Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #26 Skrevet 2. oktober 2012 I forhold til HotteCharlotte var det vel sånn at han jobbet to uker og hadde fire uker fri, men til HC sa han at han jobbet tre uker og hadde tre uker fri. På den måten kunne han jobbe i to uker, være to uker hos familien i Bergen og to uker hos familien i Stavanger. Da han ble avslørt hadde han sagt at han ikke skulle ta ferie, så han jobbet ekstrauker. Da hun ringte riggen for å få tak i ham fikk hun beskjed om at han hadde ferie og ikke hadde vært der på mange uker......
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #27 Skrevet 2. oktober 2012 En i nærmiljøet her hadde et forhold til en annen kvinne i 10 år (!), hjemme satt kona og deres 4 barn og ante fred og ingen fare. Dette var også kristne, respekterte mennesker og mannen var i tillegg lærer. Forholdet deres kom ut for en dag, og han flyttet sammen med elskerinna si.. Du bor ca 15 km vest for Kristiansand? Nei...er visst flere der ute av samme typen:(
3 er nok! Skrevet 2. oktober 2012 #28 Skrevet 2. oktober 2012 Vet om en mann som kom fra en velstående familie og fikk lønn kun gjennom å være deleier i familiebedriften, altså som styremedlem osv. Han jobbet altså veldig, veldig lite. Kun noen møter i ny og ne. Han hadde to familier, og sa han jobbet i en gruve eller noe slikt med 2 pluss 2 turnus (2 uker hjemme og to uker på jobb). Han byttet da altså på å bo med sine to familier som han begge hadde barn med. Begge konene var hjemmeværende, så selvom denne mannen i utgangspunktet var rik levde han normale liv i vanlige hus med hver sin familie. Ham holdt på slik til de eldste barna i begge familiene var i tenårene. Og det var barna som fant det ut gjennom tilfeldigheter da de begynte på gymnasiet (eller hva det nå het på 70/80 tallet?). De hadde venner i samme omgangskrets og etter et par møter begynte noen venner av venner og lure på om de hadde samme far. Og ja da! Det hadde de! Det ene barnet er en venninne av mamma, og siden dette er veldig lenge siden var det vanskelig for en kvinne å forsørge en ungeflokk alene uten jobb, så de sloss om denne mannen, og moren til mammas venninne "vant", men han holdt visst egentlig på som før selv etter avsløringene. Denne mannen er død nå, mammas venninne var i begravelsen hans, men hadde da ikke sett pappan sin på sikkert ti år. Hun valgte å ikke ha noe med han å gjøre da hun ble voksen.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #29 Skrevet 2. oktober 2012 En i nærmiljøet her hadde et forhold til en annen kvinne i 10 år (!), hjemme satt kona og deres 4 barn og ante fred og ingen fare. Dette var også kristne, respekterte mennesker og mannen var i tillegg lærer. Forholdet deres kom ut for en dag, og han flyttet sammen med elskerinna si.. Du bor ca 15 km vest for Kristiansand? Nei...er visst flere der ute av samme typen:( OK, bare så rart for alt stemte.
Himmel og hav Skrevet 2. oktober 2012 #30 Skrevet 2. oktober 2012 Noen jeg vet om var nygift og ventet sitt første barn. Bare et par uker før termin fortalte han at han hadde et forhold til ei annen dame og at "barn og familie ikke var noe for han". Kjernekar...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #31 Skrevet 2. oktober 2012 En lærer jeg hadde på ungdomskolen innledet et forhold til ei klassevenninne, hjemme ventet samboeren, som han etterhvert giftet seg med og fikk barn med samtidig som dette forholdet til ungdomsskoleeleven fortsatte.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #32 Skrevet 2. oktober 2012 SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ MANGE SUPPER her i verden :-(
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #33 Skrevet 2. oktober 2012 Ei jeg veit av var utro mot mannen sin i 9.mnd! Hvem i all verden vil pule ei sprenggravid dame som ikke er din egen??
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #34 Skrevet 3. oktober 2012 Mannen til søstra mi. De har ei jente på 3, fikk tvillinger for 8 mndr siden. Da tvillingene fylte 6 mnd fortalte han at han ville skilles. Viste seg i ettertid at han hadde et forhold til en kollega som han nå er samboer med.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #35 Skrevet 3. oktober 2012 Ei jeg veit av var utro mot mannen sin i 9.mnd! Hvem i all verden vil pule ei sprenggravid dame som ikke er din egen?? Slik aggresjon du skriver med, vil jeg tro det var din egen mann som gjorde det.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #36 Skrevet 3. oktober 2012 X - n min. Hvor skal jeg starte? Vi ble sammen etter å ha datet i ca 7 mnd. Etter vi ble sammen lå han med 3 av mine venniner ,så kom det en drøss av meldinger ei natt. Det var fra ei han hadde ligget med i de 7 mnd vi datet. Han sendte stadig meldinger til mine venner. Han lå med damer på tur til sverige med kompiser. Han var utro da vi var på juleferie med bestevennina si. Jeg gjorde det slutt pga en av tingene , resten fant jeg ut av etterpå. Herlig kar. Husker en gang jeg tenkte å gi han en blowjob, syntes det lukta det kondomer lukta, men tenkte liksom ikke mer over det. Han hadde jo bare vært på en kjøretur med nye scooteren sin. Vel, går opp et lys nå. Husker også jeg fikk ei melding imens han satt på do, jeg gjorde meg klar til å dra på nattevakt. Der sto det, dama er borte i natt. Så det er bare å komme. Han sa han bare kødda med meg. En annen gang kom hjem hjem etter nattevakt en lørdag, ringte han å sa jeg var på vei hjem, pls ordne frokosten min. Hørte han satt i badekaret. På vei hjem var det en lang vei, på denne veien møtte jeg ei jente med langt fint rødt klissvådt hår.Fant litt av det samme lange håret i sluken i badekaret. Trenger ikke være så veldig smart for å forstå den. Herlig mann. Er glad jeg er lykkelig og godt gift med en helt annen mann i dag.
Toocute Skrevet 3. oktober 2012 #37 Skrevet 3. oktober 2012 Ei venninne av meg hadde forhold til en med samboer i ca 9 mnd, hun ble gravid med ett uhell å beholdte barnet. Det verste var at hun var kjempe god venninne av dama hans, de var ofte med hverandre. Ca en gang i uken var disse 3 sammen, laget mat sammen og gjorde andre ting SAMMEN! En annen historie er at jeg vet om en fyr som hadde ei dama, broren til denne fyren hadde ett forhold med dama hans. Åja, de har ett godt søskenforhold, eller nei. De er venner i dag, men han kommer aldri til å stole på broren sin igjen for å si det sånn.
n74 Skrevet 3. oktober 2012 #38 Skrevet 3. oktober 2012 Den verste jeg har hørt er om et par som var samboere og så giftet seg. På bryllupsfesten hadde brudgommen seg med en av brudens beste venninner. Det viste seg at det ikke var første gangen de to hadde seg med hverandre heller, de hadde holdt på en stund...
Magetaska Skrevet 3. oktober 2012 #39 Skrevet 3. oktober 2012 Min egen dumme utroskap. Hadde et forhold til sjefen min i nesten ti år. Han fikk to barn med din kone disse årene. Og jeg hadde to samboerskap og diverse forhold i løpet sv de årene. Ennå har vi litt kontakt, men ligger ikke med han mer, selv om jeg har jævelig lyst..
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #40 Skrevet 3. oktober 2012 En advokat sjongleret i flere år med to familier. Han ble skikkelig driti ut ved at en (tror det kan ha vært søsteren til hun ene) sendte en spam-mail som gikk rundt til alle og enhver med hele historien. Han ble med andre ord tatt skikkelig på senga!! En annen historie er venninna mi som var samboer med en fyr. Han viste seg å være psykopat, så hun gjorde det slutt. I ettertid kom det frem at han også likte menn, og hadde en mannlig elsker på si` ved siden av venninna mi.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #41 Skrevet 3. oktober 2012 Etter 12 år sammen, ti år som gift og tre barn, viser det seg at mannen har jaktet på alt med innovertiss fra dag 1. Når dama finner det ut foreslår han at de kan flytte sammen alle tre,- (for da har han ei elskerinne ut over de vanlig one-night stands han bruekr og ha) og bo lykkelig sammen med HANS barn, deres barn og elskerinnens barn fra før..... På toppen av det hele viser det seg at han har smittet dama med kjønnsykdom. Og elskerinna tror hun er gravid, og mener dessuten det hadde vært fint og bo sammen alle sammen....
Noregsgard Skrevet 3. oktober 2012 #42 Skrevet 3. oktober 2012 Eksen min hadde et forhold til eksen sin bak min rygg de to årene vi var sammen. Hun ga meg beskjed flere ganger, men siden hun virket ustabil og sykelig sjalu, trodde jeg på hans historie om at hun bare var desperat etter å få han. Fikk en logg over en samtale mellom de en dag, og da var det ingen tvil lenger. En mer sukkersøt og klissete samtale skal man lete lenge etter Hun var gravid med "hans" barn, og da jeg forlot han flyttet han sammen med henne og dattera deres. Hun var ca 3 mnd da jeg fikk greie på det. Han ble skikkelig glad i den lille jenta si, men så viste det seg etter nesten to år som pappa at denne jenta ikke var hans likevel.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #43 Skrevet 3. oktober 2012 Ei venninne hadde en mann som hun hadde to barn med. Denne mannen sa til alt og alle hvor sterkt imot utroskap han var, beskyldte henne for å være utro hvis hun snakket med en mannlig venn eller kollega osv. Da hun fødte barn nr 2 reiste hun til et land i øst-Europa for å ta tannbehandling siden prisanslag i Norge hadde kommet på ca 30 000, mot 7 000 i utlandet. Han var der i 2 uker, og da hun ringte 2-3 dager etter at han dro så sa han at ingen i byen der han var snakket ordentlig engelsk slik at han ikke fikk fikset tennene sine likevel. Hun tryglet ham om å komme tilbake hjem, der hun satt med en influensasyk baby på 3 måneder og en 3-åring i trassalder, samtidig som hun prøvde å fullføre mastergraden sin. Da fikk hun beskjed om at det var vanskelig å endre billettene og kostet mye, slik at han ble de 2 ukene som planlagt. Etter at han kom hjem fant hun utskrift fra e-post fra en dame fra dette landet han var i, med "kjære", "venter på deg" osv, sendt dagen før han skulle dra til utlandet. Etter å ha hacket seg på hans e-post fant hun ut at han var registrert i ikke mindre enn FEM forskjellige ekteskapsbyråer i utlandet, der han skrev at han var skilt og lette etter ny kone. Han traff flere jenter på sin "utenlandsferie", og da venninna mi konfronterte ham med det, så skyldte han på at han søkte spenning fordi hun har blitt feit, lite spennende og gammel. Da snakker vi om ei jente som var sylslank, ung, begavet og arbeidsom. Han benektet hele utroskapet, men etter å ha snakket med et par av disse damene fant venninna mi ut at han lå med dem. Damene var like rystet som venninna mi siden de trodde at han hadde seriøse hensikter og ikke bare var ute etter litt mus.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2012 #44 Skrevet 3. oktober 2012 Det skulle selvfølgelig stå at hAn og ikke hUn reiste til utlandet for å ta tannbehandling
*Miss Flua* Skrevet 3. oktober 2012 #45 Skrevet 3. oktober 2012 Min venninnes mann gikk fra henne da barnet deres var 9 måneder gammelt. De hadde vært sammen i mange år. Han flyttet ut, og de byttet på å ha barnet hos seg. Etter noen uker oppdaget hun at han hadde flyttet rett inn hos sin "nye" kjæreste (som han hadde vært sammen med i noen måneder), og allerede hadde introdusert henne som stemor for ungen. Mange syke historier her, min er vel ganske vanlig. Syns det var grusomt likevel, alle (inkludert min venninne) trodde de var et veldig solid par, og at han var en bra mann. Samme historie her! Men venninna mi var 3 mnd gravid med en planlagt unge..
Splenda Skrevet 4. oktober 2012 #46 Skrevet 4. oktober 2012 En venninne av meg var på hyttetur med kjæresten og noen venner av ham. Hun hadde vondt i hodet og gikk og la seg tidlig (i en køyseng). Litt senere våknet hun av noe bråk rett over henne. Det viste seg at typen hennes hadde sex med en av de andre jentene rett over hodet på henne!! Det verste er at han mente det var hans fulle rett når hun var så kjedelig og la seg tidlig når han var kåt...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #47 Skrevet 4. oktober 2012 Ei dame som var gift som hadde seg med en annen. Ble gravid og fikk barn. Han hun var gift med fikk ikke vite før ungen var nesten året, at det ikke var han som var faren likevel.. Kvalmt. I hvert fall når alle så at barnet var den andres opp av dage.
2barns mor Skrevet 4. oktober 2012 #48 Skrevet 4. oktober 2012 Det må vel være det jeg selv går igjennom for tiden.....
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #49 Skrevet 4. oktober 2012 Venninnen min som puler broren til mannen sin. Han har også dame, og de møtes ofte alle fire, reiser til og med på ferie sammen.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2012 #50 Skrevet 4. oktober 2012 Vel, vet om en meget kjent Tippeligaspiller som knapt en uke før konas fødsel hadde sex med en bekjent av meg... Hmm, høres kjent ut. Trønder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå