Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #26 Skrevet 24. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott
Anonym bruker Skrevet 24. september 2012 #27 Skrevet 24. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...*
Toocute Skrevet 25. september 2012 #28 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Jeg er enig med deg anonym, den var frekk. Lurer på om man må ha barn for å ha peiling på downs? Det trodde ikke jeg.....
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #29 Skrevet 25. september 2012 Jeg har bare to barn og de er friske og glade barn. De kom rimelig tett, men jeg har ikke angret på noen av dem, selv om det har vært utrolig hektisk og intenst i perioder. Selvsagt har det vært dager hvor jeg kunne ønske at jeg kunne sende dem vekk for å en pause, og i barselperioden med nr.1 kunne jeg savne mitt gamle liv. Tanken på det store ansvaret jeg hadde begitt meg ut på, skremte meg nok litt. Men slike tanker har bare kommet opp fordi jeg har vært veldig sliten eller hormonell. Jeg har likevel aldri kunne tenkt meg å vært foruten barna mine. Hvis det skulle vært lov å levere tilbake barna uten fordommer fra andre, så hadde jeg aldri i mitt liv hadde hatt lyst til det. De vet å slite meg ut disse to små, men gud som jeg elsker dem!!! Jeg er uhyre stolt av dem og de bringer så mye glede meg seg. Jeg vil faktisk veldig gjerne ha et til om noen år.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #30 Skrevet 25. september 2012 Alle VET at det ikke er en selvfølge og få friske barn, hvis man ikke kan ta konsekvensen av å evt få et som ikke er helt "normalt", så bør man kanskje revurdere hele oplegget, og om man i det hele tatt egner seg som forelder, og det mener jeg! Det er ikke sikkert man vet hvor bra (eller dårlig) man takler det før man er midt oppi det, og da er det jo litt sent å revurdere...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #31 Skrevet 25. september 2012 Swan, du uttaler deg gjentatte ganger om emner du ikke har noen særlig peiling på. Nå tenker jeg ikke spesielt på denne tråden, men generelt så slenger du ut meningene dine hit og dit, uten noen særlig bunn. Du kommer til å få et sjokk når du får barn. Du virker utrolig ung i hodet til å være 85-modell, og anbefaler deg å rette ryggen litt. Helt ærlig, skal innrømme at du frustrerer meg. Du spådde til og med i går, du?
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #32 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha....
Toocute Skrevet 25. september 2012 #33 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... Å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #34 Skrevet 25. september 2012 I min verste periode for et års tid siden, ja, da skal jeg innrømme at jeg angret på ungene. Nå angrer jeg for at jeg angret. Har forsåvidt jobbet med barn med fysiske og psykiske handicap, og kan godt skjønne at foreldre til tider kan være frustrerte og lei (seg). Men også at 99% av de foreldrene ville gjort hva som helst for ungen sin, akkurat som oss med friske barn.
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #35 Skrevet 25. september 2012 Ikke angret på barna, men tenker av og til at det hadde vært fint å vente til jeg var et-par-og-tjue år før jeg fikk min første. Føler ikke jeg har gått glipp av noe, annet enn at jeg fremdeles ikke er helt ferdig med utdannelsen fordi jeg kom sent i gang. I tillegg mistet jeg mye av helsa i første svangerskap pga komplikasjoner, men elsker barnet mitt likevel. Tenker at det var nok meningen det skulle være slik.
Miss Tiffy Skrevet 25. september 2012 #36 Skrevet 25. september 2012 Aldri om jeg hadde angret på barn, for å få barn så må man jo ha SEX. å jeg liker sex!
*SommerFrisk* Skrevet 25. september 2012 #37 Skrevet 25. september 2012 Alle VET at det ikke er en selvfølge og få friske barn, hvis man ikke kan ta konsekvensen av å evt få et som ikke er helt "normalt", så bør man kanskje revurdere hele oplegget, og om man i det hele tatt egner seg som forelder, og det mener jeg! Det er ikke sikkert man vet hvor bra (eller dårlig) man takler det før man er midt oppi det, og da er det jo litt sent å revurdere... Det er helt sant, men jeg synes fortsatt ikke at det barnet som du, på tross av sykdom eller ikke har valgt at skal få leve, skal måtte ha foreldre som sier at de angrer på dem. Det syns jeg bare er forferdelig trist. Ingen vet hvor hardt det blir, det er sant, men hvis kjærligheten til barnet ditt er det, og den er oppriktig, så inrømmer man at man er sliten, og ikke at man angrer på hele ungen. Jeg skjønner ikke helt hvordan det går an å FøLE det...? Hva med andre som føder friske barn, men så skjer en ulykke i bhg, som et eksempel her i Norge... han fikk hoppestrikken rundt halsen, og hjernen gikk for lenge uten tilstrekkelig surstoff. Gutten er multihandicappet i dag, har ikke språk, kan ikke gå, kan ikke spise sitte eller gå på do selv. Hva ville du valgt? De var jo så heldige å fikk et friskt barn ved fødsel, men trur du de ville valgt en gutt med downs dersom noen kunne forutsett? eller at de fikk en frisk gutt med denne triste skjebnen? Hadde jeg kunnet velge, hadde det vært en unge med downs.
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #38 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... Å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk.
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #39 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... Å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. Hvis du ofte får høre at du er frekk i svarene dine, kanskje det ligger noe i det?
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #40 Skrevet 25. september 2012 Nei, kunne aldri angret på barna mine. Har derimot angret litt på hvem jeg har fått de med innimellom...
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #41 Skrevet 25. september 2012 Aldri om jeg hadde angret på barn, for å få barn så må man jo ha SEX. å jeg liker sex! Wannabe Vicky Pollard, der du er.
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #42 Skrevet 25. september 2012 (endret) Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... Å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. Hvis du ofte får høre at du er frekk i svarene dine, kanskje det ligger noe i det? Ja, jeg er kanskje frekk i svarene mine, men når hun sier noe så dumt så får hun vær så god bare høre det. Skal jeg bare svare sånn du og resten av klanen svarer da, med kyss klapp klem...bla bla bla. Endret 25. september 2012 av Askepott <3
Cinnamon4 Skrevet 25. september 2012 #43 Skrevet 25. september 2012 Aldri angret, nå er jeg gravid med fjerde. MEN, noen ganger, på slitsomme dager hvor ting går feil vei - så kan det hende jeg misunner de som ikke har noen barn, som kan styre liv og hverdag akkurat som de ønsker selv. Som har flust med penger, kan reise vekk når de vil, gjøre impulsting etc. MEN, når det kommer til slutt så vil jeg heller ha det litt slistsomt nå og ha en stor og flott familie, enn å sitte ensom som en gammel og reiseerfaren dame )
Mami_ Skrevet 25. september 2012 #44 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. Hvis du ofte får høre at du er frekk i svarene dine, kanskje det ligger noe i det? Jeg har lagt merke til at Askepott svært ofte svarer frekt, og kommer sjeldent med positive kommentarer eller velmenenede råd...
<3 mine søte små<3 Skrevet 25. september 2012 #45 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. faktisk askepott. så er du ganske frekk. og unødvendig kommentar. "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt?" har ingenting med saken. mange med ds klarer seg bra. mens andre ikke, er jo slik med alle... noen klarer seg, mens andre ikke.
Gjest Miryks Skrevet 25. september 2012 #46 Skrevet 25. september 2012 Ja, jeg er kanskje frekk i svarene mine, men når hun sier noe så dumt så får hun vær så god bare høre det. Skal jeg bare svare sånn du og resten av klanen svarer da, med kyss klapp klem...bla bla bla. Kyss klapp og klem? Pfft, kiss this....
Toocute Skrevet 25. september 2012 #47 Skrevet 25. september 2012 Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break!
Anonym bruker Skrevet 25. september 2012 #48 Skrevet 25. september 2012 Wow!! TS her. Da prøver jeg igjen. Noen som har angret på at de fikk ett eller flere barn? Som virkelig følte at DER gikk det galt. Enten med nr en, to eller tre?
Toocute Skrevet 25. september 2012 #49 Skrevet 25. september 2012 Wow!! TS her. Da prøver jeg igjen. Noen som har angret på at de fikk ett eller flere barn? Som virkelig følte at DER gikk det galt. Enten med nr en, to eller tre? Vi angrer litt fordi vi skulle hatt en utdannelse og en jobb, men på en annen side så hadde vi ikke fått gutten vi har nå
3 nøtter til Askepott Skrevet 25. september 2012 #50 Skrevet 25. september 2012 (endret) Men Downs barn klarer seg veldig bra, helt syk mor spør du meg Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt? Bryr meg lite hva dere sier, er oppvokst med en, jobbet med flere og vet de fungere godt, dere vet vel ikke så mye heller,så trenger ikke og være frekk Er ikke jeg som er frekk her altså. Bare fordi du kjenner ett par så betyr det ike alle er sånn. jo du var frekk askepott Det er jo Askepott i et nøtteskall det. *haha, nøtteskall...* Haha, eg ler av Askepott så jeg skal føle meg bedre, hahaha.... å jeg er "Askepott" som elsker å komme med mine "frekke" utsagn, nåde den som LER av meg for da blir jeg skikkelig fornærmet! VENT!!! Hvem LO av MEG nå Igjen?!?!?!?!?!?????? Grrrrrrr..... Hoho Du om det. Herregud. skjerp deg. Dama skal få lov til å si at en mor er syk i hodet uten å være frekk, men jeg skal ikke få lov til å si at dama ikke engang er mor uten å være frekk. Fornærmet ble jeg ikke, syns bare det er så tåpelig å si st hver gang jeg svarer er jeg frekk. JA, jeg og mange andre om det! Skjerp deg selv jente, å LæR deg å ta til deg ting. Du skrev: "Har peiling du som ikke har barn i det hele tatt" Så du mener det IKKE er frekt? Vist hun svarte dumt, så fortjener hun dumt tilbake du mener? Vell dus varte nå ganske så idiotisk selv, så da mener jeg du fortjener respons for det igjen. For dette er noe av det mest "Hjerne daue" kommentaren jeg har lest fra deg! Og lite voksent....Med en gang det er noe her, så kommer du med kyss klapp og klem KLAN sitaten din? Javell, jeg har forstått at du er den mest " intelligente og oppegående" av alle oss her inne ja. For vi alle har jo bare bestemt oss for å "rotte" oss sammen?! Sier ikke at du skrev dette, men det er sånn JEG tolker DEG! Give me a break! Er vel ett vanlig svar det til en som ikke har barn. Herregud, hun har jo ikke barn. Svare som det passer meg jenta mi. Driter vel i om heg får hele forumet etter meg. Endret 25. september 2012 av Askepott <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå