mrsrogaland. Skrevet 25. september 2012 #51 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Svare som det passer meg jenta mi? Hahaha.. Den lo jeg godt av! Jeg syntes forresten også det var en unødvendig kommentar, askepott. -Ikke anonym eller HI.
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #52 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Svare som det passer meg jenta mi? Hahaha.. Den lo jeg godt av! Jeg syntes forresten også det var en unødvendig kommentar, askepott. -Ikke anonym eller HI. Var ikke så nødvendig din heller mrs Rogland.
Toocute Skrevet 25. september 2012 #53 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Men lille uvitende kjære deg, man trenger ikke å ha barn for å kunne sånt Man trenger ikke å ha barn for å bli barn og ungdoms arbeider, man trenger ikke barn for å bli jordmor, man trenger ikke barn for å jobbe i bv. Man trenger ikke å ha barn for å kunne litt om barn, sykdommer, kromosom feil og osv. Det holder med de en har lest, hørt og osv. Skaffet seg kunnskap og viten. Skjønner du?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #54 Skrevet 25. september 2012 Ikke barnet, men måten det ble unnfanget på. Skulle ønske det var litt bedre planlagt. Men kunne aldri angre på selve barnet, som betyr alt for meg.
El1 Skrevet 25. september 2012 #55 Skrevet 25. september 2012 Jeg angret en periode, gjør det ikke lenger heldigvis men det blir ikke flere barn på meg
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #56 Skrevet 25. september 2012 Kommer nesten ikke over at JEG, som ikke har norsk som morsmål (og det går dager der jeg ikke snakker norsk i det hele tatt), skriver bedre enn hun lenger oppe i tråden, hun "wannabe Vicky Pollard" som en kommenterte. Så til selve temaet. Jeg ble gravid som 17 åring, og skulle ofte ønske at jeg fikk fullført videregående og begynt på høgskole sammen med mine klassekamerater. Og vært sammen med folk på min egen alder. Om jeg noen gang har angret, det vet jeg ikke. Det virker for sterkt. Jeg liker jo mammarollen, men av og til ønsker jeg mindre ansvar.
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #57 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Men lille uvitende kjære deg, man trenger ikke å ha barn for å kunne sånt Man trenger ikke å ha barn for å bli barn og ungdoms arbeider, man trenger ikke barn for å bli jordmor, man trenger ikke barn for å jobbe i bv. Man trenger ikke å ha barn for å kunne litt om barn, sykdommer, kromosom feil og osv. Det holder med de en har lest, hørt og osv. Skaffet seg kunnskap og viten. Skjønner du? Ja, jeg er klar over det, men spar meg for de der smileyene dine du skriver i hvert jævla innlegg.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #58 Skrevet 25. september 2012 Aldri om jeg hadde angret på barn, for å få barn så må man jo ha SEX. å jeg liker sex! nei, man må ikke ha sex............
Gjest meg mamma? Skrevet 25. september 2012 #59 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Hvorfor mener du at en ikke har peiling på noe som angår barn, selv om man ikke har barn selv? Blir man smart av å få barn? ble du smart av å få barn? Jenta mi....hmm, nedlatende er du og
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #60 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Hvorfor mener du at en ikke har peiling på noe som angår barn, selv om man ikke har barn selv? Blir man smart av å få barn? ble du smart av å få barn? Jenta mi....hmm, nedlatende er du og Ble ikke smart sv å få barn. men før jeg fikk barn ante jeg ikke hvordan deter å ha barn.
Gjest meg mamma? Skrevet 25. september 2012 #61 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Hvorfor mener du at en ikke har peiling på noe som angår barn, selv om man ikke har barn selv? Blir man smart av å få barn? ble du smart av å få barn? Jenta mi....hmm, nedlatende er du og Ble ikke smart sv å få barn. men før jeg fikk barn ante jeg ikke hvordan deter å ha barn. Men man kan faktisk vite noe om barn selv om man ikke har barn selv og vet akkurat hvordan det er
Toocute Skrevet 25. september 2012 #63 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Men lille uvitende kjære deg, man trenger ikke å ha barn for å kunne sånt Man trenger ikke å ha barn for å bli barn og ungdoms arbeider, man trenger ikke barn for å bli jordmor, man trenger ikke barn for å jobbe i bv. Man trenger ikke å ha barn for å kunne litt om barn, sykdommer, kromosom feil og osv. Det holder med de en har lest, hørt og osv. Skaffet seg kunnskap og viten. Skjønner du? Ja, jeg er klar over det, men spar meg for de der smileyene dine du skriver i hvert jævla innlegg. Buhuuu..... Skriver så Mange JÆVLA SMILEYER jeg vil Du er lett å provosere, tror ikke denne plassen er så lett for deg å vær, når du tåler så fuckings lite lille venn. Ta til deg ting, det er sånn det fungerer i den virkelige verden.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #64 Skrevet 26. september 2012 Hva skjedde med å svare på det HI spør om? Er det mulig å opprette en annen tråd som heter: Har du ikke peiling, eller har du ikke peiling på hvordan det er å ha barn med downs?
Gjest Vicky Pollard Skrevet 26. september 2012 #65 Skrevet 26. september 2012 Hehe, "lille venn" faktisk Litt meeeere popcorn, takk!
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 26. september 2012 #66 Skrevet 26. september 2012 (endret) Slutt å kall hverandre " Lille venn" og " Jenta mi". Nedlatende, barnslig og arrogant. Jeg kan ikke fordra når noen kaller meg det i en diskusjon *tics i øyet* Når det er sagt...Selvfølgelig kan man vite mye om barn selv om man er barnløs. MEN, helt ærlig trodde jeg at jeg kunne mye om barn, før jeg fikk et barn selv. Selvfølgelig blir man mer kunnskapsrik på området etter man får egne barn, det sier jo seg selv det Man kan lese seg opp på mye, men man lærer best i praksis Og ja.. hva var spørsmålet igjen? Nei, jeg har ikke angret på at jeg fikk et barn. Men jeg skulle gjerne ventet et par år til Endret 26. september 2012 av Gulltopp&Lillebjørn
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #67 Skrevet 26. september 2012 Slutt i det minste å sitere alt! Iiiik
Reddiken Skrevet 26. september 2012 #68 Skrevet 26. september 2012 Jeg angrer innimellom på at jeg fikk de to barna jeg nå har. Men det er kun fordi jeg er så forferdelig redd for at det skal skje de noe. På dårlige dager sitter jeg og tenker på alle worst-case-scenarios, og tårene triller :-( Men heldigvis klarer jeg da å skyve bort de tankene mesteparten av tiden. Da førstefødte kom hadde jeg nok noen blaff av anger, men da rutinene og forutsigbarheten begynte å sitte litt, så ble alt straks bedre. Og ikke minst ble jo kjærligheten for det lille nurket sterkere og sterkere :-)
Mrs. Bouquet Skrevet 26. september 2012 #69 Skrevet 26. september 2012 (endret) Må bare si at jeg har jobbet med mennesker som har downs syndrom og de er vel like forskjellige de som alle andre.. mange fungerer godt ja, men få klarer seg alene i den forstand (og i forhold til "vanlige" barn).. og så følger det ofte med tilleggsproblemer for de som har downs syndrom. Det er mye glede og latter når man omgås mennesker som har downs og man blir fort glad i dem, men å være forelder til et sånt barn har jeg ingen problemer med å forestille meg at kan være vanskelig!! Så tror ikke du skal være så kjapt ute med å si at andre ikke har peiling, Swan.. Når det er sagt så synes jeg ikke andre her inne skal si at hun ikke har peiling på noe fordi hun ikke har barn ennå.. jeg har fått med meg at hun jobber i barnehage bl.annet, så litt erfaring må hun jo ha Men, jeg må også si til det Swan, at du får nok tygget i deg noen av de tingene du skriver her, når du får barnet ditt (Er nok også derfor noen reagerer på noe av det du skriver til tider) Man kan ikke forestille seg hvordan det er før man har fått det i armene og gjerne hatt barnet en stund Ps: Full forståelse for at foreldre med barn "klager", spesielt om barnet er krevende, men noen går da litt vel langt i forhold til hva de sier. (Det var dagens tale fra meg, nå skal jeg ikke ødelegge hva tråden egentlig handler om mer ) Det at man ikke har barn betyr ikke at man ikke har peiling eller erfaring. For min del føler jeg ikke jeg har fått mer peiling på barn generelt etter å ha fått 3 stk. selv. Men jeg har selvsagt god peiling på akkurat mine barn. (med tanke på hun som kom med kommentaren om at hun ikke hadde peiling fordi hun ikke hadde barn) Endret 26. september 2012 av Mrs. Bouquet
Anonym bruker Skrevet 26. september 2012 #70 Skrevet 26. september 2012 Det ER forskjell på de med og uten barn!!!! Ja men kan lese seg opp på det meste om oppdragelse og sykdommer osv. Og kunne alt utenatt. Men kan jobbe med barn i barnehage eller sykehus, og være verdensmester. MEN det er noe annet og bli foreldre det kan faktisk ikke sammenlignes! Man kan ikke lære følelsen, samvittigheten eller bekymringene det må oppleves. Og ikke minst kjærligheten. Desse kan være både til glede og frustrasjon. Men jeg forstår ikke spørsmålet ditt, angrer som i livet ikke ble slik en hadde tenkt? Som i en fikk flere enn en føler en takler? Økonomi? Eller hva? Hvorfor skal en angre? Ble livet mitt slik jeg hadde tenkt? Nei for hva viste jeg? Ikke viste jeg den gleden og stolthet jeg skulle føle den dagen barnet lærte seg og sykle uten støttehjul, men samtidig den frykten og bekymringen for at han skulle skade seg. Flere enn jeg føler jeg klarer? Til tider skulle jeg ønske jeg kunne sette en av dem på pause. Jeg er så sliten jeg griner til tider,på grunn av mangel på søvn ig følelsen av og ikke strekke til. Økonomi,ja vi kan ikke reise til syden hver ferie,ikke ha ny bil, bygge så stort hus vi vil, men det har mer med valg av yrke å gjøre føler jeg, enn antall barn. Å få barn har gjort meg utrolig sårbar jeg har hjertet mitt hengende på utsiden av kroppen, men angrer jeg? Nei!!
Aaliyah Dana Skrevet 26. september 2012 #72 Skrevet 26. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Ikke alle downs barn klarer seg like bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå