Gå til innhold

hadde dere tilgitt eller gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk. Da skal jeg prøve det. De få bildene er virkelig viktig....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For guds skyld, slutt å flørte med andre menn om du har en egen. jeg skjønner at mannen din ble sint. Det jeg ikke skjønner er hvorfor han reagerer med å slå deg og knuse dataen.

Du virker litt borte vekk, HI.. Jeg tror du må finne deg selv og finne ut av hva du ønsker. Stå opp for deg selv, vær sterk, du må kreve å bli behandlet bra! Ingen skal da slå deg, det vet du vel? Knuse dataen din?

Slutt å syntes synd på deg selv. Du er et voksent menneske og nå må du ta grep om livet ditt! Vil du leve i dette forholdet resten av livet? Dere har vært opp og ned lenge, kranglet og sveket hverandre. Jeg stusser over at du helt i starten kun så dine egne feil. Det du gjorde var grusomt og du håpte og ba om at mannen din ikke skulle gå fra deg, men at mannen din slår deg og knuser dataen din, det er helt greit? å slå er aldri greit. Det må du vite.

Tror du ikke at du kanskje får det bedre med en ny start? Kom deg bort. Det er du verdt!

Klem.

Skrevet

Jeg synes absolutt ikke man skal ha behov for å leke sånn med andre. Da kan han heller snakke med deg om det. Kanskje dere kan opprette en ny mail adr, skape spenning ved å skrive hemmelig til hverandre.

Jeg hadde ikke gjort det slutt, men snakket med mannen og sagt jeg ble lei meg og skuffet. Ordnet opp i det og gått videre.

Livet er for kort til å sløse bort på slike småtterier.

Skrevet

Jeg ville prøvd å tilgi, men vet ikke om jeg hadde klart det... Jeg tror det er viktig å kjenne på magefølelsen i sånne situasjoner. Feks. Om hvordan forholdet var, og om det var sånn at han faktisk hadde følelser for hun andre. Kommunikasjon er viktig! Ville nok pratet med samboeren om det.

Skrevet

Jeg er fult klar over at det jeg gjorde var helt idiotisk , dumt og ..ja... ufattelig dårlig gjort. Jeg kan jo ikke enga g forklare hvorfor. Det jeg vet er at det ligger ikke noe under der. Ja, livet er for kort men jeg angrer, vil at ting skal være bra. At barna skal ha det godt. Med en familie... jeg må stå opp for meg selv. Helt riktig, det eneste jeg tenker på er hvor dumt det JEG gjorde var.... ikke han... jeg fortalte han at unnskyld osv ikke hjelper etter å ha slått seg. Aldri sett han slik. Han gråt skikkelig over hva jeg hadde gjort...

Skrevet

Jeg er fult klar over at det jeg gjorde var helt idiotisk , dumt og ..ja... ufattelig dårlig gjort. Jeg kan jo ikke enga g forklare hvorfor. Det jeg vet er at det ligger ikke noe under der. Ja, livet er for kort men jeg angrer, vil at ting skal være bra. At barna skal ha det godt. Med en familie... jeg må stå opp for meg selv. Helt riktig, det eneste jeg tenker på er hvor dumt det JEG gjorde var.... ikke han... jeg fortalte han at unnskyld osv ikke hjelper etter å ha slått seg. Aldri sett han slik. Han gråt skikkelig over hva jeg hadde gjort...

Det er kjempeflott at du ser dine feil, men nå er det på tide å se mannen din sine feil. Hva har du tenkt å gjøre i forhold til at han slo deg og knuste dataen? Du må sette ned foten og kreve en unnskyldning. Ellers hadde jeg ikke blitt.

Skrevet

Han har unnskyldt seg mange ganger mtp at han slo og dataen. Han bet til og med et hull i leppa si igår da d rabla for han... han sa også at får j ikke igjen på forsikringa så får jeg penger av han til ny data. Selvfølgelig. Men det er fryktelig dårlig gjort av oss begge.... Jeg er absolutt ikke tilfreds med den mannen jeg så igår...

Skrevet

Han har unnskyldt seg mange ganger mtp at han slo og dataen. Han bet til og med et hull i leppa si igår da d rabla for han... han sa også at får j ikke igjen på forsikringa så får jeg penger av han til ny data. Selvfølgelig. Men det er fryktelig dårlig gjort av oss begge.... Jeg er absolutt ikke tilfreds med den mannen jeg så igår...

Han ber om unnskyldning og tilbyr deg å kjøpe ny data men likevell har han pakket sakene og skal dra? Eller har han tilgitt deg for dine feil??

Skrevet

Han har sagt unnskyld for at han rørte meg. Og mine ting. Pga det er vel en selvfølge at han betaler en ny data til meg. Men tilgitt meg nei. Han står fast på å gå fra meg

Skrevet
skjønner ikke at noen gidder å svare HI på innelgget hennes.... Hvis hun er så hjernevasket at hun er desperat etter å få tilbake en mann som slår og ødelegger ting når verden går i mot ham.... ja, da kommer hun aldri til å gå. Tiden hun bruker her inne er fullstendig bortkastet - dere som svarer, dere kaster bort tiden deres også. Kvinner som HI kommer ALDRI til å forlate mannen sin- og barna bilr de store taperne. Gang på gang. Tror dere dette er FøRSTE gangen disse to ryker i tottene på hverandre? Neppe - og det er langt i fra den siste. Han er fremdeles i samme hus som henne - hadde han ment alvor hadde han funnet seg alternative overnattingsmuligheter. Innen fredag er det "lykkeliga gatan" igjen. Tro meg.

ENIG!!!

Skrevet

Dere virker like udugelige begge to - og passer nok sammen som hånd i hanske!

Bare trist at dere har klart å formere dere - og at en uskyldig tredjepart blir skadelidene! For å ikke snakke om tiden og ressurser dere på sikt kommer til å beslaglegge hos politi, rådgivingstjenester og familievernkontor!

UDUGELIG! (og om dere hadde lest en bok eller tre - og benyttet tiden til annet enn å skape DRAMA!!!)

Skrevet

En sånn liten flørt over nettet kunne jeg sikkert tilgitt. Det jeg ikke kunne tilgitt var hvis mannen hadde fika til meg, da kunne han fint fått lov å pakke tingene sine å dra.

La mannen pakke å reise, du trenger ikke han. Ingen trenger en sånn mann. Vis han at du ikke trenger han og at du har det mye bedre uten han, da vil han komme krypende tilbake. Og da skal du selvfølgelig ikke ta han tilbake for det er det han forventer, men du skal avvise han og trykke han ned slik han har gjort mot deg i mange år. Det kan ta måneder, det kan ta år, men du må innse at deres forhold ikke er bra for verken deg eller barna deres.

Skrevet

Drama, de har nok allerede blitt venner igjen...

Skrevet

Der tok du feil anonym

Skrevet

Hei HI!

Hvordan går det med deg nå? Har dere fått pratet litt sammen om det som hendte?

Jeg håper du vet at uansett hva som skjer i et forhold, er det aldri, ALDRI, greit å slå. Du sier han fiket til deg - men da har jeg en litt annen definisjon av ordet - for slik du beskriver ansiktet ditt (stort merke, dere skulle sett meg..) så har han jo ikke fiket til deg - HAN SLO!! At han i tillegg lot sinnet sitt gå utover døde gjenstander, sier jo også litt - men selvfølgelig er jo det bedre enn at det går utover deg fysisk.

Håper virkelig dere sammen klarer å skåne barna for dette, slik at de skjønner og vet minst mulig. Nå vet ikke jeg hvor mange og hvor gamle de er - men håper at uskyldige små ikke blir offer for vold i hjemmet (far slår mor i dette tilfellet). Mange barn kan få traumer etter slike opplevelser (jeg vet....) Så grip fatt i situasjonen din straks, uansett hva du måtte komme fram til.

Jeg ønsker deg alt godt og lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...