Gå til innhold

Hva heter sønnene deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil jeg ikke ut med her, men siden jeg trolig er ferdig med å få barn kan jeg si at jeg liker veldig godt Edvard :) Vurderte det sterkt, men barnas far var ikke enig.

Ser av denne tråden at jeg liker William veldig godt!

Skrevet

Min gutt sitt navn får du ikke. Visste INGEN som het det, men det siste året (gutten er blitt 5 nå) så har det hve ruke vært gutter med det navnet....

Men liker;

Heike

Henry

Viljar

Og Hilmar, Ingemar, Anders, Bjørn...Gamle, gode navn som vi vet mange voksen heter, men ikke små barn :)

Hehe, er TO Bjørn i avd til min sønn i bhg ;-)

Og en Anders!

Skrevet

William Endré heter go`gutten min

Skrevet
Min gutt sitt navn får du ikke. Visste INGEN som het det, men det siste året (gutten er blitt 5 nå) så har det hve ruke vært gutter med det navnet.... Men liker; Heike Henry Viljar Og Hilmar, Ingemar, Anders, Bjørn...Gamle, gode navn som vi vet mange voksen heter, men ikke små barn :)
Hehe, er TO Bjørn i avd til min sønn i bhg ;-) Og en Anders!

He-he..Det er sikkert sant at de begynner og bli populære..Jeg "Oppdager "liskom navnetrender før de blir "offentlig" populære...Sånn var det med navn på jenta, og sånn var det da gutten fikk navn. Lette og lette etter navn som var vanlige, gjerne fra min generasjon, men når vi hadde gitt barna våre disse navn, så gikk det et år eller to og BOOOOM, kjempepopulær..Så jeg hadde sikkert valgt Bjørn, eller Anders om jeg skulle hatt flere nå...Også hadde det blitt kjempepoppis.:Så kanskej bør anbefale HI og holde seg unne de navn jeg nevnte :)

Skrevet

Gabriel :-)

Ellers liker jeg Philip, Noah, Brage, Liam, Benjamin, Erik

Skrevet

Mine to vakre prinser heter Ole og Teo :)

Venter vårt tredje barn om 7 uker, men vet ikke kjønnet, så da har vi ikke navn helt klart heller...

Lykke til :)

Skrevet

Emil heter storebror, og lillebror i magen får navnet Ole :)

Ellers liker jeg:

Brage

Audun

Erlend

Gustav

Jacob/Jakob

Heine

Frederik

Sivert

Sverre

Peder

Skrevet
har ingen sønn, men når jeg får en skal han hete Brage, Aksel eller Elias :)

Aksel er så utrolig fint!

Skrevet

Patrick :)

Skrevet

Sønnen vår heter Karl Leon :)

Karl tok vi fordi faren til barnefar er død og jeg viste det ville bety mye for han og Leon synes jeg var fint og vi synes det var kult sammen :)

Gjest I See You, Shakin That Ass....
Skrevet

Sander & Matheo <3

Skrevet

Hvis vi får en gutt skal han hete Herman :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...