Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

oi, så morsom tråd. Kan du se hva jeg venter, Lonie? :)

siste mens 4 september, sent på kvelden. den var svak et par dager før den kom for fult.

Menstermin er ca 14 juni. :) vi har bare jenter i familien, så er spent! (vi er 4 søstre, og to av søstrene mine har ei datter hver!)

Ganske sikker på at det er en jente du også venter :) Hyggelig om du gir meg en oppdatering etter UL.

Det skal jeg gjøre! Jeg som var sååå sikker på at det er en gutt!!!;) skjønt er det uansett:)
Skrevet

Hei. Kan du se hva vi får? Og om det er 2? Var på ul i dag, og så ut som 2, men så bare 1 hjerte. Siste mens 30.06 på kvelden.

Det kan hende det er to, i så fall er det to gutter etter det jeg kan se :) Hyggelig om du oppdaterer etter UL.

Hei igjen :)

Det er nok en gutt, det var to også, men bare en igjen. Nå er det to ul som sier gutt.

Skrevet

Siste mens 26/7 klokka 10:00

Tror du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Skrevet

Hei. Kan du se hva vi får? Og om det er 2? Var på ul i dag, og så ut som 2, men så bare 1 hjerte. Siste mens 30.06 på kvelden.

Det kan hende det er to, i så fall er det to gutter etter det jeg kan se :) Hyggelig om du oppdaterer etter UL.

Hei igjen :)

Det er nok en gutt, det var to også, men bare en igjen. Nå er det to ul som sier gutt.

Hei :) Håper alt går bra videre da. Lykke til med resten av graviditeten. 

Skrevet

Eg og prøve meg :)

Første dag i siste mens seint på kvelden 23.august eller tidleg på dagen 25.august

Skrevet

Jeg og! Første dag i siste mens 3. september, rundt kl 7. (Spotting fra ettermiddagen 2. september)

Skrevet

Første dag i siste mens seint på kvelden 23.august eller tidleg på dagen 25.august

Jeg trenger mer spesifikasjon :)   Mener du 24. eller 25.august?

Skrevet

Jeg og! Første dag i siste mens 3. september, rundt kl 7. (Spotting fra ettermiddagen 2. september)

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

Skrevet

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du gir meg en tilbakemelding etter UL.

Ooh, det sier samboern også!  :D Jeg klarer ikke å tro at det blir noe annet enn gutt, så mange gutter han har i slekta si. Haha. Men takk! Skal gi en update etter OUL (etter jul engang. Leeenge til..).  ^_^

Skrevet

Meg vil også :) Første dag i siste mens var 30. juli, regner med den kom på morran for det pleier den alltid!

Skrevet

Hei :) sist mens var 11 august, klokkeslett rundt 12, mener det var litt før. Termin 18 mai :-)

Skrevet

Gutt til siste innlegg. Jente til TS

Skrevet

Siste mens 23.08.2013 ca kl 1900. Kan du se hva jeg har i magen? :)

Skrevet

siste mens fra morningen 5 sept. :) menstermin  rundt 14 juni!:-)

Skrevet

Jeg trenger mer spesifikasjon :)   Mener du 24. eller 25.august?

Nei meinte seint på kvelden 23.august eller tidleg på dagen 25.august. (Rutlete mens) og siden eg trudde eg hadde mens i september, men som visstnok va festeblødning, sletta eg notatet mitt om siste mens.

Tenke du at det er forskjellig kjønn alt etter kva for av dagane det starta?

Skrevet

Hei :) Jeg har fått en svaaak positiv billig test i dag. Hvis det sitter denne gangen, så var første dag i sist mens 01 oktober, og den kom 09.15 (sendte mld til kjæresten om det da. hehehe)

Gutt eller jente på meg da? :) på forhånd takk! :D

Skrevet

Meg vil også :) Første dag i siste mens var 30. juli, regner med den kom på morran for det pleier den alltid!

Jeg tror du venter en gutt :) Setter pris på tilbakemelding etter UL.

Skrevet

Hei :) sist mens var 11 august, klokkeslett rundt 12, mener det var litt før. Termin 18 mai :-)

Ganske sikker på at du venter en gutt :) Fint hvis du oppdaterer meg etter UL.

Skrevet

Siste mens 23.08.2013 ca kl 1900. Kan du se hva jeg har i magen? :)

Du venter nok en jente :) Hyggelig hvis du oppdaterer meg etter UL.

Skrevet

siste mens fra morningen 5 sept. :) menstermin  rundt 14 juni!:-)

Jeg tror du har en jente i magen :) Setter pris på oppdatering etter UL.

Skrevet

Hei :) Jeg har fått en svaaak positiv billig test i dag. Hvis det sitter denne gangen, så var første dag i sist mens 01 oktober, og den kom 09.15 (sendte mld til kjæresten om det da. hehehe)

Gutt eller jente på meg da? :) på forhånd takk! :D

Ganske sikker på at du venter en jente :) Hyggelig om du oppdaterer meg etter UL.

Skrevet

Hei:)du sa det er ei jente og etter oul i dag sa de: det er helt klart jente:D Takk:)

Skrevet

Jeg er nysgjerrig :)

Siste mens: 27.05.13 på morgenen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...