Gå til innhold

swan1985! Se hit daaaaa


Anbefalte innlegg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Vil berre seie noko her. Eg er IKKJE Vicky Pollard-dama. Ho har tatt same bilde som meg! Eg vil ha på det reine!! Sånn at det er sagt!

 

 

 

Så da er hun en wannabe! Med dårlig fantasi som må herme og ta andres bilde.

 

Er det der et bilde av Bondejenta? Neeei, er det et bilde av Vicky? Jaaaa... Say no more ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

You don't scare me. Don't be fooled by the rocks that I got. I'm just Vicky Pollard from round the corner from the block. V to the P to the icky to the ollard. Ohmigod. This is well hectic!

 

Haha, du liver i alle fall opp her inne.

Skrevet
Jeg er Vicky from the block :) Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si :) Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? :)
yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller...
Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash...
Gidder hvertfall ikke å stalke folk jeg. Hvor mange ganger må jeg di at jeg bor i telt og ikke campingvogn. kall meg heller tenttrash du.

 

Vet du har sagt det ofte, men seriøst: Bor du virkelig i et telt?? O_o

Skrevet
Jeg tror du er en gammel ringrev her inne, men med ny profil og nytt nick. Jeg har lagt merke til deg. Du kom bare fra intet og er ofte spydig eller sarkastisk i svarene dine. Nye medlemmer her inne pleier nemlig å være litt forsiktige/ydmyke i starten, men mange av svarene dine er direkte nedlatende. Derfor konkluderer jeg med at du har laget deg denne profilen kun for å fyre oppunder her inne!

 

Helt enig!

Og gleder meg til den dagen hun logger inn med feil person for å leke V to the P from the block :)

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Jeg tror du er en gammel ringrev her inne, men med ny profil og nytt nick. Jeg har lagt merke til deg. Du kom bare fra intet og er ofte spydig eller sarkastisk i svarene dine. Nye medlemmer her inne pleier nemlig å være litt forsiktige/ydmyke i starten, men mange av svarene dine er direkte nedlatende. Derfor konkluderer jeg med at du har laget deg denne profilen kun for å fyre oppunder her inne!

 

Helt enig!

Og gleder meg til den dagen hun logger inn med feil person for å leke V to the P from the block :)

 

Bare ikke gled deg for tidlig, da ;)

Skrevet

Bondejenta: Du må ikke finne på å slette portrettet ditt!

 

Jeg likte nicket Vicky Pollard, men gresslig heslig å stjele bildet til Bondejenta.

Skrevet

popcorn.gif

 

Her har eg sitert innlegget og fjerna sitat-kodane.

Skrevet
Bondejenta: Du må ikke finne på å slette portrettet ditt! Jeg likte nicket Vicky Pollard, men gresslig heslig å stjele bildet til Bondejenta.

 

-____-

Skrevet

popcorn.gif

 

Her har eg sitert innlegget og fjerna sitat-kodane.

 

Og fjerna visst innlegget til sandybay som eg svarte på i same slengen..

Skrevet

Til Vicky Polllard: rett ut u-classy å henge ut enkeltnick på denne måten! Ta deg sammen.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Bondejenta: Du må ikke finne på å slette portrettet ditt!

 

Jeg likte nicket Vicky Pollard, men gresslig heslig å stjele bildet til Bondejenta.

 

I og med det faktisk er slik Vicky ser ut, så kan jeg vel ikke like godt ha bilde av en harepus? Hvilket forresten vil passe bedre til bondejenta. Eller en sau eller ei ku eller noe...

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Til Vicky Polllard: rett ut u-classy å henge ut enkeltnick på denne måten! Ta deg sammen.

 

Vet ikke hvordan man lager popcornsmiley, men: "Popcornsmiley"

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Og forresten: Om tråden er sååå forferdelig, så får dere slutte å kommentere så den detter bakover, men dere greier vel simpelthen ikke å holde kjeft formoder jeg??

Skrevet

Jeg ser du prøver å bli den nye Sug Lut, men du mislykkes, dessverre.

Skrevet
Bondejenta: Du må ikke finne på å slette portrettet ditt! Jeg likte nicket Vicky Pollard, men gresslig heslig å stjele bildet til Bondejenta.
I og med det faktisk er slik Vicky ser ut, så kan jeg vel ikke like godt ha bilde av en harepus? Hvilket forresten vil passe bedre til bondejenta. Eller en sau eller ei ku eller noe...

 

Jeg trodde faktisk at Vicky Pollard var kvikkere utseendemessig.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg ser du prøver å bli den nye Sug Lut, men du mislykkes, dessverre.

 

Hvem er Sug Lut??

Skrevet
Til Vicky Polllard: rett ut u-classy å henge ut enkeltnick på denne måten! Ta deg sammen.

 

I fare for å forsvare Vicky Pollard, så må jeg si at det er ingenting ved henne som er classy i det hele tatt

post-847893-0-94197100-1347911023_thumb.jpg

Gjest Vicky Pollard
Skrevet
Til Vicky Polllard: rett ut u-classy å henge ut enkeltnick på denne måten! Ta deg sammen.

 

I fare for å forsvare Vicky Pollard, så må jeg si at det er ingenting ved henne som er classy i det hele tatt

 

Who the Hollyoaks Omnibus is that??

Skrevet

Du kunne ikke tatt dette bildet i stedet da, Vicky? Synes det passer bra til din forumpersonlighet! :P

post-548199-0-97977200-1347911173_thumb.jpg

Skrevet
Til Vicky Polllard: rett ut u-classy å henge ut enkeltnick på denne måten! Ta deg sammen.
I fare for å forsvare Vicky Pollard, så må jeg si at det er ingenting ved henne som er classy i det hele tatt

 

 

hahahahahahahahahaha, godt poeng! tror likevel jeg ville etterstrebet classy-ness dog :-)

Skrevet
Jeg ser du prøver å bli den nye Sug Lut, men du mislykkes, dessverre.

 

Sug lut er ei bitter gammel kjerring som tar seg selv for høytidelig. Vicky Pollard er jo faktisk morsom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...