Gjest Miryks Skrevet 23. oktober 2012 #26 Skrevet 23. oktober 2012 Parajumpers Tunika Ola jakke Lys på speil Gardiner i stuen Gardiner i stua? Hvor bor du hen, siden du ikke har det? Vi bor midt i byen her, svæææære vinduer (to vinduer på tre meter i bredda, fra gulv til tak... >_<), og et vanlig. Må nesten ha vindu her, ellers kunne vi like gjerne annonsert i avisa hva vi gjør/skal gjøre
mamma.no Skrevet 23. oktober 2012 #27 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg liker ikke alt dette Chabby Chic - greiene eller hva det heter. Der nesten alt er hvitt og gjerne har en slitt/gml utførelse. Bokstaver og tekster der det står om hvor fantastisk alt er og engler som daler ned m.m.. Men, smaken er som baken og godt er det
Himmel og hav Skrevet 23. oktober 2012 #28 Skrevet 23. oktober 2012 Sånne amerikanske kaker med glasur i all verdens farger, glitter, perler, figurer ol. Og kaker med bilde av dåpsbarnet, konfirmanten eller hvem det nå er.
M.O.M Skrevet 23. oktober 2012 #29 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Trodde Marimekko hadde dødd ut for lengst jeg :-P Jeg er i hvert fall ikke fan av stilen i hjemmet som heldigvis dør ut nå: malte furumøbler med 15 strøk, tykk hvit maling og masse englevinger og svære glassknotter i alle rom med masse prismer, wallstickers og alt "søtt" fra topp til tå. Og alle disse fancy vognene med 3 hjul, men det rareste av alt så synes jeg Stokkevognen som alle hater er litt stilig i sterke farge. Skappel genseren liker jeg heller ikke. Mulig fordi dama har tatt en genser som har eksistert i årevis og satt sitt navn på den, og ikke en gang kan innrømme at hun i det minste ble inspirert av Freudian Kicks' genseren og på toppen av det hele tjener penger på den! Og akkurat det med spotter i taket så tror jeg ikke så mange har valgt det fordi de synes at det er så fint, men veldig praktisk og bra belysning! :-) Endret 23. oktober 2012 av shoppemamma
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #30 Skrevet 23. oktober 2012 - Navneskilt på barnevogner - Tatoveringer og piercinger - Bleika hår med svart utvekst - One-piece - Home/Love skilt
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #31 Skrevet 23. oktober 2012 Parajumpers Tunika Ola jakke Lys på speil Gardiner i stuen Gardiner i stua? Hvor bor du hen, siden du ikke har det? Vi bor midt i byen her, svæææære vinduer (to vinduer på tre meter i bredda, fra gulv til tak... >_<), og et vanlig. Må nesten ha vindu her, ellers kunne vi like gjerne annonsert i avisa hva vi gjør/skal gjøre Jeg bor i 1 etasje med svære vinduer. Fullt innsyn. men jeg er ikke så blyg av meg så alle ser hva jeg gjør til enhver tid. men jeg tenker ikke over det. Gårsdagens date derimot tenkte over det og ville bytte rom.
Miamimom Skrevet 23. oktober 2012 #32 Skrevet 23. oktober 2012 - Navneskilt på barnevogner - Tatoveringer og piercinger - Bleika hår med svart utvekst - One-piece - Home/Love skilt Dette er vel virkelig ikke noe "alle" liker? Håper jeg?
hol(L)y COW Skrevet 23. oktober 2012 #33 Skrevet 23. oktober 2012 Disse ellers normale genserne med stor glitter-hodeskalle på. Ser mange gå med den. Stort trykk og glitter er ikke min smak, men akkurat de med hodeskaller tar kaka. Jeg synes rett og slett det er fælt. Og de mønsterbuksene.... grøss! Hodeskaller på babyklær er SPESIELT grusomt. Hvem kler ungen sin i dødningehoder frivillig! (Forstår at man har mindre man skulle sagt når poden er 15 liksom....) Det eneste jeg (såvidt) orker å "godta" er hodeskaller til sjørøverlek. Ellos klarer til og med HVERT år å sende reklame med juleklær for barn der babyguttene alltid har skjorte eller slips med hodeskaller på....... IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIkkkk! IKKE løp å kjøp.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 23. oktober 2012 #34 Skrevet 23. oktober 2012 Converse sko på voksne mennesker.. Vet jeg blir skutt nå, men
hol(L)y COW Skrevet 23. oktober 2012 #35 Skrevet 23. oktober 2012 Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt.
*desemberbaby* Skrevet 23. oktober 2012 #36 Skrevet 23. oktober 2012 Dip dye hår. Ser ut som man er lut fattig og ikke har hatt råd til å farge etterveksten!
Mamma til go'jentene Skrevet 23. oktober 2012 #37 Skrevet 23. oktober 2012 Parajumpers Tunika Ola jakke Lys på speil Gardiner i stuen Enig, parajumper glemte jeg, syns det er komisk når alle har den samme jakken.. hihi.. Og tunika, da er det bedre å trene litt, sånn at man passer i en normal bukse og genser!
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #38 Skrevet 23. oktober 2012 Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt. Muffins og cupcake er to ulike kaker:)
hol(L)y COW Skrevet 23. oktober 2012 #39 Skrevet 23. oktober 2012 Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt. Muffins og cupcake er to ulike kaker:) Ja jeg hører de sier det..... men klarer ikke å foholde meg til det
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 23. oktober 2012 #40 Skrevet 23. oktober 2012 Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt. Muffins og cupcake er to ulike kaker:) Ja jeg hører de sier det..... men klarer ikke å foholde meg til det Flytende røre - muffins Fast røre- cupcake Høy topp Rett topp
nerdybirdy Skrevet 23. oktober 2012 #41 Skrevet 23. oktober 2012 Signerer mange her innes forslag om hva som IKKE er fint, men tydligvis i vinden...... Vil legge til: babyklær med påskrift: mammas engel/pappas tøffegutt ikea-katalog hjem Speil som "bilde" i stuen sko med nagler (bade punps og ballerina og støvletter) Må bare legge til for nte gang bokstavpynt og veggord, blæææææ
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 23. oktober 2012 #42 Skrevet 23. oktober 2012 Converse sko på voksne mennesker.. Vet jeg blir skutt nå, men Jeg elsker mine Converse.... og Ilse støvler som ble tatt opp i et annet innlegg
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #43 Skrevet 23. oktober 2012 - Navneskilt på barnevogner - Tatoveringer og piercinger - Bleika hår med svart utvekst - One-piece - Home/Love skilt Dette var ikke en ren harrytråd, men spørsmål om hva du syns er stygt som det virker som de aller fleste andre liker.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #44 Skrevet 23. oktober 2012 spisse pensko allværsjakker på damer når de ikke er på fjellet masse farger og blomster i hele huset hello kitty klær og rosa ting over hele jenterommet
Kortslutning Skrevet 23. oktober 2012 #45 Skrevet 23. oktober 2012 One-piece - Fysj så stygt og upraktisk da.. Disse pysjbuksene mange av fjortissene går med. Stiger av drivved og lignende i stuen og andre plasser i huset. Skjønner bare ikke vitsen.. Og cupcakes. Cupcakes overalt om dagen, og sååå in å lage. Fatter bare ikke poenget! Det er muffins, for pokker! (Vet det er forskjell, men for meg er det muffins!) Men at andre har det eller bruker det er helt greit, jeg bare liker det ikke selv
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 23. oktober 2012 #46 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt. Muffins og cupcake er to ulike kaker:) Ja eller nei, fordi vi i norge kaller muffins for det samme som de kaller cupcakes i usa. Altså den norske muffinsen = den amerikanske cupcakesen som er liten, ikke stor. En amerikansk muffins er ikke en søt versjon som vi har. Disse er store, og blir gjerne spist til frokost og er gjerne grove, eller tilsatt gulerot, bær, havre, tørket frukt etc.Her i Norge så kaller vi alt bare muffins pluss cupcakes selv om vi mener det samme;)Ja, om dere skjønte det Hilsen amerikanern Endret 23. oktober 2012 av Mine ♥ ♥ ♥
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #47 Skrevet 23. oktober 2012 Paller som møbler. Og annet drivvedpynt. Grøss.....
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #48 Skrevet 23. oktober 2012 Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt. Muffins og cupcake er to ulike kaker:) Ja eller nei, fordi vi i norge kaller muffins for det samme som de kaller cupcakes i usa. Altså den norske muffinsen = den amerikanske cupcakesen som er liten, ikke stor. En amerikansk muffins er ikke en søt versjon som vi har. Disse er store, og blir gjerne spist til frokost og er gjerne grove, eller tilsatt gulerot, bær, havre, tørket frukt etc.Her i Norge så kaller vi alt bare muffins pluss cupcakes selv om vi mener det samme;)Ja, om dere skjønte det Hilsen amerikanern Endelig noen som har skjønt det
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2012 #49 Skrevet 23. oktober 2012 Muffins med masse glasur....unnskyld.....CUPcakes. Smaker gyselig, ser teit ut når man prøver å gape over det og er altfor sukkersøtt. Muffins og cupcake er to ulike kaker:) Ja jeg hører de sier det..... men klarer ikke å foholde meg til det Flytende røre - muffins Fast røre- cupcake Høy topp Rett topp Dette stemmer jo ikke. Er ikke det som er forskjellen!
Humlefrøken Skrevet 23. oktober 2012 #50 Skrevet 23. oktober 2012 Litt farlig område å bevege seg inn på, men altså: Menn med supertrange bukser og sosse-sveis med en generell metroseksuell tilnærming er..... ubeskrivelig egentlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå