Gå til innhold

swan1985! Se hit daaaaa


Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

 

Du kunne ikke tatt dette bildet i stedet da, Vicky? Synes det passer bra til din forumpersonlighet! :P

 

Jeg kan jo sikkert velge et annet. Strengt tatt visste jeg jo ikke at jeg hadde en look alike her inne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahaha! Så det ER slik hun ser ut ja *fnise*

Skrevet
Jeg er Vicky from the block :) Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si :) Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? :)
yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller...
Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash...
Gidder hvertfall ikke å stalke folk jeg. Hvor mange ganger må jeg di at jeg bor i telt og ikke campingvogn. kall meg heller tenttrash du.

 

Vet du har sagt det ofte, men seriøst: Bor du virkelig i et telt?? O_o

Ja, jeg, min mann og ungen på 19 mnd bor i ett tomannstelt på Dovrefjell.
Skrevet
Jeg er Vicky from the block :) Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si :) Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? :)
yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller...
Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash...
Gidder hvertfall ikke å stalke folk jeg. Hvor mange ganger må jeg di at jeg bor i telt og ikke campingvogn. kall meg heller tenttrash du.
Vet du har sagt det ofte, men seriøst: Bor du virkelig i et telt?? O_o
Ja, jeg, min mann og ungen på 19 mnd bor i ett tomannstelt på Dovrefjell.

 

Don't know if serious...

Skrevet
Jeg er Vicky from the block :) Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si :) Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? :)
yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller...
Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash...
Gidder hvertfall ikke å stalke folk jeg. Hvor mange ganger må jeg di at jeg bor i telt og ikke campingvogn. kall meg heller tenttrash du.
Vet du har sagt det ofte, men seriøst: Bor du virkelig i et telt?? O_o
Ja, jeg, min mann og ungen på 19 mnd bor i ett tomannstelt på Dovrefjell.
Don't know if serious...

 

Jeg ville ikke ha stolt på den uttalelsen, ser mer ut som hun er en slik høne som trenger spa i nærområdet. Men kul? Ja!! liker Askepott!

Skrevet (endret)
Jeg er Vicky from the block :) Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si :) Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? :)
yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller...
Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash...
Gidder hvertfall ikke å stalke folk jeg. Hvor mange ganger må jeg di at jeg bor i telt og ikke campingvogn. kall meg heller tenttrash du.
Vet du har sagt det ofte, men seriøst: Bor du virkelig i et telt?? O_o
Ja, jeg, min mann og ungen på 19 mnd bor i ett tomannstelt på Dovrefjell.
Don't know if serious...

 

Jeg ville ikke ha stolt på den uttalelsen, ser mer ut som hun er en slik høne som trenger spa i nærområdet. Men kul? Ja!! liker Askepott!

Spa!?! Har aldri vært på spa og vil heller aldri gå på spa. Liker meg i teltet mitt og bader i fjellvannet, sommer som vinter. Endret av Askepott <3
Skrevet

Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??

 

Er det deg Bitthen??? ;-)

Skrevet
Ja, jeg, min mann og ungen på 19 mnd bor i ett tomannstelt på Dovrefjell.

 

Det er ikke lov å bo i en hytte i Norge, så da går jeg utifra at det ikke er lov å bo et i telt på Dovre heller...

 

Du ser mer ut som en oslososs :)

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)

 

skulle til å spørre selv!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)

 

skulle til å spørre selv!

 

Hvem er Bitthen??

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)

 

skulle til å spørre selv!

 

Hvem er Bitthen??

 

MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå:(

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)
skulle til å spørre selv!
Hvem er Bitthen??
MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå :(

 

Hahahaha!!!

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)
skulle til å spørre selv!
Hvem er Bitthen??
MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå :(

 

Uff, stakkar deg. Moren din virker ganske sprø ja.

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)
skulle til å spørre selv!
Hvem er Bitthen??
MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå :(

 

Uff, stakkar deg. Moren din virker ganske sprø ja.

Feiler deg da?? Ingen og da mener jeg INGEN slenger dritt om min mor!!!! Asså hun er moren min, hva hadde du sagt hvis jeg slengte dritt om din mor lissom????

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)
skulle til å spørre selv!
Hvem er Bitthen??
MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå :(
Uff, stakkar deg. Moren din virker ganske sprø ja.
Feiler deg da?? Ingen og da mener jeg INGEN slenger dritt om min mor!!!! Asså hun er moren min, hva hadde du sagt hvis jeg slengte dritt om din mor lissom????

 

Hadde ikke sagt så mye i og med at jeg selv er mindre begeistret for moren min. Så hva andre måtte synes om henne bryr jeg meg svært lite om.

Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)
skulle til å spørre selv!
Hvem er Bitthen??
MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå :(
Uff, stakkar deg. Moren din virker ganske sprø ja.
Feiler deg da?? Ingen og da mener jeg INGEN slenger dritt om min mor!!!! Asså hun er moren min, hva hadde du sagt hvis jeg slengte dritt om din mor lissom????

 

Hadde ikke sagt så mye i og med at jeg selv er mindre begeistret for moren min. Så hva andre måtte synes om henne bryr jeg meg svært lite om.

Du skrev hun var sprø, og det var jo liksom laaaangt over grensene for sånn folkeskikk eller hva det heter liksom,,,!!

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??
Er det deg Bitthen??? ;-)

 

skulle til å spørre selv!

 

Hvem er Bitthen??

 

MAMMA har du glemt å ta pillene dine i kveld? Du vet hva legen har sagt, 1 tbl hver 3 time.. Du gjør meg flau når du holder på slik. Hva tror du alle vennen mine sier nå? Plis mamma stopp nå:(

 

Du skulle vært i seng for lengst, snørrunge!

Skrevet
Ja, jeg, min mann og ungen på 19 mnd bor i ett tomannstelt på Dovrefjell.

 

Det er ikke lov å bo i en hytte i Norge, så da går jeg utifra at det ikke er lov å bo et i telt på Dovre heller...

 

Du ser mer ut som en oslososs :)

Jojo. Thank U for den. Noen soss er jeg nok ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...