Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #57 Skrevet 4. oktober 2012 Hilmar heter min sønn Alternativene var Wilmar, Runar, Laurits, Birger,
Squirrel79 Skrevet 5. oktober 2012 #61 Skrevet 5. oktober 2012 Vi har en Theo. Venter gutt nummer to og har ikke peiling på hva han skal hete ennå.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #65 Skrevet 5. oktober 2012 Hans John Jens og Knut heter mine gutter.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #66 Skrevet 5. oktober 2012 Han heter Aksel, om jeg får en til ska han hete Sverre, Odin, Ludvig, Loke, Eskil eller Iver
Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 5. oktober 2012 #68 Skrevet 5. oktober 2012 Kevin og Nikolai :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2012 #70 Skrevet 5. oktober 2012 Heldige deg HI, å få sønn ville gjort navnevalget lettere for min del:-P Trodde jeg kom til å få gutt, men fikk jente. Når hun ble født slet jeg kraftig med å finne jentenavn, syntes det ikke var så mange fine. Guttenavn derimot florerte rundt i hodet mitt. Hadde jeg fått gutt ville det blitt en av disse Gabriel Johan Isak Vetle Trym Linus I 2010 hadde jeg mange flere, men de er ikke nå lenger i favorittlista;-) Linus er vel ikke et navn!
Miss Chocolate Skrevet 5. oktober 2012 #71 Skrevet 5. oktober 2012 Heldige deg HI, å få sønn ville gjort navnevalget lettere for min del:-P Trodde jeg kom til å få gutt, men fikk jente. Når hun ble født slet jeg kraftig med å finne jentenavn, syntes det ikke var så mange fine. Guttenavn derimot florerte rundt i hodet mitt. Hadde jeg fått gutt ville det blitt en av disse Gabriel Johan Isak Vetle Trym Linus I 2010 hadde jeg mange flere, men de er ikke nå lenger i favorittlista;-) Linus er vel ikke et navn! Det måtte komme... Og hvor vanskelig er det egentlig å sjekke SSB før man uttaler seg? http://www.ssb.no/emner/00/navn/gutter/linus.html
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2012 #75 Skrevet 6. oktober 2012 Mine gutter heter Marlow Hilmar Kristian og Emrik
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå