Gå til innhold

Hva synes du er stygt, som "alle" liker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, sitter hjemme og kjeder meg i regnværet.

Jeg synes ihvertfall alt av det der "marimekko"-blomstermønsteret er mindre pent (og jeg liker blomstermønster,) men det er jo så populært på alt fra duker til tapet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høye Ilse Jacobsen støvler med snøring..

Skrevet

Lysekrone:P

Skrevet

Skappel-genseren:-P

Skrevet

Jeg synes ihvertfall alt av det der "marimekko"-blomstermønsteret er mindre pent (og jeg liker blomstermønster,) men det er jo så populært på alt fra duker til tapet.

Det var akkurat mari mekko jeg skulle svare da jeg leste overskriften på innlegget ditt :)

Skrevet

Wallstickers og sånne bokstaver som folk plasserer overalt i husene sine. Og spotter i taket.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Lysekrone med prismer, skappel(?) genseren, fransk bondestil.

Skrevet

Sneakers med hæl.

Synes alle andre det er fint? hjelp!

Skrevet

De der "HOME/LOVE"-bilderammene/bokstavene folk har.

Skrevet

Parkas, spesielt canada goose. Syns de er så overdimensjonerte.

Skrevet

Sneakers med hæl.

Synes alle andre det er fint? hjelp!

Kanskje ikke alle andre da ;) Men jeg forstår ikke at noen kan gjøre det... Jaja, vi er alle forskjellige, heldigvis!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Hvitt interiør hvor alt går i hvitt og kanskje litt lysegrått :)

Skrevet

Alt som er shabby chic, joggesko med hæl, alt av tøy med kamelfarge (hater den fargen!), spisse pumps, de naglearmbåndene og halskjedene som er så populære nå.

Skrevet

Disse ellers normale genserne med stor glitter-hodeskalle på. Ser mange gå med den. Stort trykk og glitter er ikke min smak, men akkurat de med hodeskaller tar kaka. Jeg synes rett og slett det er fælt. Og de mønsterbuksene.... grøss! :P

Skrevet

Jeg syns det er stygt med spotter i taket (kanskje OK på bad, men ikke andre plasser :P ), skinnsofa, glassbord, puter med store dyreansikt eller menneskeansikt (spyyyyyyyy :P) .

Skrevet

Sånne collager der man samler mye smått nips og setter de i klynger (ofte på sofabord) og tror det blir feiende flott av den grunn. Og telys i pyntesand, og kubbelys på speil. Det er tiår siden det funket.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Husker ikke hva merket heter, men den kolleksjonen som Lindex har nå..BLÆÆÆ,kjempe stygt mønster!

Skappel genseren

KilehÆl

Hombre farget hår(!!!)

Skjell lamper

hmm,sikkert mye mer og

Skrevet

HOME og LOVE eller andre bokstaver til pynt...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Parajumpers

Tunika

Ola jakke

Lys på speil

Gardiner i stuen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...