eventyrland Skrevet 15. januar 2014 #526 Del Skrevet 15. januar 2014 (endret) Vi får bare krysse fingrene! De sa til oss at det var ca tre mnd ventetid, så det er kanskje usaklig å sitte og trippe. Men det er jammen meg like spennende å åpne postkassa hver eneste dag. Sa de noe til dere ang ventetid? Endret 15. januar 2014 av eventyrland Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146030202 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yavanna Skrevet 17. januar 2014 #527 Del Skrevet 17. januar 2014 Nei, han vi snakket med skulle sjekke ventetiden, men så spurte jeg angående medisinene, og da glemte han å sjekke hvor lang ventetid vi kunne regne med.. Han virket litt virrete egentlig. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146036916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 20. januar 2014 #528 Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146045274 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleboffen Skrevet 21. januar 2014 #529 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede... Håper dere får forsøk denne gangen!! Men da må de vel snart forstå at du ikke trenger stimulering? Det er mye meg behagelig med forsøk i naturlig syklus altså... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146047920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 21. januar 2014 #530 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede... Håper dere får forsøk denne gangen!! Men da må de vel snart forstå at du ikke trenger stimulering? Det er mye meg behagelig med forsøk i naturlig syklus altså... Merkelig all denne lysten til stimulering i norge... en av grunnene til at vi valgte dk Anonymous poster hash: e6ad8...4c4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146047936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleboffen Skrevet 21. januar 2014 #531 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede...Håper dere får forsøk denne gangen!! Men da må de vel snart forstå at du ikke trenger stimulering? Det er mye meg behagelig med forsøk i naturlig syklus altså... Merkelig all denne lysten til stimulering i norge... en av grunnene til at vi valgte dk Anonymous poster hash: e6ad8...4c4 Ja, det kan du si.. Men jeg har blitt gravid to ganger i naturlig syklus her i Norge. Det gjelder å ikke gå med på alt de sier Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146047965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 21. januar 2014 #532 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede...Håper dere får forsøk denne gangen!! Men da må de vel snart forstå at du ikke trenger stimulering? Det er mye meg behagelig med forsøk i naturlig syklus altså... Merkelig all denne lysten til stimulering i norge... en av grunnene til at vi valgte dk Anonymous poster hash: e6ad8...4c4 Ja, det kan du si.. Men jeg har blitt gravid to ganger i naturlig syklus her i Norge. Det gjelder å ikke gå med på alt de sier Ja, jeg håper også det blir forsøk denne gangen, men er veldig redd det blir avbrutt igjen... Venter i spenning til ultralyden i morgen, om et døgn vet jeg mer..! (Det sa jeg og kona til hverandre før gårsdagens ultralyd også, og da ble vi ikke noe klokere... ) Hvis det må avbrytes denne gangen også, så må de jo høre på meg og la meg prøve i naturlig syklus! Jeg prøvde jo å spørre om det etter forrige gang, men fikk ikke gjennomslag da. Denne gangen kommer jeg til å være mye mer direkte, nå er jeg jo også forberedt på at det kan skje, det var jeg ikke sist..! Akk, denne ventinga...! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146048009 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleboffen Skrevet 21. januar 2014 #533 Del Skrevet 21. januar 2014 Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede...Håper dere får forsøk denne gangen!! Men da må de vel snart forstå at du ikke trenger stimulering? Det er mye meg behagelig med forsøk i naturlig syklus altså... Merkelig all denne lysten til stimulering i norge... en av grunnene til at vi valgte dk Anonymous poster hash: e6ad8...4c4 Ja, det kan du si.. Men jeg har blitt gravid to ganger i naturlig syklus her i Norge. Det gjelder å ikke gå med på alt de sier Ja, jeg håper også det blir forsøk denne gangen, men er veldig redd det blir avbrutt igjen... Venter i spenning til ultralyden i morgen, om et døgn vet jeg mer..! (Det sa jeg og kona til hverandre før gårsdagens ultralyd også, og da ble vi ikke noe klokere... ) Hvis det må avbrytes denne gangen også, så må de jo høre på meg og la meg prøve i naturlig syklus! Jeg prøvde jo å spørre om det etter forrige gang, men fikk ikke gjennomslag da. Denne gangen kommer jeg til å være mye mer direkte, nå er jeg jo også forberedt på at det kan skje, det var jeg ikke sist..! Akk, denne ventinga...! Utrolig vanskelig å vente, ja! Da mitt forsøk ble avbrutt begynte jeg å grine og sa at jeg NEKTA å gjøre det der en gang til! Og det ble jeg hørt på gitt :-p Mye følelser i sving i det gamet her, hehe... Men om du blir overstimulert på kun pergo må de vel skjønne det selv også. Hvor store var folliklene blitt nå da? Til meg sa de at når de har nådd en viss strl vokser de videre uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146048185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 22. januar 2014 #534 Del Skrevet 22. januar 2014 (endret) Jeg var på Riksen i dag til ultralyd, etter fem dager med Pergotime (slapp unna Menopur siden jeg ble overstimulert sist). Utrolig mye mer nervøs denne gangen i og med det ikke ble noe forsøk sist, og fortsatt vet vi ikke stort mer... Det vil si, forsøket ble ikke avbrutt, og jeg må komme til ny ultralyd på onsdag. Slimhinnen var fin, og follikler var det også der. Det er fortsatt litt mye liv i eggstokkene mine, og legen ville forsikre seg om at det ikke blir for mange denne gangen også, det kunne visst ligge an til det, men hun sa vi satser på at ikke alle de som er der nå blir store nok/har god nok kvalitet... Åh, det å leve i uvisshet om det blir forsøk altså, jeg håper ikke vi blir stoppet på grunn av overstimulering en gang til!! Jeg sa til legen at det er tvillinger i familien min, og hun sa: "Det er ikke rart sånn som du ser ut!" Så det er tydeligvis mye action der nede...Håper dere får forsøk denne gangen!! Men da må de vel snart forstå at du ikke trenger stimulering? Det er mye meg behagelig med forsøk i naturlig syklus altså... Merkelig all denne lysten til stimulering i norge... en av grunnene til at vi valgte dk Anonymous poster hash: e6ad8...4c4 Ja, det kan du si.. Men jeg har blitt gravid to ganger i naturlig syklus her i Norge. Det gjelder å ikke gå med på alt de sier Ja, jeg håper også det blir forsøk denne gangen, men er veldig redd det blir avbrutt igjen... Venter i spenning til ultralyden i morgen, om et døgn vet jeg mer..! (Det sa jeg og kona til hverandre før gårsdagens ultralyd også, og da ble vi ikke noe klokere... ) Hvis det må avbrytes denne gangen også, så må de jo høre på meg og la meg prøve i naturlig syklus! Jeg prøvde jo å spørre om det etter forrige gang, men fikk ikke gjennomslag da. Denne gangen kommer jeg til å være mye mer direkte, nå er jeg jo også forberedt på at det kan skje, det var jeg ikke sist..! Akk, denne ventinga...! Utrolig vanskelig å vente, ja! Da mitt forsøk ble avbrutt begynte jeg å grine og sa at jeg NEKTA å gjøre det der en gang til! Og det ble jeg hørt på gitt :-p Mye følelser i sving i det gamet her, hehe... Men om du blir overstimulert på kun pergo må de vel skjønne det selv også. Hvor store var folliklene blitt nå da? Til meg sa de at når de har nådd en viss strl vokser de videre uansett. Ja, det er mye følelser involvert. I dag er jeg nervøs og pessimistisk og har en vond klump i magen. Men det er jo ikke sikkert det blir avbrutt, må bare vente i ca 6,5 timer til så vet jeg mer... De største folliklene var 13mm på mandag (jeg er litt usikker på om det var to eller tre av dem, i tillegg til de små...) Forrige gang, da jeg brukte Menopur også, var det fire stykker som var mellom 17 og 20 mm i tillegg til mange små, så det var ihvertfall mindre enn sist... Nå er det bare å prøve å holde konsentrasjonen på jobb (lettere sagt enn gjort) til jeg skal gå til t-banen kl 13.00. Endret 22. januar 2014 av Neferet Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146050238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleboffen Skrevet 22. januar 2014 #535 Del Skrevet 22. januar 2014 Lykke til Neferet! Får håpe at det kun er to store nå - om det var tre på 13 mm er det nok fortsatt tre. Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146050448 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 22. januar 2014 #536 Del Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk! Jeg hadde nok ikke skjønt hva jeg hadde sett, det vil si sett på lengden istedenfor totalstørrelsen på skjermen, så mitt pessimistiske utgangspunkt var litt dårlig. De var to på 10mm og en på 11 på mandag, nå var det to på 11 (som hun sier er for små) og en perfekt på 15! Så det blir forsøk!! Jeg skal sette eggløsningssprøyte i morgen ettermiddag og komme til inseminasjon lørdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146051288 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleboffen Skrevet 22. januar 2014 #537 Del Skrevet 22. januar 2014 Tusen takk! Jeg hadde nok ikke skjønt hva jeg hadde sett, det vil si sett på lengden istedenfor totalstørrelsen på skjermen, så mitt pessimistiske utgangspunkt var litt dårlig. De var to på 10mm og en på 11 på mandag, nå var det to på 11 (som hun sier er for små) og en perfekt på 15! Så det blir forsøk!! Jeg skal sette eggløsningssprøyte i morgen ettermiddag og komme til inseminasjon lørdag! Hurra!!! Så herlig, endelig blir det forsøk! Spennende Er alltid moro å følge folk fram mot testing Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146051760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vito-snart3 Skrevet 22. januar 2014 #538 Del Skrevet 22. januar 2014 Så bra neferet! Lykke til så masse:-D Vi skal inn til ul av forlikler i morgen, krysser fingrene for at det har gått bra! Vi hadde også avbrutt forsøk etter å ha gått både på pergotime og menopur.. Sist gang gikk vi kun på pergotime og da fikk vi forsøke, det var dessverre mislykkes, men vi er forberedt på at dette er en lang prosess, men vi håper selvfølgelig på at det går denne gangen:)) Ønsker alle ventende og prøvere lykke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146051919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 23. januar 2014 #539 Del Skrevet 23. januar 2014 Tusen takk! Jeg hadde nok ikke skjønt hva jeg hadde sett, det vil si sett på lengden istedenfor totalstørrelsen på skjermen, så mitt pessimistiske utgangspunkt var litt dårlig. De var to på 10mm og en på 11 på mandag, nå var det to på 11 (som hun sier er for små) og en perfekt på 15! Så det blir forsøk!! Jeg skal sette eggløsningssprøyte i morgen ettermiddag og komme til inseminasjon lørdag! Hurra!!! Så herlig, endelig blir det forsøk! Spennende Er alltid moro å følge folk fram mot testing Ja, blir et nytt nivå av spenning dette her, selv om vi er veldig klar over at det kan ta flere runder før vi lykkes, så er det noe eget med at jeg for første gang faktisk kan bli gravid! Det er jo mye lenger enn vi har vært før! Foreløpig gruer jeg meg til jeg skal sette EL-sprøyte i dag, selve stikkingen går greit, men bekymrer meg alltid for bivirkninger når jeg tilsetter kroppen hormoner... Men, får håpe på det beste, det har jo gått bra med Pergotime (og Menopur i november)...! Så bra neferet! Lykke til så masse:-D Vi skal inn til ul av forlikler i morgen, krysser fingrene for at det har gått bra! Vi hadde også avbrutt forsøk etter å ha gått både på pergotime og menopur.. Sist gang gikk vi kun på pergotime og da fikk vi forsøke, det var dessverre mislykkes, men vi er forberedt på at dette er en lang prosess, men vi håper selvfølgelig på at det går denne gangen:)) Ønsker alle ventende og prøvere lykke til! Tusen takk Vito-snart3, lykke til til dere også!! Håper alt ser bra ut så vi kan følge hverandre i tiden fram mot testing! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146053329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleboffen Skrevet 23. januar 2014 #540 Del Skrevet 23. januar 2014 Tusen takk! Jeg hadde nok ikke skjønt hva jeg hadde sett, det vil si sett på lengden istedenfor totalstørrelsen på skjermen, så mitt pessimistiske utgangspunkt var litt dårlig. De var to på 10mm og en på 11 på mandag, nå var det to på 11 (som hun sier er for små) og en perfekt på 15! Så det blir forsøk!! Jeg skal sette eggløsningssprøyte i morgen ettermiddag og komme til inseminasjon lørdag! Hurra!!! Så herlig, endelig blir det forsøk! Spennende Er alltid moro å følge folk fram mot testing Ja, blir et nytt nivå av spenning dette her, selv om vi er veldig klar over at det kan ta flere runder før vi lykkes, så er det noe eget med at jeg for første gang faktisk kan bli gravid! Det er jo mye lenger enn vi har vært før! Foreløpig gruer jeg meg til jeg skal sette EL-sprøyte i dag, selve stikkingen går greit, men bekymrer meg alltid for bivirkninger når jeg tilsetter kroppen hormoner... Men, får håpe på det beste, det har jo gått bra med Pergotime (og Menopur i november)...! Så bra neferet! Lykke til så masse:-D Vi skal inn til ul av forlikler i morgen, krysser fingrene for at det har gått bra! Vi hadde også avbrutt forsøk etter å ha gått både på pergotime og menopur.. Sist gang gikk vi kun på pergotime og da fikk vi forsøke, det var dessverre mislykkes, men vi er forberedt på at dette er en lang prosess, men vi håper selvfølgelig på at det går denne gangen:)) Ønsker alle ventende og prøvere lykke til! Tusen takk Vito-snart3, lykke til til dere også!! Håper alt ser bra ut så vi kan følge hverandre i tiden fram mot testing! Ovitrelle er ingenting mot menopur og pergotime altså - ta det helt med ro jeg har innimellom blitt litt kvalm i dagene etterpå, men ikke noe verre enn det En vet aldri - dere kan være de som gjør gjennomsnittet for antall nødvendige forsøk går ned Det er jo noen som klarer det med en gang, og det er klart en håper på det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146054596 Del på andre sider Flere delingsvalg…
konekoneogbarn Skrevet 24. januar 2014 #541 Del Skrevet 24. januar 2014 Da ble eggløsningstesten endelig positiv. Det tok selvfølgelig mye lengre tid nå enn det pleier... Men nå blir det inseminering i morgen Spennende! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146056606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 24. januar 2014 #542 Del Skrevet 24. januar 2014 Ovitrelle er ingenting mot menopur og pergotime altså - ta det helt med ro jeg har innimellom blitt litt kvalm i dagene etterpå, men ikke noe verre enn det En vet aldri - dere kan være de som gjør gjennomsnittet for antall nødvendige forsøk går ned Det er jo noen som klarer det med en gang, og det er klart en håper på det Det har gått veldig bra hittil, heldigvis! Selv om jeg (som vanlig) var ganske skjelven på hånda da jeg skulle sette den, det var litt stor og uhåndterlig synes jeg! Og ja, det er jo lov å håpe at vi er med på å dra ned gjennomsnittet. Skulle gjerne hatt en krystallkule et par uker fram i tid!!! Da ble eggløsningstesten endelig positiv. Det tok selvfølgelig mye lengre tid nå enn det pleier... Men nå blir det inseminering i morgen Spennende! Lykke til! Var en stund spent på om vi kom til å sees på venterommet i morgen, men ser du er på ivf-klinikken. Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146057381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
konekoneogbarn Skrevet 24. januar 2014 #543 Del Skrevet 24. januar 2014 Takk! Lykke til for dere også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146058258 Del på andre sider Flere delingsvalg…
maleen Skrevet 25. januar 2014 #544 Del Skrevet 25. januar 2014 Var på oul i går. Alt bra med den lille i magen. Ble satt fram et par dager. Så ny termin er 30. Juni. I magen turner mest sannsynlig ei lita jente. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146059682 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 26. januar 2014 #545 Del Skrevet 26. januar 2014 Kjære flotte snupper! Håper det er greit at jeg følger litt med på dere selv om jeg strengt tatt ikke er en prøver lenger Håper det for Neferet, Koneogkoneogbarn og andre med el for tiden lykkes nå <3 Selv er jeg 17+3 nå og venter utålmodig på OUL. Over en uke igjen... Fikk en sniktitt på UL på tirsdag, da vi var til samtale på sykehuset, og da var begge knøttene i full vigør og var omtrent like store. Legen trodde den ene kunne være en jente, men han var usikker. Har så smått begynt å handle inn litt klær og utstyr, føles ganske spesielt Håper så mange som mulig av dere følger etter snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146061647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥♂13 + ♂15♥ Skrevet 26. januar 2014 #546 Del Skrevet 26. januar 2014 Spennende å følge dere som har forsøk nå! Krysser alt jeg har for masse positive tester!! Følger denne tråden jeg også, selvom vi ikke er prøvere nå, men håper å bli prøvere igjen til høsten, og jammen går det jo fort dit også!! Utrolig spennende med tvillinger Kjærepære! Ble du gravid via IVF eller inseminasjon? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146061863 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vito-snart3 Skrevet 26. januar 2014 #547 Del Skrevet 26. januar 2014 (endret) hei igjen.. Vi var på ul på torsdag, desseverre hadde jeg fire store folikler , så det ble avbrutt denne gangen også Vi skal prøve på naturlig syklus neste mnd, ingen hormoner... Tiden går fort, det er bare 17 dager igjen så ringer vi inn til riksen, så er vi i gang igjen Kjenner nå at det er trist å skrive ned dette, vi hadde håpet så mye på et nytt forsøk og siden det gikk bra med kun pergotime forrige gang så var vi kanskje litt for forhåpningsfulle... Jeg er litt overrasket over at de begynne med mest mulig hormoner fra første dag og ikke gjør det omvendt, hvis det e få og små foliker inaturlig syklus så prøver man hormoner?! Lykke ti Neferet Krysser fingrene for dere! Endret 26. januar 2014 av Vito-snart3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146062509 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neferet Skrevet 27. januar 2014 #548 Del Skrevet 27. januar 2014 hei igjen.. Vi var på ul på torsdag, desseverre hadde jeg fire store folikler , så det ble avbrutt denne gangen også Vi skal prøve på naturlig syklus neste mnd, ingen hormoner... Tiden går fort, det er bare 17 dager igjen så ringer vi inn til riksen, så er vi i gang igjen Kjenner nå at det er trist å skrive ned dette, vi hadde håpet så mye på et nytt forsøk og siden det gikk bra med kun pergotime forrige gang så var vi kanskje litt for forhåpningsfulle... Jeg er litt overrasket over at de begynne med mest mulig hormoner fra første dag og ikke gjør det omvendt, hvis det e få og små foliker inaturlig syklus så prøver man hormoner?! Lykke ti Neferet Krysser fingrene for dere! Så kjedelig!! Det er litt gambling med disse hormonene altså, håper det blir full klaff i naturlig syklus i februrar! Jeg synes også det burde vært omvendt, at hvis det ikke skjedde noe uten hormoner, så kunne man prøve med... Jeg fikk faktisk også beskjed om at hvis det ikke blir positivt resultat etter lørdagens inseminasjon så kan jeg prøve i naturlig syklus neste gang, selv om jeg ikke ble overstimulert denne gangen. Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen! Det er rart å være i venteperioden for aller første gang, mer enn noen gang er det irriterende å ikke vite hva som foregår der nede... Det er vel bare å smøre seg med tålmodighet.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146064140 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vito-snart3 Skrevet 28. januar 2014 #549 Del Skrevet 28. januar 2014 Vi krysser fingrene for naturlig syklus! Det er veldig spennende å vente - da jeg gikk å venta sist (min første gang), lette jeg konstant etter symtomer, kjente og følte etter tegn;) Håper for dere at dette går veien:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146068665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 29. januar 2014 #550 Del Skrevet 29. januar 2014 Spennende å følge dere som har forsøk nå! Krysser alt jeg har for masse positive tester!! Følger denne tråden jeg også, selvom vi ikke er prøvere nå, men håper å bli prøvere igjen til høsten, og jammen går det jo fort dit også!! Utrolig spennende med tvillinger Kjærepære! Ble du gravid via IVF eller inseminasjon? Ja, er spennende Det var nok IVF som måtte til for oss; har hatt fem inseminasjoner og 4 IVF...så greit at det klaffa nå Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143980832-lesbiske-pr%C3%B8vere/page/22/#findComment-146071212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå