Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. september 2012 #51 Skrevet 20. september 2012 Jeg vil bare legge til at hvis det viser seg at mannen din er like steil i dag, vis han denne tråden, da innser han kanskje at han er heeelt ute og sykler her! Vær så snill, oppdater oss?? Og jeg ber en stille bønn inni meg om at du ikke lar deg presse, hi. Tenk over alvorsgraden av det som er i ferd med å skje her. Vil du klare å tilgi han eller deg selv om du lar deg presse? Vil forholdet overleve dette? Om svaret er nei på noe av dette, så håper jeg du avbestiller reisen i morgen!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 20. september 2012 #52 Skrevet 20. september 2012 Helt ærlig, her er det 3 muligheter: 1: Behold begge 2: Behold ene 3: Aborter begge Men slik jeg ser det, så er det uansett en 50/50 sjanse for at mannen stikker!Om han er så overfladisk, at han mener dere skal kunne velge bort et av barna deres, så vil det enten ende i at han synes valget ikke ble rett likevel, eller du/dere klarer ikke leve med valget, og avslutter. Uansett hva, så er det du som skal igjenom dette, det er også du som har vært igjenom dette! Alt du har vært igjenom for å nå dette, og nå som dere sitter der med en dobbel glede, så er han så overfladisk, at han ber DEG ta valget om hvem av de DU må fjerne?! Og det er ikke bare jeg som reagerer på dette ser jeg.. Håper du tar et valg ut ifra hva DU klarer å leve med, ikke bare fordi han har funnet ut at tvilliger ikke er noe for han.
Liv & Røre Skrevet 20. september 2012 #54 Skrevet 20. september 2012 Du skriver det var eggdonasjon, så det er rimelig å anta at du fikk satt inn minst 2 befruktede egg. Da Må man være klar over at faktisk begge to kan feste seg og at det blir tvillinger. I tillegg er det vel kun han biologiske barn, så at du ønsker å bære frem barn som ikke er biologisk dine mens han vil ta livet av et av sine egne begriper jeg slett ikke. Jeg hadde ikke tatt livet av én, punktum. Mannen var med på det hele, du gikk gjennom mye dritt med hormonbehandling osv, så nei, her er det klart hva som må gjøres. Forlater han sin gravide kone pga hun venter et barn for mye er han ikke mye å samle på. Jeg tenker også dette, eggdonasjon i godt voksen alder og med hans sæd? Jeg skjønner ikke at det er mulig av han å tenke slik etter alt dere har vært gjennom!
G05+2spirer2012 Skrevet 20. september 2012 #55 Skrevet 20. september 2012 Kjære HI! Som alle de andre over skriver,ikke gjør det! Ingen av oss kan ta beslutningen for deg,bare gi deg råd. Om det nå blir slik at du blir alene med 3,så går det fint! Jeg er selv alene med 3 barn,en på 7 og tvillinger på 4 mnd. Og du kommer til å klare det du og! Det er utrolig hva vi klarer når vi må Sender deg en stor klem,og håper du tar rette avgjørelse. Den som føles riktig for deg! Mannen din er en drittsekk som setter deg i en slik situasjon! Ta gjerne kontakt på pm om du har spm om det å være alene med tvillinger:)
mylittlecat Skrevet 20. september 2012 #56 Skrevet 20. september 2012 Seriøst??? Dette innlegget har jeg faktisk vanskelig for å ta alvorlig. Ingen som har strevd med både det ene og det andre for å få barn, vurderer vel å ta bort en tvilling? Mannen din suger, og det gjør du og om du lar deg overtale av ham. Men som sagt, vanskelig for å tro på dette, spesielt når anonym driver å dytter opp igjen flere ganger her. Må vel være noen som ser hvor mange dibhøner de klarer å få i fistel på en gang
Gjest SHOC Skrevet 20. september 2012 #57 Skrevet 20. september 2012 Håper dette er et trolle innlegg. Har selv tvillinger, kunne aldri valgt bort en av de.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #58 Skrevet 20. september 2012 Hei. Jeg var den som startet denne tråden. Tusen takk for mange fine svar!! Jeg setter veldig pris på de fleste. Jeg har hatt lange samtaler med mannen min, jeg har til og med foreslått at han flytter ut for en tid. Jeg synes det har vært VELDIG vanskelig å få så lite støtte fra han som faktisk skal bli pappa igjen. Men det er helt UAKTUELT å abortere noe foster, her skal det være begge eller ingen!!!!! Og siden vi har prøvd i 5 år å bli gravide, er det også helt UAKTUELT å tenke på abort engang. Jeg takker dere veldig for engasjementet, det hjalp meg veldig til å ta en bestemmelse. Flybilettene ble avbestilt! Helt til slutt; en av de siste som svarte, som mente at dette måtte være et tulleinnlegg som var ute etter å lure de som er inne på forumet; det er på grunn av slike som deg at jeg velger å skrive dette anonymt!!!
happiness4life Skrevet 20. september 2012 #59 Skrevet 20. september 2012 Hei. Jeg var den som startet denne tråden. Tusen takk for mange fine svar!! Jeg setter veldig pris på de fleste. Jeg har hatt lange samtaler med mannen min, jeg har til og med foreslått at han flytter ut for en tid. Jeg synes det har vært VELDIG vanskelig å få så lite støtte fra han som faktisk skal bli pappa igjen. Men det er helt UAKTUELT å abortere noe foster, her skal det være begge eller ingen!!!!! Og siden vi har prøvd i 5 år å bli gravide, er det også helt UAKTUELT å tenke på abort engang. Jeg takker dere veldig for engasjementet, det hjalp meg veldig til å ta en bestemmelse. Flybilettene ble avbestilt! Helt til slutt; en av de siste som svarte, som mente at dette måtte være et tulleinnlegg som var ute etter å lure de som er inne på forumet; det er på grunn av slike som deg at jeg velger å skrive dette anonymt!!! Hei HI! Så glad for å høre at du har gjort det rette! Kanskje at mannen flytter ut litt er en god ting så kan ha få ting litt på avstand og tenke seg nøye over det han sa til deg tidligere. Mulignes han bare er redd tanken på tvillinger, men det gir jo ikke han rett til å sette deg i den posisjonen han gjorde. Er sikker på han kommer til å bli kjempe glad i tvillingene Lykke til videre
Berta_78 Skrevet 20. september 2012 #60 Skrevet 20. september 2012 Nå ble jeg ordentlig lettet :-) Jeg har tenkt så mye på deg! Håper dere finner ut av det sammen (og at han er ydmyk til det skjemmende i lang tid fremover), og blir det alene, fikser du det også :-) Klart det blir slitsomt, men jeg tror du vil gå masse styrke også fremover av å tenke på at du tok den rette avgjørelsen og valgte begge barna dine. Stoooooor klem og masse lykke til!
Mamma til to guttegull Skrevet 20. september 2012 #61 Skrevet 20. september 2012 Så godt å høre fra deg HI! Jeg er også av de som har fulgt denne tråden, og jeg synes du har løst det godt. Ut ifra de opplysningene du gir. Håper mannen din kommer på bedre tanker når "sjokket" over tvillingene får lagt seg. For jeg håper at det er dét dette er. Ønsker deg lykke til og alt godt! Ps: jeg er også oppgitt over alle disse tulletrådene og beskyldninger om dette ...
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #62 Skrevet 20. september 2012 Håper dette innlegget er tull jeg.....herregud så provosert jeg blir hvis ikke!! Dere, og da mener jeg DERE burde aldri fått lov å bli gravide!!! Og ærlig talt, ALLE vet jo at sjansen for tvillinger er betraktelig større ved assistert befruktning! Tenker at dere må være utrolig uintelligente som i det hele tatt vurderer dette. Er selv gravid med (eneggede) tvillinger, og det blir mitt tredje OG fjerde barn, og føler meg svært privilegert! Hadde aldri i min villeste fantasi tenkt tanken engang på å "fjerne" en av babyene, selv om planen "kun" var 3 barn! Folk ville drept for å være i dine sko!!! Adopter heller bort den ene ungen (noe du ikke kommer til å greie), men for all del, ikke fjern et foster av en så idiotisk grunn!!!!! Hadde graviditeten vært uplanlagt ( eller at andre store, alvorlige faktorer spilte inn)hadde saken stilt seg litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #63 Skrevet 20. september 2012 Håper dette innlegget er tull jeg.....herregud så provosert jeg blir hvis ikke!! Dere, og da mener jeg DERE burde aldri fått lov å bli gravide!!! Og ærlig talt, ALLE vet jo at sjansen for tvillinger er betraktelig større ved assistert befruktning! Tenker at dere må være utrolig uintelligente som i det hele tatt vurderer dette. Er selv gravid med (eneggede) tvillinger, og det blir mitt tredje OG fjerde barn, og føler meg svært privilegert! Hadde aldri i min villeste fantasi tenkt tanken engang på å "fjerne" en av babyene, selv om planen "kun" var 3 barn! Folk ville drept for å være i dine sko!!! Adopter heller bort den ene ungen (noe du ikke kommer til å greie), men for all del, ikke fjern et foster av en så idiotisk grunn!!!!! Hadde graviditeten vært uplanlagt ( eller at andre store, alvorlige faktorer spilte inn)hadde saken stilt seg litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #64 Skrevet 20. september 2012 Godt å få en oppdatering fra deg HI... Dette innlegget har jeg fulgt... Masse lykke til, stå på!!
Gjest SHOC Skrevet 20. september 2012 #65 Skrevet 20. september 2012 Det var jeg som skrev at jeg håpet det var et troll innlegg, grunnen til at jeg håpet det var fordi det du skrev var så hjerterått at jeg håpet det var tull. Ikke meningen å såre deg, håpet bare at det ikke var noen som var så grusomme mot deg. Vil bare ønske deg alt godt og gratulerer med tvillinger. Du kommer ikke til å angre.
Gjest SHOC Skrevet 20. september 2012 #66 Skrevet 20. september 2012 Ser nå at andre også har trodd at det er tulle innlegg.
timiane Skrevet 20. september 2012 #67 Skrevet 20. september 2012 HI; Jeg har selv vært i utlandet og gjort EA. Jeg var selv redd for tvillinger sinden jeg er enslig. I Uke 7 var det to og i uke 12 var det en. Veien blir litt til mens man går. og man trenger tid til å vende seg til tanken. Nå vet jeg ikke hvor dere har vært, men jeg vat at det er vanlig blandt mange klinikker å sette inn flere egg for så å redusere i ettertid. Dette er også et råd man får. Jeg forstår godt at dere har tenkt tanken på å redusere og mannen din har kanskje hengt seg helt opp at det er en mulighet. Det er nok anneleder for oss kvinner, når vi ser de små bankende hjertene, som vi er villig til å gjøre alt for å å ta vare på å beskytte. Håper det ordner seg for dere, når dere får litt tid på dere. Klem til deg
Anonym bruker Skrevet 20. september 2012 #68 Skrevet 20. september 2012 Hei. Trådstarter her igjen. Tusen takk for svarene. Spesielt til deg, Timiane, som jeg tror har et litt mer nyansert forhold til dette med reduksjon. Ja, vi er på en klinikk hvor de setter inn mange egg, og hvor meldingen vi fikk var at blir man gravid med flere, så er det bare å fjerne. De kan faktisk sette inn 4 egg av gangen, men da sa jeg stopp! Det er nemlig IKKE!!!!! bare å ta fosterreduksjon på de(n) som er for mange. Timiane: kan jeg spørre om du vet årsaken til at den ene tvillingen ikke greide seg?? Så alt bra ut på ultralyd i tiden før? Anonym 19.04: Les det første innlegget en gang til. Det svaret ditt vil jeg helst glemme!
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #69 Skrevet 19. august 2014 Får sikkert ikke svar, men gikk det bra HI? Anonymous poster hash: 73ed9...267
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #70 Skrevet 19. august 2014 Her jeg jobber utfører vi dette inngrepet KUN av medisinske årsaker. Kun hvis tvillingsvangerskap innebærer risiko for mor og/eller barn. Og mer enn to er også regnet som risiko i seg selv. Anonymous poster hash: 0041b...086
Anonym bruker Skrevet 19. august 2014 #71 Skrevet 19. august 2014 himmel og hav fpor en jævla idiot av en mann du har.Han vet vel at man ikke kan kontrollere naturen 100%?at uforutsette itng kan skje uten at vi kan gjøre så mye med det?det finnes værre ting i verden enn å få tvillinger, døde barn, syke barn, ingen barn... Anonymous poster hash: 08550...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå