Gå til innhold

Verste utroskapet du har hørt om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Per dags dato er vel hottecharlotte det sjukeste så langt for meg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjedde med hottecharlotte?

Skrevet

For meg er det det søsteren min opplevde!

Mens de satt og skrev bryllupsinvitasjoner sammen satt han samtidig og skrev søte tweets til den andre kjæresten sin.

De skulle gifte seg til lørdag som kommer. Takk gud for at hun fant det ut før de gifta seg og fikk barn! Jævla horebukk!!

Skrevet

Moren min som opplevde at faren min lå med alt han kom over, deriblant hennes gode venninne, som hadde en sønn på min alder som selvfølgelig fikk dette med seg.

Skal si det var morsomt for meg og min mor å dra på skolearrangementer når han fortalte alle at faren min p---- på moren hans, som forøvrig var et ludder av rang.

Skrevet

Definitivt IkkelengerSåHotteCharlotte... Stakkars jente.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Hva skjedde med hottecharlotte?

Var det ikke hun som skrev om mann i nordsjøen som hadde 3 uker på og 3 uker av vaktordning, så ble han sett i en annen by med ei dame av søstra hennes eller noe sånt? Så viste det seg at han hadde en familie i Bergen og en i Stavanger, i TRE år, og begge damene fødte hans unger med noen få måneders mellomrom?

Skrevet

Min nå ex-samboer hadde sex med en av elskerinnene sine først i badekaret vårt før de flyttet seg over i vår seng. Dette mens jeg var og besøkte min dødssyke mamma på sykehuset.

Skrevet
Min nå ex-samboer hadde sex med en av elskerinnene sine først i badekaret vårt før de flyttet seg over i vår seng. Dette mens jeg var og besøkte min dødssyke mamma på sykehuset.

Nei?!?! Herregud, er det muuuuulig! :-O

Den var drøy!

Skrevet

Herregud! :'( neiiiiiE! -det er nok det mest ondskapsfulle jeg har hørt på lenge. Stakkars DEG!

Skrevet

Ja hvem er hottecharlotte?????????

Skrevet

Eksen min som lå med ei tilfeldig dame, i sengen vår, et døgn etter at jeg hadde født. Ved siden av stod sprinkelsengen til hans førstefødte :-(((

Skrevet

Og ha sex med svigerbroren sin.

Ellers så vet jeg om et søskenpar (søster og bror) som var naboer og mannen til søsteren og kona til broren hadde seg.

Skrevet (endret)

Hun som gikk på en smell med kokken på hotellet på sydentur med familien i sommer :-)

Endret av Berta_78
Skrevet

Han kunne ikke være med fordi han måtte jobbe.

Var ikke akkurat den slags jobbing jeg hadde i tankene da jeg dro.

Heldigvis forlot jeg han før mamma døde og møtte det som nå er mannen min. En av de siste tingene hun gjorde før hun mistet bevistheten var å forsikre seg at han var snill mot meg, så hun døde med den tryggheten at jeg ville få det bra :)

Skrevet

En i nærmiljøet her hadde et forhold til en annen kvinne i 10 år (!), hjemme satt kona og deres 4 barn og ante fred og ingen fare. Dette var også kristne, respekterte mennesker og mannen var i tillegg lærer. Forholdet deres kom ut for en dag, og han flyttet sammen med elskerinna si..

Skrevet

Tja, eksen min var ikke så gæren han heller- han droppa bursdagen min fordi han var "syk".

Det viste seg at han var på besøk hos en transvestitt og hadde seg med ham/henne istedet, noe han forøvrig hadde holdt på med i månedsvis. Og det med flere, både kvinner, menn og transer.

Han hadde også kontaktannonser på alt som fantes av sexsider, datingsider og hele pakka.

Det artige var jo at han hadde ubeskytta sex med dem også, før han kom hjem og hadde sex med meg. Lekkert.

Gidder ikke være anonym engang- han er idioten, ikke jeg! :P

Skrevet

Vel, vet om en meget kjent Tippeligaspiller som knapt en uke før konas fødsel hadde sex med en bekjent av meg...

Skrevet

En venninne av typen min hadde et seksuelt forhold til mannen i nabohuset (ca40år, gift og små barn )da hun var 17 år......

Skrevet
En i nærmiljøet her hadde et forhold til en annen kvinne i 10 år (!), hjemme satt kona og deres 4 barn og ante fred og ingen fare. Dette var også kristne, respekterte mennesker og mannen var i tillegg lærer. Forholdet deres kom ut for en dag, og han flyttet sammen med elskerinna si..

Du bor ca 15 km vest for Kristiansand?

Skrevet
En venninne av typen min hadde et seksuelt forhold til mannen i nabohuset (ca40år, gift og små barn )da hun var 17 år......

Da var det vel han som var "verst", ikke henne..

Skrevet

Glemmer aldri historien til "hottecharlotte". Den tar kaken!

Skrevet

Så jobbet ikke mannen til hottecharlotte i det hele tatt? Og hvordan har det gått med henne i ettertid? Huff, stakkars :(

Skrevet

Min venninnes mann gikk fra henne da barnet deres var 9 måneder gammelt. De hadde vært sammen i mange år. Han flyttet ut, og de byttet på å ha barnet hos seg. Etter noen uker oppdaget hun at han hadde flyttet rett inn hos sin "nye" kjæreste (som han hadde vært sammen med i noen måneder), og allerede hadde introdusert henne som stemor for ungen.

Mange syke historier her, min er vel ganske vanlig. Syns det var grusomt likevel, alle (inkludert min venninne) trodde de var et veldig solid par, og at han var en bra mann.

Skrevet

Jeg lurer på en ting angående historien om hottecharlotte, mannen sa han jobbet i Nordsjøen, og i de 3 ukene han var på " jobb" var han hos sin andre familie, og omvendt. Hvordan fikk han "lønn" da? Reagerte ikke hun på at han ikke fikk lønn?

Bare lurer jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...