Gjest *muffa* Skrevet 3. oktober 2012 #1 Skrevet 3. oktober 2012 Trenger inspirasjon! 3 uker til termin bare...
BareMas Skrevet 3. oktober 2012 #2 Skrevet 3. oktober 2012 har ingen sønn, men når jeg får en skal han hete Brage, Aksel eller Elias
It's all about me Skrevet 3. oktober 2012 #3 Skrevet 3. oktober 2012 Nei den inspirasjonen får du ikke av meg, jeg kan fortelle at skulle jeg fått flere sønner står Axel og Vetle høyt på lista
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 3. oktober 2012 #6 Skrevet 3. oktober 2012 William og Ailo Victor. Andre navn jeg liker er: Arthur Philip Henry Scott Einar Gustav Finn August Vilmer Edward Johan Sean
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #7 Skrevet 3. oktober 2012 Torben Torjus Trym Oliver Emil Sivert Sølve
Gidder ikke! Skrevet 3. oktober 2012 #8 Skrevet 3. oktober 2012 Min sønn har et navn som folk elsker å hate: Nataniel Bryr meg ikke det dugg egentlig, men synes jo det er litt dumt at det skal være et "stigmatisert" navn, at folk har fordommer mot meg fordi han heter akkurat det. Selv elsker jeg navnet!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #9 Skrevet 3. oktober 2012 Heldige deg HI, å få sønn ville gjort navnevalget lettere for min del:-P Trodde jeg kom til å få gutt, men fikk jente. Når hun ble født slet jeg kraftig med å finne jentenavn, syntes det ikke var så mange fine. Guttenavn derimot florerte rundt i hodet mitt. Hadde jeg fått gutt ville det blitt en av disse Gabriel Johan Isak Vetle Trym Linus I 2010 hadde jeg mange flere, men de er ikke nå lenger i favorittlista;-)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #10 Skrevet 3. oktober 2012 Heldige deg HI, å få sønn ville gjort navnevalget lettere for min del:-P Trodde jeg kom til å få gutt, men fikk jente. Når hun ble født slet jeg kraftig med å finne jentenavn, syntes det ikke var så mange fine. Guttenavn derimot florerte rundt i hodet mitt. Hadde jeg fått gutt ville det blitt en av disse Gabriel Johan Isak Vetle Trym Linus I 2010 hadde jeg mange flere, men de er ikke nå lenger i favorittlista;-) Og Oliver! Glemte nesten det.
Lykkelig mamma 85 Skrevet 4. oktober 2012 #14 Skrevet 4. oktober 2012 Min gutt på 7 år heter Sondre. Jeg trodde nå at jeg skulle få gutt,mn fikk jente i juni. Hadde det blitt en gutt skulle han hete Loke <3 Men den nydelige jenta vår ble ei Gabriella <3
hilde og gutta Skrevet 4. oktober 2012 #19 Skrevet 4. oktober 2012 Min vakre sönn heter Elias Simon, men bruker bare Elias i det daglige.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2012 #20 Skrevet 4. oktober 2012 Peder og Guttorm.. Ønsket å kalle sØnnen min for Brage, men samboeren var ikke enig
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #21 Skrevet 4. oktober 2012 Mine gutter heter Philip og Theo Liker også navnene William, Niklas og Henrik
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #22 Skrevet 4. oktober 2012 Min gutt sitt navn får du ikke. Visste INGEN som het det, men det siste året (gutten er blitt 5 nå) så har det hve ruke vært gutter med det navnet.... Men liker; Heike Henry Viljar Og Hilmar, Ingemar, Anders, Bjørn...Gamle, gode navn som vi vet mange voksen heter, men ikke små barn
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #25 Skrevet 4. oktober 2012 Min heter Max Jeg synes det er kjempe vanskelig med guttenavn. Mye lettere med jentenavn. Men så har vi vel bedre øving i det, siden vi har 3 jenter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå