul i hele samfunnet HELE desember. Når det er såpass mye jul i skolen (julepynt,julegran,kirke etc) blir det rett og slett for mye om man også skal bli invitert hjem på juleverksted også. Og med så mye jul blir det vanskeligere å takke nei for de barna som ikke ønsker jul.

Que??

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Går hele desember bort i jul på skolen? På skolen hvor jeg jobber har vi bare jul når vi har samlingsstund på morgenen. Så har vi grøtfest med nisseluer en av de siste dagene før jul.

Jeg syntes dette var en koselig tanke jeg.

Deg om det. Jeg syns det er trist at barna mine skal påtvinges jul i offentlig regi. Og hva er alternativet for de som ikke feirer? Jo, de skal 'straffes' med å gjøre lekser mens andre spiser grøt og feirer jul. Tragisk.

Sikkert koselig initiativ for alle som elsker jul.

Skrevet

Seriøst?

En mor som inviterer venner av barnet hennes hjem til juleverksted...og du takker nei?

Sært!!!

Gjest Ingen skal få!
Skrevet

Que??

Er det så vanskelig for deg at det finnes mange som ikke ønsker å feire hedenske høytider?

Skrevet

Utrolig flott initiativ! Personlig ville jeg ha alliert meg med en eller to andre foreldre som kunne hjulpet til da. Mange små hender som skal ha hjelp på en og samme tid;-)

Skrevet

Det hadde jeg blitt superglad for, jeg!!

Skrevet

Que??

Er det så vanskelig for deg at det finnes mange som ikke ønsker å feire hedenske høytider?

øøø....neida. Du får gjøre som du vil. Men å si at barna ikke ønsker jul, den får du dra lengre ut på landet med;-)

Skrevet

Tusen takk for svar!!! Det blir juleverksted her i desmber:D

:-)

Skulle ønske jeg hadde hatt en datter og hun hadde gått i klassen til din datter! ;-)

Kos dere masse!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...