Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #51 Skrevet 4. oktober 2012 En advokat sjongleret i flere år med to familier. Han ble skikkelig driti ut ved at en (tror det kan ha vært søsteren til hun ene) sendte en spam-mail som gikk rundt til alle og enhver med hele historien. Han ble med andre ord tatt skikkelig på senga!! En annen historie er venninna mi som var samboer med en fyr. Han viste seg å være psykopat, så hun gjorde det slutt. I ettertid kom det frem at han også likte menn, og hadde en mannlig elsker på si` ved siden av venninna mi. Han advokaten sjonglerte ikke bare med to, men tre samboere. Navnet hans ble jo kjent etter dette, ryktene sa at han mistet jobben sin. I dag er han gift og har barn med en dame fra Russland.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #52 Skrevet 4. oktober 2012 En jeg kjenner var gift og hadde et barn. Han arbeidet på båt, og var borte opptil et par måneder av gangen. Han pleide å gi henne en ny diamant i allianseringen hver bryllupsdag. Dette året var han til sjøs på dagen, men kona fikk satt inn ny diamant for hans regning. Neste gang han kom hjem, pep telefonen hennes og han så meldinga. Han svarte som om han var kona, og det ble kjapt klart at det var elskeren hennes. Hun flytta ut dagen etter-rett til elskeren, og noen dager senere kom regninga for diamanten. Hyggelig.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2012 #53 Skrevet 4. oktober 2012 Ei jeg veit av var utro mot mannen sin i 9.mnd! Hvem i all verden vil pule ei sprenggravid dame som ikke er din egen?? Faktisk veldig mange som tenner på gravide, som ikke bærer dems egene barn :-/ Jeg fikk spm om jeg kanskje var interisert i å møtes for sex noen ganger i mnd, han syntes det var så sexy med gravide kvinner.. Ble totalt satt ut, og fikk bare stotret frem at det ikke var aktuelt med samboer.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 4. oktober 2012 #54 Skrevet 4. oktober 2012 Kjenner til ei som levde livets lykkeligste dager, enderlig gravid med planlagt barn og funnet drømmehuset. De kjøpte huset, og fikk barnet, men når han kom for å hente henne hjem fra føden 3 dager etter, så kunne han meddele det på vei hjem, at han forlot henne og babyen dems, han hadde møtt en annen dame 10 mnd før hun ble gravid, og hatt et forhold til denne dama hele svangerskapet hennes. Hvilke idiot går å kjøper et hus med samboeren, og planlegger/får barn med henne, når han VET han kommer til å forlate henne?
Kortslutning Skrevet 4. oktober 2012 #55 Skrevet 4. oktober 2012 Kjenner til ei som levde livets lykkeligste dager, enderlig gravid med planlagt barn og funnet drømmehuset. De kjøpte huset, og fikk barnet, men når han kom for å hente henne hjem fra føden 3 dager etter, så kunne han meddele det på vei hjem, at han forlot henne og babyen dems, han hadde møtt en annen dame 10 mnd før hun ble gravid, og hatt et forhold til denne dama hele svangerskapet hennes. Hvilke idiot går å kjøper et hus med samboeren, og planlegger/får barn med henne, når han VET han kommer til å forlate henne? Herregud, så mange drittsekker det finnes i verden! Stakkars damer!
Catlady Skrevet 4. oktober 2012 #56 Skrevet 4. oktober 2012 En venninne av meg var på hyttetur med kjæresten og noen venner av ham. Hun hadde vondt i hodet og gikk og la seg tidlig (i en køyseng). Litt senere våknet hun av noe bråk rett over henne. Det viste seg at typen hennes hadde sex med en av de andre jentene rett over hodet på henne!! Det verste er at han mente det var hans fulle rett når hun var så kjedelig og la seg tidlig når han var kåt... Haha herreguuuud !! Hvor faen finner man slike folk ? Er det drøyeste !!!! Antar at det var litt pussig stemning på hytta dagen derpå .. ?
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #57 Skrevet 4. oktober 2012 Vinkler svaret på spørsmålet litt annerledes, har null respekt for de som bruker sine barn for å dekke over sin egen utroskap. Jeg vokste opp med en mor som tok med meg på ferieturer for at hun skulle være utro mot min far. Jeg var 8-10 år og skjønte alt som skjedde. Hun latet som hun tilfeldigvis møtte disse mennene, men alt var planlagt på forhånd. Flere ganger så jeg og hørte ting jeg aldri barn burde bli utsatt for. I redsel for at mine foreldre skulle skilles, turte jeg aldri å si noe til noen. Mine foreldre er fremdeles gift den dag i dag og jeg må innrømme jeg ikke har noe spesielt godt forhold til moren min grunnet det hun utsatte meg for i barndommen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #58 Skrevet 4. oktober 2012 Vinkler svaret på spørsmålet litt annerledes, har null respekt for de som bruker sine barn for å dekke over sin egen utroskap. Jeg vokste opp med en mor som tok med meg på ferieturer for at hun skulle være utro mot min far. Jeg var 8-10 år og skjønte alt som skjedde. Hun latet som hun tilfeldigvis møtte disse mennene, men alt var planlagt på forhånd. Flere ganger så jeg og hørte ting jeg aldri barn burde bli utsatt for. I redsel for at mine foreldre skulle skilles, turte jeg aldri å si noe til noen. Mine foreldre er fremdeles gift den dag i dag og jeg må innrømme jeg ikke har noe spesielt godt forhold til moren min grunnet det hun utsatte meg for i barndommen. Huff
Linn2007 Skrevet 4. oktober 2012 #59 Skrevet 4. oktober 2012 Ei jeg veit av var utro mot mannen sin i 9.mnd! Hvem i all verden vil pule ei sprenggravid dame som ikke er din egen?? Slik aggresjon du skriver med, vil jeg tro det var din egen mann som gjorde det. Huff.... Men jeg måtte nesten fnise litt av måten dere skriver på....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #60 Skrevet 4. oktober 2012 En advokat sjongleret i flere år med to familier. Han ble skikkelig driti ut ved at en (tror det kan ha vært søsteren til hun ene) sendte en spam-mail som gikk rundt til alle og enhver med hele historien. Han ble med andre ord tatt skikkelig på senga!! En annen historie er venninna mi som var samboer med en fyr. Han viste seg å være psykopat, så hun gjorde det slutt. I ettertid kom det frem at han også likte menn, og hadde en mannlig elsker på si` ved siden av venninna mi. Han advokaten sjonglerte ikke bare med to, men tre samboere. Navnet hans ble jo kjent etter dette, ryktene sa at han mistet jobben sin. I dag er han gift og har barn med en dame fra Russland. Dette stemmer ikke! Jeg vet godt hvem denne mannen er siden vi har felles kjente. Mailen med historien gikk rundt til alle advokater i Oslo omegn. Da dette ble kjent var han i ferd med å bli partner i advokatfirmaet han jobber i. Han ble partner og arbeider der fortsatt, tror jeg. Han er ikke gift med en dame fra Russland, men han er fortsatt sammen med en av de tre damene som ble bedratt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå