Gå til innhold

Hva synes du er stygt, som "alle" liker?

Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes.

Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt.

Muffins og cupcake er to ulike kaker:)

Ja jeg hører de sier det..... men klarer ikke å foholde meg til det ;)

Flytende røre - muffins

Fast røre- cupcake

Høy topp

Rett topp

Dette stemmer jo ikke. Er ikke det som er forskjellen!

Nei keg vet ene er en kake andre er mer mat.

Cupcakes kommer fra at mange ville ha noe søtt etter kaffen, men hadde ikke lyst på en stor kake så de hadde kake røre og helte i tekopper og lagde seg en liten cup cake.

Muffins er mer mat enn en kake. Man bruker ordet muffins i USA også.

Så det er to ulike kaker! Cup cake røren er ofte løsere enn muffins røren jo.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nysgjerrig: Hva er hombrefarget hår?

Skrevet

Disse ellers normale genserne med stor glitter-hodeskalle på. Ser mange gå med den. Stort trykk og glitter er ikke min smak, men akkurat de med hodeskaller tar kaka. Jeg synes rett og slett det er fælt. Og de mønsterbuksene.... grøss! tongue.png

Hodeskaller på babyklær er SPESIELT grusomt. Hvem kler ungen sin i dødningehoder frivillig! (Forstår at man har mindre man skulle sagt når poden er 15 liksom....) Det eneste jeg (såvidt) orker å "godta" er hodeskaller til sjørøverlek.

Ellos klarer til og med HVERT år å sende reklame med juleklær for barn der babyguttene alltid har skjorte eller slips med hodeskaller på....... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkkkk! IKKE løp å kjøp.

Hihi, jeg er en av de som kler sønnen min i gensere/t-skjorter med dødningehoder.

Skrevet

Disse ellers normale genserne med stor glitter-hodeskalle på. Ser mange gå med den. Stort trykk og glitter er ikke min smak, men akkurat de med hodeskaller tar kaka. Jeg synes rett og slett det er fælt. Og de mønsterbuksene.... grøss! tongue.png

Hodeskaller på babyklær er SPESIELT grusomt. Hvem kler ungen sin i dødningehoder frivillig! (Forstår at man har mindre man skulle sagt når poden er 15 liksom....) Det eneste jeg (såvidt) orker å "godta" er hodeskaller til sjørøverlek.

Ellos klarer til og med HVERT år å sende reklame med juleklær for barn der babyguttene alltid har skjorte eller slips med hodeskaller på....... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkkkk! IKKE løp å kjøp.

Hihi, jeg er en av de som kler sønnen min i gensere/t-skjorter med dødningehoder.

Lisja her har også slike klede, men då i form av band-logoar..
Skrevet

Disse ellers normale genserne med stor glitter-hodeskalle på. Ser mange gå med den. Stort trykk og glitter er ikke min smak, men akkurat de med hodeskaller tar kaka. Jeg synes rett og slett det er fælt. Og de mønsterbuksene.... grøss! :P

Lisja her har også slike klede, men då i form av band-logoar..

han har en del band logoer på t skjortene sine han også :)

Skrevet

Jeg signerer alt fra shabby chic, alt hvitmalt, englevinger, krystallkroner og skuffeknotter, veggord, home/love bokstaver og romantisk bondestil.

Jeg tenker som så at i 80 % av norges hjem kan man gå inn i huset og ikke ane hvilket hus man er i for alle er like(!!!)

Ellers så er denna trenden med at håret skal være farget litt her og der i forskjellige farger skikkelig stygt. Klarer ikke ta folk seriøst om de har det (var på apoteket her og hu som satt i kassa var hvertfall 45+ og så ut som den hufsa på håret)

Parajumpers vet jeg ikke hva er for noe, men hørtes ut som noe som er tatt ut ifra tidlig 80 tall :P

Syntes og den trenden om at barn skal ha dyre, fancy, voksen klær heller ikke er noe fint. Ser barn under året som er mer voksent kledd menn meg og det syntes jeg blir feil...

Skrevet

Hehe, Jeg synes " dagens" barnevogner er skikkelig stygge;)

Skrevet

Synes bukser som går inn i beina ikke er noe fine.det er veldig få det er flatterende på.

Skrevet

Bryllupsbilder og pastelmuffins!

Skrevet

- At alt skal være så lyst og sterilt i hjemmet.

- HUNKER! Altså store muskler, bare overkropper, osv..

- Twilight og Vampire diaries.

- Eller dyre barnevogner med kjente merkenavn :-S

Skrevet

Sneakers med hæl er gyselig, ja..

Jeg virkelig HATER cowboy boots. De er ikke in nå, men kommer med jevne mellomrom. Og jeg må bare brekke meg.

Skrevet

Uggs tøfler! Har tom en venninne på 52 som har slike. Har sagt at jeg ALDRI kommer til å gå med slike. Grusomme, spør du meg.

Skrevet

Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes.

Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt.

Muffins og cupcake er to ulike kaker:)

Ja jeg hører de sier det..... men klarer ikke å foholde meg til det ;)

Flytende røre - muffins

Fast røre- cupcake

Høy topp

Rett topp

Dette stemmer jo ikke. Er ikke det som er forskjellen!

Nei keg vet ene er en kake andre er mer mat.

Cupcakes kommer fra at mange ville ha noe søtt etter kaffen, men hadde ikke lyst på en stor kake så de hadde kake røre og helte i tekopper og lagde seg en liten cup cake.

Muffins er mer mat enn en kake. Man bruker ordet muffins i USA også.

Så det er to ulike kaker! Cup cake røren er ofte løsere enn muffins røren jo.

øhm......ok......

*gjesp*

Skrevet

Shabby chic/landlig stil (spy), thujahekk, alt med "carpe diem" på, den plakaten ALLE interiørbloggere har som sier "keep calm and carry on", vognpose i fleece (snøggel eller hva de kaller de glorete greiene), pumps og ankelboots med tykk hæl, de fleste potteplanter (har kun sukkulenter og orkideer selv), glatte kubbelys, kubbelys på speil (grøss), de fleste skinnsofaer, glassbord, masseproduserte bilder (type IKEA, Bohus osv), gulvtepper, caps, små babyer i stive "voksenklær", vebjørn sand-serviset, grand cru-serviset, fluffy saueskinn på spisestolene, spisestoler med brunt/svart skinn, vitrineskap, laminatgulv, disneyfigurer på sengetøy/gardiner/bilder på barnerom, plast/melamin-servise til innebruk, tupperware, eyeliner, nisser (som julepynt), sånn strieduk for å ha under juletreet, flagg på juletreet, glitter på juletreet, glasshyller, chinos, pallemøbler, lange skjørt, veggord, bilder med tekst ala kremmerhuset, klokker med romertall.

Merker jeg kunne sittet å skrive resten av dagen, men har andre ting å gjøre. Slår meg at jeg nok er litt sær, hehe..

Skrevet

Bare overkropper??

Skrevet

Bare overkropper??

Bar overkropp!.......

Skrevet

Går det an å ikke like det da? Mener du menn som går rundt i bar overkropp på gata ( for d ser jo bare latterlig ut) eller bar overkropp i seg selv, som på din egen mann? Må mannen ha skjorta på seg om natta f.eks, hehe..

Bare overkropper??

Bar overkropp!.......

Gjest sug lut
Skrevet

Alt som på noe vis forbindes med metroseksuelle menn. Jeg nevner i fleng manbag, hårprodukter og *antrekk*.

Skrevet

Folk som ikke er sikre nok på sin egen stil og heller bare kopierer det som er "in" der og da. Har ingenting imot noen stiler, men når det bare er sjelløst og kopiert får jeg spader. Gjerne disse hjemmene som blir hyllet som vakre hjem.

Converse og ballerinasko kan jeg spare min begeistring for.

Ikke skyt meg nå, men jeg syns skikkelig fake brun hud (Type solariumsbrun/foundationbrun) er fælt, spesielt om man er blond.

Bukser som er trange i beina. Man får kyllinglår av det! Vet liksom ikke om jeg bør kikke en annen vei eller begyne å spise når jeg ser det.

Skrevet

Shabby chic/landlig stil (spy), thujahekk, alt med "carpe diem" på, den plakaten ALLE interiørbloggere har som sier "keep calm and carry on", vognpose i fleece (snøggel eller hva de kaller de glorete greiene), pumps og ankelboots med tykk hæl, de fleste potteplanter (har kun sukkulenter og orkideer selv), glatte kubbelys, kubbelys på speil (grøss), de fleste skinnsofaer, glassbord, masseproduserte bilder (type IKEA, Bohus osv), gulvtepper, caps, små babyer i stive "voksenklær", vebjørn sand-serviset, grand cru-serviset, fluffy saueskinn på spisestolene, spisestoler med brunt/svart skinn, vitrineskap, laminatgulv, disneyfigurer på sengetøy/gardiner/bilder på barnerom, plast/melamin-servise til innebruk, tupperware, eyeliner, nisser (som julepynt), sånn strieduk for å ha under juletreet, flagg på juletreet, glitter på juletreet, glasshyller, chinos, pallemøbler, lange skjørt, veggord, bilder med tekst ala kremmerhuset, klokker med romertall.

Merker jeg kunne sittet å skrive resten av dagen, men har andre ting å gjøre. Slår meg at jeg nok er litt sær, hehe..

Haha, jeg kunne skrevet akkurat samme listen selv, bortsett fra at jeg ikke vet hvordan Vebjørn Sand-serviset ser ut, og så syns jeg eyeliner er veldig fint når den er påført av noen som kan sminke.

Skrevet

Løse sprosser i vinduer. I tillegg har det blitt så vanlig at folk flest tror det er en original måte å få sitt nye hus til å se gammelt ut, noe det definitivt ikke gjør.

Skrevet

Converse sko på voksne mennesker.. Vet jeg blir skutt nå, men :P

Skal ikke skyte deg altså, men jeg elsker mine Converse! Klarte ikke å bestemme meg for farge tidligere i år, og endte opp med seks par i foskjellige farger som ble hjem, hihi. Synd jeg snart må pakke de bort for sesongen

Skrevet

Folk som ikke er sikre nok på sin egen stil og heller bare kopierer det som er "in" der og da. Har ingenting imot noen stiler, men når det bare er sjelløst og kopiert får jeg spader. Gjerne disse hjemmene som blir hyllet som vakre hjem.

Converse og ballerinasko kan jeg spare min begeistring for.

Ikke skyt meg nå, men jeg syns skikkelig fake brun hud (Type solariumsbrun/foundationbrun) er fælt, spesielt om man er blond.

Bukser som er trange i beina. Man får kyllinglår av det! Vet liksom ikke om jeg bør kikke en annen vei eller begyne å spise når jeg ser det.

Jeg går i både Converse og smale bukser, gjerne samtidig :P

Menmen, når jeg ser på hva andre kan finne på å gå i (og de føler seg nok like fine som det jeg gjør! :) ) tenker jeg at det ikke er så nøye :)

Bra vi er forskjellige! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...