Gå til innhold

hadde dere tilgitt eller gått?

Anbefalte innlegg

Skrevet

La han bare gå og se hva som skjer. Har han ugler i mosen så vil du fort oppdage det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med barna... jeg vil ikke at de skal miste det vi har sammen her...

Nei han er absolutt ikke den som burde snakke sånn. Men jeg vet ikke hvordan jeg skal si til han at det ikke var noe mer!! Jeg er rådvill...

Skrevet

Du flørtet litt og mannen slår deg og knuser dataen din? Spør du meg så er det du som må tigli han! Vær sint tilbake. Oppførselen hans er helt bak mål. Ja, du gjorde en feil og du var dum, men mannen din overreagerer noe voldsomt.

Skrevet (endret)

http://www.klikk.no/...#entry144565305

Etter din tidligere tråd å dømme så tror jeg du og mannen di har en del problemer.. Det meste virker vare utrolig umodent?! Høres ut som dere har en del ting å ta tak i. Dere beveger himmel og jord og skaper store problemer at små filleting. Jeg tror dere må jobbe med dere selv. Hva med barna, skriver du? Ikke bra for barna å ha foreldre som krangler hele tiden og er mer eller mindre ustabile. Jeg kjenner jo ikke hele deres historie men jeg lurer på om dere kanskje har det best uten hverandre. Mannen din er en jævel på å kontrolere deg..

Endret av mrsrogaland
Skrevet

Er han av den sjalu typen? Virker ikke som det er du som har gjort den verste "feilen" her. Virker som om han har lett etter en grunn til å gjøre det slutt.

Tørk tårene dine er mitt råd. Vær tøff tilbake. Om han vil forlate deg for dette, så fortjener han deg ikke. La han gå.

Jeg hadde aldri kunne tilgi noen som fiket til meg. Klem.

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet (endret)

Hvis han reiser så må dere på mekling.

Da ville jeg lagt alle kort på bordet, inkludert reaksjonen hans med å slå deg, og håpet på at den objektive tredjeparten kan få dere til å se situasjonen litt klarere.

Og bare til slutt: Det er ALDRI greit å slå! Og det trenger han å vite!

Endret av FruHottentott
Skrevet

Ingen gjør slikt om de er i et supert forhold... Og nei, en slik mann, eller gutt... føler jeg ikke det hadde vært noen vits å samle på. Hvem vet hva annet han måtte ha gjort eller vil gjøre. Han har tydeligvis noen behov som ikke passer med å være i et par.

Skrevet

Helt riktig at vi har våre problemer og jeg har svelget mange mange kameler... det jeg alltid skåner er barna, hvis det skulle være sinne . Ja, han er sjalu og tenker det verste med en gang. Jeg klarer ikke tilgi han for sett med dataen fordi jeg endelig hadde fått tak i bildene av barnet mitt når hun ble født. Tok meg 3år... fikk se dem et døgn...og nå er de borte... det klarer jeg faktisk ikke tilgi.

Jeg vet ikke hvorfor jeg ikke klarer å være sterk. Jeg var alltid en sterk person... jeg knekker bare ved tanken. :( ja, han er fryktelig barnslig og umoden. Særlig som gjorde dette.... jeg innrømmer min feil

Skrevet

Tullete flørt som det (noe mannen min nok i og for seg aldri ville gjort) hadde vi sikkert hatt en krangel eller to om, men iom at jeg stoler på min mann og at flørting ikke er noe ulovlig i vårt forhold hadde jeg glatt tilgitt det :-)

Jeg hadde personlig også sansynligvis kunnet tilgitt utroskap hvis det var en engangsforeteelse og skjedde i en "krisetid" i forholdet... dette fordi vi igrunnen har et bra forhold og to fantastiske barn sammen.

Skrevet

En mann som fiker til meg (uansett hva jeg hadde gjort) ville jeg derimot ikke tilgitt!

Skrevet

Ja det var tullete flørt men hvordan bevise at det ikke er ekte. At det båten er tull

Skrevet

Jeg hadde ikke bare godtatt denslags, han skulle fått bevise at dette bare var tull- MEN, jeg hadde ikke gjort ungen min til skilsmissebarn bare for dette..

Til sist vil jeg si at din manns oppførsel i etterkant av dette, med å slå deg, knuse tingene dine osv, er HELT uakseptabel! Høres ut som om han har større problemer enn akkurat dette med din lille "flørt".

Her er det du som bør sette foten ned!

Skrevet

Det du skrev lenger ned i tråden (som var det du skrev med denne gamle vennen) er jo virkelig helt uskyldig.

At han ikke tror deg er hans problem... tror faktisk du skal være glad hvis han går... ikke bra å være i et forhold helt uten tillitt med en mann som slår deg!

Skrevet

Men hvordan skal jeg sette foten ned? Hva kan jeg gjøre?

Hvordan hadde du krevd at mannen din skulle bevise at det var bare tull...

Jeg vet ikke hva jeg kan gjøre mer...

Der skulle sett både data og ansiktet mitt....

Skrevet

Ja det var uskyldig men han tror jeg drømmer om denne fyren. At jeg VIL gjøre ting med han. Derfor går han. Slik står jeg kan leve med han abdr feks. Noe jeg har null interesse av!!!

Skrevet

Gå til familievernkontoret og få hjelp til å se at dette sansynligvis ikke handler om deg, men om han. Menn som slår og er syklig sjalu er små og usikre inne i seg!

Skrevet

Du skal fortelle ham at det å slå deg er LANGT verre enn det du har gjort, og jeg hadde ALDRI tilgitt mannen min om han slo meg!

Da hadde JEG gått!

Ærlig talt, håper du ikke har tenkt å krype for en mann som er sykelig sjalu, slår og ødelegger dine ting? La han bare gå, noe sånt har du ikke godt av å ha i hus!

Skrevet

Får han ALDRI med på å snakke med noen om dette.. jeg vet ikke. Hele meg skriker etter at han skal være med meg!! Hva skjer med meg... :( jeg klarer ikke tilgi at han slo meg..og knust dataen min. Jeg har aldri råd til å kjøpe ny :( det verste er mine bilder av jenta mi.... :( et døgn fikk jeg drømme meg bort i bildene. Nå er de borte..igjen.

Vet dere om forsikring dekker noe slik? Trenger den til skole og nå får jeg ikke gjort noe :(

Skrevet

Ved samlivsbrudd med barn inne i bildet blir man uansett innkalt til mekling, blant annet ang samvær. Dette kan du gå på alene om han ikke vil, da får du alle fordeler. Jeg ville lagt frem for dem nettopp det at han slo deg og knuste dine eiendeler.

Tør du la en mann som blir så sint at han slår deg å samvær alene med ungene?

Skrevet

skjønner ikke at noen gidder å svare HI på innelgget hennes....

Hvis hun er så hjernevasket at hun er desperat etter å få tilbake en mann som slår og ødelegger ting når verden går i mot ham.... ja, da kommer hun aldri til å gå.

Tiden hun bruker her inne er fullstendig bortkastet - dere som svarer, dere kaster bort tiden deres også.

Kvinner som HI kommer ALDRI til å forlate mannen sin- og barna bilr de store taperne. Gang på gang.

Tror dere dette er FøRSTE gangen disse to ryker i tottene på hverandre? Neppe - og det er langt i fra den siste.

Han er fremdeles i samme hus som henne - hadde han ment alvor hadde han funnet seg alternative overnattingsmuligheter. Innen fredag er det "lykkeliga gatan" igjen. Tro meg.

Skrevet

Som sagt har jeg aldri sett denne adferden tidligere.. han forguder barna så utrolig og er en fantastisk far, og hadde igrunn ikke bekymret meg noe for det. Men ... jeg ønsker så sårt å være med habilitet. Men han tror jo jeg er utro eller i det minste i stand til det med den fyren....

Jeg har aldri vært en person som godtar vold.så hvorfor nå....

Skrevet

skjønner ikke at noen gidder å svare HI på innelgget hennes....

Hvis hun er så hjernevasket at hun er desperat etter å få tilbake en mann som slår og ødelegger ting når verden går i mot ham.... ja, da kommer hun aldri til å gå.

Tiden hun bruker her inne er fullstendig bortkastet - dere som svarer, dere kaster bort tiden deres også.

Kvinner som HI kommer ALDRI til å forlate mannen sin- og barna bilr de store taperne. Gang på gang.

Tror dere dette er FøRSTE gangen disse to ryker i tottene på hverandre? Neppe - og det er langt i fra den siste.

Han er fremdeles i samme hus som henne - hadde han ment alvor hadde han funnet seg alternative overnattingsmuligheter. Innen fredag er det "lykkeliga gatan" igjen. Tro meg.

Nei, det er ikke første gang vi krangler osv. Men det er første gang han gjorde noe slikt med meg. Hvorfor så krass? Hvem påstår at han ikke forlater meg. Alle hans ting står pakket og klart i bilen.

Skrevet

Nei, hvorfor godtar du det?

Du vet det at slikt ofte eskalerer? Og at du lærer folk hvordan de får lov til å behandle deg?

Hvis du bare lar dette gå, så er sjansen stor for at dette gjentar seg, og kanskje verre neste gang.

Skrevet

Takk for svar... og du har rett.. jeg må prøve å ikke be om å få han tilbake.... skal jeg bare la han dra i stillhet?

Gjest Husfrua
Skrevet

Får han ALDRI med på å snakke med noen om dette.. jeg vet ikke. Hele meg skriker etter at han skal være med meg!! Hva skjer med meg... :( jeg klarer ikke tilgi at han slo meg..og knust dataen min. Jeg har aldri råd til å kjøpe ny :( det verste er mine bilder av jenta mi.... :( et døgn fikk jeg drømme meg bort i bildene. Nå er de borte..igjen.

Vet dere om forsikring dekker noe slik? Trenger den til skole og nå får jeg ikke gjort noe :(

Jeg gidder ikke svare på alt her, men velger å svare ang. pcen din. Du kan nok ikke redde selve pcen, men vil tro at harddisken fortsatt er intakt. Og om den ikke er det kan man fortsatt tømme den for informasjon. Lever pcen din til noen som er datakyndige som kan hjelpe deg med å legge alt inn på f.eks en minnepenn eventuelt en ekstern harddisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...