Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. oktober 2012 #3 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg har mer: Platinablonde rosabloggere, visse innvandrergrupper, frp- velgere og røykere.
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 2. oktober 2012 #4 Skrevet 2. oktober 2012 Mennesker som dømmer andre
Gjest I See You, Shakin That Ass.... Skrevet 2. oktober 2012 #5 Skrevet 2. oktober 2012 .. Hvorfor foreldre med enebarn!?
It's all about me Skrevet 2. oktober 2012 #7 Skrevet 2. oktober 2012 De som forandrer på sine barn sine kropper permanent fordi de selv synes det er så mye finere på den måten. Da selvfølgelig de som tar hull i ørene på jentebabyer og de som omskjærer guttebabyer uten medisinsk grunn. Ja og så har jeg vel litt fordommer mot bryllupssanger og temafester med utkledning. Skikkelig inspirert av de siste timene her inne
Gjest Vicky Pollard Skrevet 2. oktober 2012 #9 Skrevet 2. oktober 2012 .. Hvorfor foreldre med enebarn!? Det var bare en morsomhet i fht en tråd jeg skrev her tidligere
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 2. oktober 2012 #10 Skrevet 2. oktober 2012 Jeg forsøker å ikke ha fordommer, og spesielt ikke mot grupper da de fleste grupper jo tross alt består av ulike individer....men, jeg må innrømme at jeg har litt fordommer likevel. Foreldre som mishandler barna sine, røykende gravide (som jeg anser som barnemishandlere forsåvidt), pedofile og generelt sett alle som er fæle mot barn. Og så har jeg litt fordommer mot FRP-ere som er i den kategorien at de forstår hva politikken deres egentlig går ut på...
☆☆☆ Skrevet 2. oktober 2012 #12 Skrevet 2. oktober 2012 Har fordommar mot absolutt alt eg ikkje er kjend med, sjølvsagt. Justerar oppfatning etterkvart som eg får erfaringar. Men ikkje alle fordommar er negative, og ikkje alle er feil. Eg har endra oppfatning om ting eg tidlegare har vore positiv til, og eg har fått negative inntrykk bekrefta. Og vise versa.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. oktober 2012 #13 Skrevet 2. oktober 2012 * Utro personer og personer som bevisst legger seg etter noen som er gift eller samboer. Særlig hvis det er barn inne i bildet. * Folk som bruker abort som prevensjon (og da mener jeg 3 ganger eller mer, kun fordi de slurver hele tiden) * Sjåvinistiske menn som tror at damer eksisterer for å behage dem i senga, vaske hus og lage mat. Mens de selv kan fly på byen og kose seg * Folk som ikke forstår at alle er forskjellige. Som for eksempel de som har født uten smertestillende og skal absolutt fortelle dem som bruker epidural at de er patetiske pyser
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 2. oktober 2012 #14 Skrevet 2. oktober 2012 Og røykende gravide selvsagt som unnskylder seg med at "legen sa at det var bedre for meg å røyke enn å slutte siden det er så stress".
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #15 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som går ute når de er syke, folk som ligger med mange, muslimer.
CaptainHindsight Skrevet 2. oktober 2012 #16 Skrevet 2. oktober 2012 Mennesker som omskjærer barna sine. Men vil kanskje si at det er mer enn bare fordommer...
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #17 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som går ute når de er syke, folk som ligger med mange, muslimer. Den om muslimer måtte bare komme. Er du villig til å prøve å bli kvitt denne fordommen ? Du dømmer millioner av mennesker pga religionen deres, ikke pga personligheten. Vet du egentlig hva en muslim er ? Altså ikke de som sier de er det og handler som de vil. I allahs navn. Men de som faktisk lever som det muslimer skal ?
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #18 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som går ute når de er syke, folk som ligger med mange, muslimer. Den om muslimer måtte bare komme. Er du villig til å prøve å bli kvitt denne fordommen ? Du dømmer millioner av mennesker pga religionen deres, ikke pga personligheten. Vet du egentlig hva en muslim er ? Altså ikke de som sier de er det og handler som de vil. I allahs navn. Men de som faktisk lever som det muslimer skal ? Ja og ja. Alle de millionene tilber likevel en pedofil barnedrapsmann og ser på han som et perfekt menneske. Det klarer ikke jeg å respektere eller forså, selv etter å ha lest Koranen, så ja, har fordommer.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #20 Skrevet 2. oktober 2012 . Overvektige som ikke gjør en dritt med vekta si og lar seg selv forfalle. Platinablonde babes med chihuahua som tilbehør. Mannsjåvinister. Harry folk som hamstrer sommerkoteletter, rullings og filterkaffe..
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #21 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som går ute når de er syke, folk som ligger med mange, muslimer. har fordommer mot de som ligger med få..hehehehe
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #22 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som har fordommer mot muslimer, som ikke engang vet hva islam er.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #23 Skrevet 2. oktober 2012 Har fordommer mot forskjellige sekter som Jehovas vitner, mormonere osv der folk er hjernevasket Dumme rosabloggere som lever som luksusdyr og bryr seg kun om å file negler, sminke seg og bake bursdagskake til bikkja.
Anonym bruker Skrevet 2. oktober 2012 #24 Skrevet 2. oktober 2012 Folk som har fordommer mot muslimer, som ikke engang vet hva islam er. Jeg har sterke fordommer mot muslimer som ikke makter å forstå hvorfor folk kan ha fordommer mot muslimer, kjenner jeg!
Eliane Skrevet 2. oktober 2012 #25 Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Vil ikke si jeg har så mye fordommer,men en sunn skepsis mot en del,det har jeg nok. Liker ikke folk som dømmer en hel gruppe mennesker basert på religion eller parti. Feks de som ikke like muslimer eller som kom lengere oppe i tråden "liker ikke frp velgere" Hva med toleranse for at ting kam være litt mer sammensatt enn det som først kommer frem? Ble en rar setning dette her,men tipper dere forstår hva jeg mener. Endret 2. oktober 2012 av SnartMammaIgjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå