Tigerpote Skrevet 4. oktober 2012 #29 Skrevet 4. oktober 2012 Det vil jeg ikke ut med her, men siden jeg trolig er ferdig med å få barn kan jeg si at jeg liker veldig godt Edvard Vurderte det sterkt, men barnas far var ikke enig. Ser av denne tråden at jeg liker William veldig godt!
Miss Chocolate Skrevet 4. oktober 2012 #30 Skrevet 4. oktober 2012 Min gutt sitt navn får du ikke. Visste INGEN som het det, men det siste året (gutten er blitt 5 nå) så har det hve ruke vært gutter med det navnet.... Men liker; Heike Henry Viljar Og Hilmar, Ingemar, Anders, Bjørn...Gamle, gode navn som vi vet mange voksen heter, men ikke små barn Hehe, er TO Bjørn i avd til min sønn i bhg ;-) Og en Anders!
mamma til blå 2010 og rosa 2016 Skrevet 4. oktober 2012 #34 Skrevet 4. oktober 2012 William Endré heter go`gutten min
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #35 Skrevet 4. oktober 2012 Min gutt sitt navn får du ikke. Visste INGEN som het det, men det siste året (gutten er blitt 5 nå) så har det hve ruke vært gutter med det navnet.... Men liker; Heike Henry Viljar Og Hilmar, Ingemar, Anders, Bjørn...Gamle, gode navn som vi vet mange voksen heter, men ikke små barn Hehe, er TO Bjørn i avd til min sønn i bhg ;-) Og en Anders! He-he..Det er sikkert sant at de begynner og bli populære..Jeg "Oppdager "liskom navnetrender før de blir "offentlig" populære...Sånn var det med navn på jenta, og sånn var det da gutten fikk navn. Lette og lette etter navn som var vanlige, gjerne fra min generasjon, men når vi hadde gitt barna våre disse navn, så gikk det et år eller to og BOOOOM, kjempepopulær..Så jeg hadde sikkert valgt Bjørn, eller Anders om jeg skulle hatt flere nå...Også hadde det blitt kjempepoppis.:Så kanskej bør anbefale HI og holde seg unne de navn jeg nevnte
Kremtopp Skrevet 4. oktober 2012 #39 Skrevet 4. oktober 2012 Gabriel :-) Ellers liker jeg Philip, Noah, Brage, Liam, Benjamin, Erik
mamma.no Skrevet 4. oktober 2012 #43 Skrevet 4. oktober 2012 Mine to vakre prinser heter Ole og Teo Venter vårt tredje barn om 7 uker, men vet ikke kjønnet, så da har vi ikke navn helt klart heller... Lykke til
Gjest AnneS Skrevet 4. oktober 2012 #44 Skrevet 4. oktober 2012 Emil heter storebror, og lillebror i magen får navnet Ole Ellers liker jeg: Brage Audun Erlend Gustav Jacob/Jakob Heine Frederik Sivert Sverre Peder
*SommerFrisk* Skrevet 4. oktober 2012 #45 Skrevet 4. oktober 2012 har ingen sønn, men når jeg får en skal han hete Brage, Aksel eller Elias Aksel er så utrolig fint!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #48 Skrevet 4. oktober 2012 Sønnen vår heter Karl Leon Karl tok vi fordi faren til barnefar er død og jeg viste det ville bety mye for han og Leon synes jeg var fint og vi synes det var kult sammen
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 4. oktober 2012 #49 Skrevet 4. oktober 2012 Sander & Matheo <3
lillespiree Skrevet 4. oktober 2012 #50 Skrevet 4. oktober 2012 Hvis vi får en gutt skal han hete Herman
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå