Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2012 #51 Skrevet 26. oktober 2012 Hurra! Jeg har fått diger pakke i posten i dag Så nå blir bloggens matbilder byttet ut med outfitbilder?
Gjest Mentha Skrevet 26. oktober 2012 #52 Skrevet 26. oktober 2012 Hurra! Jeg har fått diger pakke i posten i dag Så nå blir bloggens matbilder byttet ut med outfitbilder? Hihi nei. Men jeg må nok tenke litt på hva jeg lager i tiden framover, ellers passer ikke kjolene
bIomstre Skrevet 26. oktober 2012 Forfatter #53 Skrevet 26. oktober 2012 Hurra! Jeg har fått diger pakke i posten i dag Så nå blir bloggens matbilder byttet ut med outfitbilder? Hihi nei. Men jeg må nok tenke litt på hva jeg lager i tiden framover, ellers passer ikke kjolene Klart bloggen har plass til et lite motehjørne! Jeg skal foresten til Stockholm om en mnd. Tenker jeg må spare litt av pengene til shopping der! Noen som kjenner byen og har noen shoppingtips?... Vet det er fler designere som har butikker der, men tror ikke jeg vil blåse alt på noen få designerplagg... Akkurat klær er ikke noe billigere i sverige så vidt jeg vet? Hva med vesker? Kule brukt-sjapper kanskje?
Gjest sug lut Skrevet 26. oktober 2012 #54 Skrevet 26. oktober 2012 "Akkurat klær er ikke noe billigere i sverige så vidt jeg vet? " Har ikke kles-shoppa i Sverige i stor stil, men han jeg reiste med fant i hvert fall ut at Bjørn Borg-boxere var langt billigere enn her, så selv om du ikke skal endre stil Så radikalt som til BBBoxer så kan det jo tenkes at snill kronekurs og sammenfall m ett eller annet sesongsalg slår fordelaktig ut?
Gjest Siklerotte Skrevet 26. oktober 2012 #55 Skrevet 26. oktober 2012 Om ikke annet så har de veldig mye gode kaker og godteri og søte mummiting og andre pynteting. Så hvis du ikke finner klær (har dessverre ingen tips, kjenner ikke Stockholm så godt) - finner du i hvert fall masse av overnevnte. Var der nettopp, nesten, så det kan bekreftes.
Gjest Mentha Skrevet 26. oktober 2012 #56 Skrevet 26. oktober 2012 Hurra! Jeg har fått diger pakke i posten i dag Så nå blir bloggens matbilder byttet ut med outfitbilder? Hihi nei. Men jeg må nok tenke litt på hva jeg lager i tiden framover, ellers passer ikke kjolene Klart bloggen har plass til et lite motehjørne! Jeg skal foresten til Stockholm om en mnd. Tenker jeg må spare litt av pengene til shopping der! Noen som kjenner byen og har noen shoppingtips?... Vet det er fler designere som har butikker der, men tror ikke jeg vil blåse alt på noen få designerplagg... Akkurat klær er ikke noe billigere i sverige så vidt jeg vet? Hva med vesker? Kule brukt-sjapper kanskje? Jeg får kjøpe meg en cupcakekjole, eller kanskje en kalkuntopp. Kakehatt? Cookiebh? Cowboyjakke med spaghettifrynser? Stockholm vet jeg lite om, annet enn at de helt sikkert ikke har noe av det jeg nevnte over. Men butikker har de nok plenty av Bare still inn gps'en på "shopping" og la kortet styre vei!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå