bIomstre Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #26 Skrevet 22. oktober 2012 Grattis med voksenliv, grattis med ny kropp og grattis med snart ny garderobe:) Så fantastisk! Hvor i verden befinner dette Madla seg? Lurer på å ta en tur dersom muligheten skulle by seg (her består basisgarderoben av en såkalt ventebukse, ditto tights, utgulpa og utvaska gensere og pølseskinnt-skjorter). Tenk å handle med proffhjelp da, nesten som egen stylist:) Er et Amfi-senter som har tilbudet. Sjekk om ditt nærmeste har tilsvarende da vel. Ellers er madla en bydel i Stavanger, fin by å dra på shoppinghelgetur til!
bIomstre Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #27 Skrevet 22. oktober 2012 Og så noen skjørt, her blir jeg kanskje ikke klassisk nok: http://www.nicolaqui...cts-page/skirts Jeg vil ha alle de skjørtene der. De var dødskule. Jeg også. Du kan ha de korteste, som er bare lekre ungfolen, så kan jeg ha noen midi og noen lange. ønsker meg knelangt med telefonstolper! Jeg likte de med fugler med varriasjon for høst og vinter. Må ha langt for vinter og knelangt for høst da. Hvilket mini skal jeg så velge for sommer?...
Iiiiik Skrevet 22. oktober 2012 #28 Skrevet 22. oktober 2012 Og så noen skjørt, her blir jeg kanskje ikke klassisk nok: http://www.nicolaqui...cts-page/skirts Jeg vil ha alle de skjørtene der. De var dødskule. Jeg har to sånne skjørt. Et knelangt med som heter mini cells, det har jeg nettopp fått og aldri brukt og så har jeg et kort som heter red and purple daisy og det har jeg brukt mye. Det er ikke så kort på meg, men jeg er nokså lav da. Har lyst på kjole også tror jeg.
bIomstre Skrevet 22. oktober 2012 Forfatter #29 Skrevet 22. oktober 2012 Jeg har to sånne skjørt. Et knelangt med som heter mini cells, det har jeg nettopp fått og aldri brukt og så har jeg et kort som heter red and purple daisy og det har jeg brukt mye. Det er ikke så kort på meg, men jeg er nokså lav da. Har lyst på kjole også tror jeg. Hvor høy er nokså lav?... Kjoler? Oi, jeg har vist ikke sett godt nok, iler tilbake til linken
Frenzia Skrevet 22. oktober 2012 #30 Skrevet 22. oktober 2012 Eneste du må huske på når du bestiller fra Desigual er å gå opp en str i forhold til hva du vanligvis bruker. De er nemlig småååååå i str. Redigerer inn en link, så du kan se hva jeg snakker om http://www.boozt.com/no/no/desigual Høres ut som om du har erfaring fra dette merket. Vet du noe om skostørrelsen også? Vet du om de også er smååå i størrelsen? Jeg kommer til å bestille meg en real ladning herfra så fort jeg er blitt voksen OG rik, (er begrensa hvor heldig man kan være av Fretex-funn resten av livet). Men det kan hende jeg må ha noen sneakers herfra allerede nå, bare for å vedlikeholde kredittkortgjelda på et flaut nivå. Og sånn, by the way, happy shopping, Blomstre.
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #31 Skrevet 23. oktober 2012 Eneste du må huske på når du bestiller fra Desigual er å gå opp en str i forhold til hva du vanligvis bruker. De er nemlig småååååå i str. Redigerer inn en link, så du kan se hva jeg snakker om http://www.boozt.com/no/no/desigual Høres ut som om du har erfaring fra dette merket. Vet du noe om skostørrelsen også? Vet du om de også er smååå i størrelsen? Jeg kommer til å bestille meg en real ladning herfra så fort jeg er blitt voksen OG rik, (er begrensa hvor heldig man kan være av Fretex-funn resten av livet). Men det kan hende jeg må ha noen sneakers herfra allerede nå, bare for å vedlikeholde kredittkortgjelda på et flaut nivå. Og sånn, by the way, happy shopping, Blomstre. JEg har sånn bortimot nesten denne, dvs finner ikke den jeg har for den er et par år gammel da pengene var flere, men du så fin... Shop, Frenzia, Shoppppp!
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2012 #32 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har to sånne skjørt. Et knelangt med som heter mini cells, det har jeg nettopp fått og aldri brukt og så har jeg et kort som heter red and purple daisy og det har jeg brukt mye. Det er ikke så kort på meg, men jeg er nokså lav da. Har lyst på kjole også tror jeg. Hvor høy er nokså lav?... Kjoler? Oi, jeg har vist ikke sett godt nok, iler tilbake til linken Hele 155 cm over havet.
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #33 Skrevet 23. oktober 2012 (endret) Eneste du må huske på når du bestiller fra Desigual er å gå opp en str i forhold til hva du vanligvis bruker. De er nemlig småååååå i str. Redigerer inn en link, så du kan se hva jeg snakker om http://www.boozt.com/no/no/desigual Høres ut som om du har erfaring fra dette merket. Vet du noe om skostørrelsen også? Vet du om de også er smååå i størrelsen? Jeg kommer til å bestille meg en real ladning herfra så fort jeg er blitt voksen OG rik, (er begrensa hvor heldig man kan være av Fretex-funn resten av livet). Men det kan hende jeg må ha noen sneakers herfra allerede nå, bare for å vedlikeholde kredittkortgjelda på et flaut nivå. Og sånn, by the way, happy shopping, Blomstre. Skostørrelsene aner jeg ingenting om. Har bevisst unngått å se på alt annet enn de kjolene jeg allerede har satt meg i gjeld for. Er så skremmende svak for dette merket at jeg kun kan se på siden en gang i halvåret - helst rundt lønningstider. Red: Men husk at du har full returrett i 14 dager, hvis du skulle bestille feil str. Endret 23. oktober 2012 av Mentha
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #34 Skrevet 23. oktober 2012 Eneste du må huske på når du bestiller fra Desigual er å gå opp en str i forhold til hva du vanligvis bruker. De er nemlig småååååå i str. Redigerer inn en link, så du kan se hva jeg snakker om http://www.boozt.com/no/no/desigual Høres ut som om du har erfaring fra dette merket. Vet du noe om skostørrelsen også? Vet du om de også er smååå i størrelsen? Jeg kommer til å bestille meg en real ladning herfra så fort jeg er blitt voksen OG rik, (er begrensa hvor heldig man kan være av Fretex-funn resten av livet). Men det kan hende jeg må ha noen sneakers herfra allerede nå, bare for å vedlikeholde kredittkortgjelda på et flaut nivå. Og sånn, by the way, happy shopping, Blomstre. JEg har sånn bortimot nesten denne, dvs finner ikke den jeg har for den er et par år gammel da pengene var flere, men du så fin... Shop, Frenzia, Shoppppp! Bestilte blant annet denne nå: http://www.boozt.com/no/no/desigual/vest-calef_1309794/1309795?navId=10840 Turte ikke se på sluttsummen engang, bare trykket "bestill" og venter nå i spenning på en diger pakke med fire kjoler og veske. *angst og glede seg*
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2012 #35 Skrevet 23. oktober 2012 Veldig fin kjole! Jeg er også glad i Desigual. Håper på å bruke litt penger på en kjole eller to når vi skal til Barcelona om noen uker
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #36 Skrevet 23. oktober 2012 JEg har sånn bortimot nesten denne, dvs finner ikke den jeg har for den er et par år gammel da pengene var flere, men du så fin... Shop, Frenzia, Shoppppp! Nok en grunn til at man kl 0233 ikke bør være våken. Glemte linken, og siden jeg var våken helt til fire er jeg når for trøtt til å finne den igjen. Men den var fin, lover.
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #37 Skrevet 23. oktober 2012 Veldig fin kjole! Jeg er også glad i Desigual. Håper på å bruke litt penger på en kjole eller to når vi skal til Barcelona om noen uker Ja da kan man nesten bare bli på flyplassen og gå seg vill i Desigual sin butikk i et par uker Og så bli funnet av flyplasspersonell dehydrert, lost og fabulous! Husk i alle fall å spare noen kroner til hjemturen og parker gubben på cafeen ved siden av med en pils
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. oktober 2012 #38 Skrevet 23. oktober 2012 Hva?? Ikke flere sko fordi skostørrelsen er den samme?? Hvem vil vel ikke ha flere sko?? Får aldri nok..!
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #39 Skrevet 23. oktober 2012 Hva?? Ikke flere sko fordi skostØrrelsen er den samme?? Hvem vil vel ikke ha flere sko?? Får aldri nok..! Ja, jeg synes også det var litt luthersk!
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2012 #40 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har en mann som er bedre på shopping enn meg. Ikke at det sier all verdens... Begge liker best shoppingrunder på egenhånd, så storbytur på oss innebærer en del timer hver for seg og treff innimellom på en kafé. Regner med at det blir litt tid på meg i Desigualbutikken på la Rambla.
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #41 Skrevet 23. oktober 2012 Jeg har en mann som er bedre på shopping enn meg. Ikke at det sier all verdens... Begge liker best shoppingrunder på egenhånd, så storbytur på oss innebærer en del timer hver for seg og treff innimellom på en kafé. Regner med at det blir litt tid på meg i Desigualbutikken på la Rambla. Hvis du har plass til meg i kofferten på vei ned, så har du masse plass til desigualklær på vei hjem. Så kan jeg bare flytte inn i butikken og svinse rundt i nye antrekk hver dag. *sukk* ønskedrøm...
Iiiiik Skrevet 23. oktober 2012 #42 Skrevet 23. oktober 2012 OK, deal! Vi drar 9. november, skal tilbake 12., men returen fikser du vel selv?
Gjest Mentha Skrevet 23. oktober 2012 #43 Skrevet 23. oktober 2012 OK, deal! Vi drar 9. november, skal tilbake 12., men returen fikser du vel selv? Jeg skal aldri hjem igjen..... Inviterer ned mann og barn, og så kan vi bo på lageret og jeg kan boltre meg i nye, vakre desigualklær hver eneste dag. Jeg trenger aldri å vaske klær igjen!
bIomstre Skrevet 23. oktober 2012 Forfatter #44 Skrevet 23. oktober 2012 Hva?? Ikke flere sko fordi skostØrrelsen er den samme?? Hvem vil vel ikke ha flere sko?? Får aldri nok..! Ja, jeg synes også det var litt luthersk! Føttene mine er hippier, de vil helst gå barbeint...
Gjest sug lut Skrevet 23. oktober 2012 #45 Skrevet 23. oktober 2012 Hva?? Ikke flere sko fordi skostØrrelsen er den samme?? Hvem vil vel ikke ha flere sko?? Får aldri nok..! Ja, jeg synes også det var litt luthersk! FØttene mine er hippier, de vil helst gå barbeint... Ok, det er et argument jeg kan kjØpe, såvidt..
Gjest Siklerotte Skrevet 23. oktober 2012 #46 Skrevet 23. oktober 2012 Desigual har aldri helt vært mitt favorittmerke, men denne var jo faktisk litt søt: http://www.boozt.com/uk/uk/desigual/vest-patrice_972874/972876?navId=10837&page=2&limit=200&order=arrival_date - kanskje jeg skal være vill nok og slenge meg på bølgen selv? Hvis de var små i størrelsen - slik at man bør gå opp en? Her fins det til og med Desigual-butikk, så kanskje jeg skal titte enda mer. Ellers får man aldri nok kjoler, synes jeg.
Gjest amandine Skrevet 24. oktober 2012 #47 Skrevet 24. oktober 2012 Fader. Jeg også vil ha skjørt med telefonstolper som Doppler! Og med valmuer! Jeg som ikke har ett eneste skjørt!(ok ett eneste, et fotsidt i silke som jeg giftet meg i, men det er liksom ikke helt det samme, det og bunaden og en gammel selskapskjole etter mormor er mine bidrag på kjolefronten). Men de skjørtene fikk symaskinen til å klirre i kroken sin, visakortet skjelver i skrekk og jeg lurer intenst på hvorfor jeg aldri våger å gå med skjørt.
Iiiiik Skrevet 24. oktober 2012 #48 Skrevet 24. oktober 2012 Symaskinen har ropt på meg også når jeg har sett skjørtene, men de er jo faktisk ganske billige da og det vil ta meg tid i hvert fall å få til de fine applikasjonene og broderiene. Så da nøyer jeg meg med enklere søm og gleden over pakke i posten fra England :-)
Gjest pupp and go Skrevet 24. oktober 2012 #49 Skrevet 24. oktober 2012 Grattis med voksenliv, grattis med ny kropp og grattis med snart ny garderobe:) Så fantastisk! Hvor i verden befinner dette Madla seg? Lurer på å ta en tur dersom muligheten skulle by seg (her består basisgarderoben av en såkalt ventebukse, ditto tights, utgulpa og utvaska gensere og pølseskinnt-skjorter). Tenk å handle med proffhjelp da, nesten som egen stylist:) Er et Amfi-senter som har tilbudet. Sjekk om ditt nærmeste har tilsvarende da vel. Ellers er madla en bydel i Stavanger, fin by å dra på shoppinghelgetur til! åh ja, det høres sørlandsk ut (kunsten å kjenne sitt eget land:P) Jo, vi har Amfi-senter her, men de er ikke fullt så ambisiøse - men det er jo en god unnskyldning for å ta en liten shoppingtur utenbys:) Tydeligvis på tide å se den landsdelen også. Må bare kvitte meg med noen kilo og skrape sammen litt penger først - jeg trenger nok mer enn en time for å få stil over denne dama.
Gjest Mentha Skrevet 25. oktober 2012 #50 Skrevet 25. oktober 2012 Hurra! Jeg har fått diger pakke i posten i dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå