Gå til innhold

Hva er DU redd for?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får hysterisk anfall av stankelbein, av den typen med vinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sprøyter, spesielt vaksiner. Jeg er livredd de skal forandre meg som person. Jeg vet ikke hvor jeg har fått ideen fra, men klarer ikke å slippe den. Har funnet mange "gode" grunne for å ikke vaksinere meg og barna, sanheten er det ingen som vet.

Ha ha hvis dette ikke er en vaksineforkjemper som anonymt prøver å fordumme de som er skeptiske til vaksiner så skal jeg spise hatten min :-)

Skrevet

det er så mye,jeg er skikkelig pyse hehe..

Er redd for edderkopper,høyder og er husredd og mørkeredd.

Jeg tør ikke sove med alle lys av i leiligheten om natten så jeg har lyset på i gangen.

Når han skriker på kvelden så tør jeg ikke gå inn på rommet hans uten å ta lys på i gangen først,for det er veldig mørkt inn på rommet å tenk om det hadde stått en der klar til å slå meg ned :P

Jeg har alltid døren låst på dagtid for synes det er tryggest.

Ringer det på døren når jeg ikke har avtalt med noen at de skal komme så tør jeg ikke åpne.

Så den ene gangen var det pappa som ville komme innom på besøk men han gikk igjen fordi han trodde jeg ikke var hjemme siden ingen åpnet hehe.

Ikke hadde han mobilen med heller.

Skrevet

Høyder

Slanger

Mark

Snegler

Mørket

Speil og vinduer i mørket

Lyder i huset

Gå barbeint i gresset

Bade i vann der jeg ikke ser bunnen

komme borti noe med foten mens jeg svømmer

Døden

Sprøyter / blodprøver

At noe skal skje med ungene mine

og sikkert ennå mer ;)

Skrevet

Høyder, slanger og skogen i mørket...

Skrevet

Redd for å fly

Redd for fødselssmerter fra helvete

Redd for å bli såret... igjen... og igjen... og igjen

Redd for å bli avvist av dem jeg elsker aller mest

Skrevet

Høyder, Altså å gå på turer til f.ek prekestolen går helt greit. Men å klatre opp en gardintrapp er kjempeskummel.

Ta blodprøver, må bruke emla plaster

Edderkopper

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Kveps!! Blir helt hysterisk, løper og gjemmer meg :-) Er alene mye av tiden, aldri mørkredd i dette huset. Men da vi bodde i gamlehuset (revet, bygd nytt på samme tomta) så var det noen kvelder jeg bare fikk noe uhygge over meg, og måtte bare legge meg med dyna over hodet. Mye alene da også. Det var jo et kjempegamelt hus med mye historie i veggene så vet jo aldri hva som var der da :P

Skrevet

Skrekkfilmer... Ikke mørkredd, husredd etc, men redd for skrekkfilmer. Sært? Jepp! :P

Skrevet

Sprøyter, spesielt vaksiner. Jeg er livredd de skal forandre meg som person. Jeg vet ikke hvor jeg har fått ideen fra, men klarer ikke å slippe den. Har funnet mange "gode" grunne for å ikke vaksinere meg og barna, sanheten er det ingen som vet.

Ha ha hvis dette ikke er en vaksineforkjemper som anonymt prøver å fordumme de som er skeptiske til vaksiner så skal jeg spise hatten min :-)

Det faktisk tilfelle, jeg er redd sprøyter og spesielt vaksiner. Jeg er ikke en av de som diskuterer vaksiner her inne.

Skrevet

Jeg er redd for

edderkopper

hai

skrekkfilmer/skumle thriller ol.

høyder

fly

dypt vann

Skrevet

Havne hjelpeløs på sykehus (veeeldig dårlig erfaring med det - ikke sh sin skyld at jeg overlevde uten altfor store men)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...