Gå til innhold

hadde dere tilgitt eller gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om feks mannen deres hadde skrevet med ei dame i Max 10 min.på nett. Ikke noe nasty. Bare lek i form av at jeg drømmer om deg. Helt bunnløst. At mannen sa det hadde aldri skjedd noe tidligere og den leken hadde aldri fortsatt lenger enn det.. ? Når forholdet ellers er supert. Bare det endte i bunnløs lek i noen minutter..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bunnløs lek? Hva mener du med det egentlig?

At mannen min hadde flørtet med en dame hadde jeg tilgitt.

Skrevet

Er han forsket kan det være toppen av et stort isfjell. Menn lyger.

Innrømmet han det selv så er det nok bare denne gangen.

Man begynner ikke plutselig ut av det blå i voksen alder å flørte én dag. Akkurat den dagen man blir forsket.

Skrevet

Jeg hadde ikke tilgitt det. Skjønner ikke hvorfor en mann i et forhold har behov for nettprat med en annen dame..

Hadde han likt hvis du prata med en mann på nettet??

Skrevet

Jeg har tilgitt verre ting enn det, så ja, det hadde jeg vel gjort. Spesielt om det er barn i bildet.

Jeg er egentlig en person som sjelden tilgir, men pga. barna har jeg fått litt større takhøyde...

Skrevet

Hadde tilgitt det om mannen min angret og kunne forsikre meg om at det aldri kom til å skje igjen.

Jeg godtar lite når det kommer til utroskap et forhold. Ikke en gang flørt eller noe så enkelt som at ei anna dame sitter på fanget til samboeren min på fest. Det liker jeg ikke og jeg syntes at når man har en kjæreste så burde man respektere den andre parten.

Jeg har gjort meg veldig klar om hvor jeg står og hva som er OK og hva som ikke er greit. Hadde han brutt noe av det så hadde jeg blitt veldig skuffet og da skulle han fått jobbet hardt med det. Hadde det skjedd flere ganger så hadde jeg ikke kunne tilgitt.

Skrevet

Om feks mannen deres hadde skrevet med ei dame i Max 10 min.på nett. Ikke noe nasty. Bare lek i form av at jeg drømmer om deg. Helt bunnløst. At mannen sa det hadde aldri skjedd noe tidligere og den leken hadde aldri fortsatt lenger enn det.. ? Når forholdet ellers er supert. Bare det endte i bunnløs lek i noen minutter..

Jeg må ærlig talt si at dersom mannen min hadde chattet med ei dame på nett, og skrevet at han drømte om henne, så hadde mine lamper blinket veldig!

Ser ikke leken i dette altså:-S

Jeg hadde vel ikke gått pga dette, men var mannen sånn så ville jeg trodd at han allerede hadde vært utro med enten den dama, eller med andre.

Hva er det for en ting å skrive til andre egentlig??

Skrevet

Takk for svar. Det er meg dette gjelder. Derfor kaller jeg det bunnløst fordi det var aldri noe som kunne eller skulle utvikle seg . Pratet med en gammel kamerat, så tullet han og skrev du kan drømme om meg. Jeg sa ja jeg drømmer om deg jeg. Jeg er virkelig lykkelig med mannen min og kunne aldri vært utro mot han. Men han tror ikke. Pga det forstår jeg jo.. jeg har tilgitt mye mye verre ting enn dette, men han vil ikke mer. Det var det eneste jeg skrev, den setningen... vi har to små barn. Nytt hus og flott liv generelt...han fiket til meg. Og han går fra meg

Skrevet

Jeg tror ikke en gang jeg hadde tenkt på at det var noe å tilgi.

Skrevet

Så du hadde ikke gått ifra? Jeg midterste hele familien min nå på noe jeg ikke kan forklare. Det fantes ikke noe bakgrunn i den praten... i det hele tatt! Men samtidig har jeg ikke noe svar på hvorfor jeg svarte han på den måten... nå forlater han meg. For alltid. Og... jeg er knust... vi har det jo egentlig kjempe bra!!

Skrevet

Virker på meg som at han har ventet på en grunn til å forlate deg.. For dette henger ikke på greip..

Det er jo ikke noe å tilgi en gang..

Skrevet

Det verste er at den perioden vi har vært i nå har vært en av de beste... da vi har holdt på å bygge opp tillit etter at han har gått bak ryggen min. Med bare småting vel og merke..

Ja jeg skrev men en annen. I 10 min ca. Og ja jeg sa jeg drømmer om han sånn etter at han sa : du kan jo drømme om meg.

Deretter sa han at kom og kidnapp meg for jeg kjeder meg så. Og jeg svarte at klart jeg kan..

Men når mannen min spør hvordan jeg kunne skrive slik så har jeg ikke noe svar! For det lå virkelig ikke noe som helst bak :( og nå har jeg ødelagt livet vårt.. og mine barn

Skrevet

Hadde ikke hatt noen problemer med å tilgi det nei. Men hadde nok vært litt sur. (ikke truet med å flytte sur, men litt grinete) Noen tabbekvoter må man få ha i et forhold..

Skrevet

Skulle ønske han tenkte slik. Jeg ble ekstremt sjokka når han fiket til meg igår kveld. Han spurte bare om han kunne være her et par dager fram til van finner noe eget... han er ikke feilfri han heller. Og jeg har tilgitt sinnsykt mye verre enn dette , men jeg vet jo han tror jeg kan være utro osv men det kunne jeg aldri aldri klart. Han spør hvordan jeg kan bevise det.men hvordan kan jeg bevise? Øynene mine er nesten klistret igjen pga de er så hovne etter gråting.. jeg vil aldri miste han!!

Skrevet

Hvis han fiket til deg er det kanskje like greit? Jeg hadde ikke kunnet stole på en mann som hadde fiket til meg. Hvem vet hva han gjør neste gang?

Skrevet

Ja, jeg fikk utrolig sjokk... har stort merke.. aldri sett den siden etter 10 år. Men vi har det så flott og nå er alt borte. Og det er min feil! Jeg kunne som sagt aldri vært utro mot han. Men jeg kan heller ikke bevise det motsatte for han nå. Hvordan klarer man det....

Gjest sug lut
Skrevet

Det verste er at den perioden vi har vært i nå har vært en av de beste... da vi har holdt på å bygge opp tillit etter at han har gått bak ryggen min. Med bare småting vel og merke..

Ja jeg skrev men en annen. I 10 min ca. Og ja jeg sa jeg drømmer om han sånn etter at han sa : du kan jo drømme om meg.

Deretter sa han at kom og kidnapp meg for jeg kjeder meg så. Og jeg svarte at klart jeg kan..

Men når mannen min spør hvordan jeg kunne skrive slik så har jeg ikke noe svar! For det lå virkelig ikke noe som helst bak :( og nå har jeg ødelagt livet vårt.. og mine barn

Du har flørta - det er ingenting å bli forlatt for - eller forlate noen for.
Skrevet

Ja, jeg fikk utrolig sjokk... har stort merke.. aldri sett den siden etter 10 år. Men vi har det så flott og nå er alt borte. Og det er min feil! Jeg kunne som sagt aldri vært utro mot han. Men jeg kan heller ikke bevise det motsatte for han nå. Hvordan klarer man det....

Skrevet

Oi ble sendt to ganger... ja jeg gjorde det men det var virkelig uskyldig og der har hverken aldri skjedd før og ei heller senere!

Skrevet

Og han knuste min 3uker gamle data. Går slikt på forsikring? Evt hvordan. Var til skolen den data. Med mange verdifulle baby bilder på..... jeg forstår ikke hvordan han kunne la det gå så langt

Skrevet

Han har vel bare venta på et påskudd for å gå fra deg. Snoka i meldinger har han også. Det er vel en av de største syndene man kan gjøre i følge brukerne her inne.

Skrevet

Dette skjedde via fb. (Som jeg nå har slettet). Jeg har ikke engang NR til denne fyren. Dette er en jeg kjente fra tidligere, og går på samme skole nå. Da har han fått tilgang til min fb etter at han hadde oppdateringer på tlf sin. Kan det være pga samme nettverk i huset? Aner ikke men tviler på står han noengang hadde klart passordet så. Samme det. Skaden har skjedd..... men nå ville jeg bar redde situasjonen. Vil ikke være uten han

Skrevet

Jeg hadde blitt sjalu, men det er ingen grunn til å forlate noen nei. Synes mannen din overreagerer veldig! Og hvis han har gått bak ryggen din før så har han jo ingenting han skulle ha sagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...