Gjest Vicky Pollard Skrevet 17. september 2012 #1 Skrevet 17. september 2012 Er du sykmeldt eller? I gjennomsnitt 30 innlegg pr dag siden begynnelsen av august? Jøss, du fortjener å bli månedens dib-er! Synd det ikke er en slik ordning. Interaktivt diplom sendes herved! Ps. Mente ikke å stalke deg, men plutselig hadde jeg pc-versjonen og da bomma jeg litt
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. september 2012 #2 Skrevet 17. september 2012 Du havner ikke så jævla langt nede på lista du heller. Du har 80 innlegg diden 4 sep.
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 Er du sykmeldt eller? I gjennomsnitt 30 innlegg pr dag siden begynnelsen av august? Jøss, du fortjener å bli månedens dib-er! Synd det ikke er en slik ordning. Interaktivt diplom sendes herved! Ps. Mente ikke å stalke deg, men plutselig hadde jeg pc-versjonen og da bomma jeg litt Du er klar over at denne tråden kommer til å bli sletta av moderator pga mobbing ikke sant? Du henger jo uuuuut et nick !!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #5 Skrevet 17. september 2012 Hva vil du egentlig med dette innlegget? Og hvorfor kunne du ikke spurt henne på privaten?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Jeg tror du er en gammel ringrev her inne, men med ny profil og nytt nick. Jeg har lagt merke til deg. Du kom bare fra intet og er ofte spydig eller sarkastisk i svarene dine. Nye medlemmer her inne pleier nemlig å være litt forsiktige/ydmyke i starten, men mange av svarene dine er direkte nedlatende. Derfor konkluderer jeg med at du har laget deg denne profilen kun for å fyre oppunder her inne!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #8 Skrevet 17. september 2012 V.P aka Bondejenta. Samme bildet ihvertfall. Hvis ikke er hun enda en wannabe
Gjest Vicky Pollard Skrevet 17. september 2012 #9 Skrevet 17. september 2012 Jeg er Vicky from the block Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel?
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. september 2012 #10 Skrevet 17. september 2012 Jeg er Vicky from the block Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller...
Gjest Vicky Pollard Skrevet 17. september 2012 #11 Skrevet 17. september 2012 Jeg er Vicky from the block Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller... Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash...
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #12 Skrevet 17. september 2012 Jeg er Vicky from the block Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller... Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash... Hahahahahahaha! Den er jeg enig i! Trailertrash!
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #14 Skrevet 17. september 2012 Jeg er Vicky from the block Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller... HAHAHA! Det var rette ræva som feis!!
Gjest SHOC Skrevet 17. september 2012 #15 Skrevet 17. september 2012 Glad det finnes mange gale folk her, hadde alle vært like kjedelige som meg hadde det ikke vært noe spennende å henge her.
☆☆☆ Skrevet 17. september 2012 #16 Skrevet 17. september 2012 Kva er det med (enkelte) folk her inne for tida? Det er ikkje mange stader eg endar opp med å bli tante Sofie, eg er vel heller blant dei som får kjeft. Men no er det stygge trådar kvar kveld. Første innlegget var ufint det også, men det blir berre verre nedover. Kan eg foreslå at hetsarane finn seg ein ny hobby? Det må da bli kjedelig i lengden?
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #17 Skrevet 17. september 2012 Haha...Ler meg ihjel! Morsom tråd... Send over litt popcorn a'....
Gjest Vicky Pollard Skrevet 17. september 2012 #18 Skrevet 17. september 2012 Kva er det med (enkelte) folk her inne for tida? Det er ikkje mange stader eg endar opp med å bli tante Sofie, eg er vel heller blant dei som får kjeft. Men no er det stygge trådar kvar kveld. Første innlegget var ufint det også, men det blir berre verre nedover. Kan eg foreslå at hetsarane finn seg ein ny hobby? Det må da bli kjedelig i lengden? Har du noen hobbies å foreslå da, tante Sofie?
Bondejenta Skrevet 17. september 2012 #19 Skrevet 17. september 2012 Vil berre seie noko her. Eg er IKKJE Vicky Pollard-dama. Ho har tatt same bilde som meg! Eg vil ha på det reine!! Sånn at det er sagt!
☆☆☆ Skrevet 17. september 2012 #20 Skrevet 17. september 2012 Kva er det med (enkelte) folk her inne for tida? Det er ikkje mange stader eg endar opp med å bli tante Sofie, eg er vel heller blant dei som får kjeft. Men no er det stygge trådar kvar kveld. Første innlegget var ufint det også, men det blir berre verre nedover. Kan eg foreslå at hetsarane finn seg ein ny hobby? Det må da bli kjedelig i lengden? Har du noen hobbies å foreslå da, tante Sofie? Her er då meir enn nok å gjere narr av her inne utan å ty til personhets? Logg på søndag morgon og krangle med dei som lurer på om mannen rømte for godt då han endeleg kom laus frå løpestrengen eller dei som må sende barna til sjukehuset for pumping etter at svigermor kom i skade for å gi englebarna mat med for høg glykemisk indeks. Då går ein på sak, ikkje person..
☆☆☆ Skrevet 17. september 2012 #21 Skrevet 17. september 2012 Vil berre seie noko her. Eg er IKKJE Vicky Pollard-dama. Ho har tatt same bilde som meg! Eg vil ha på det reine!! Sånn at det er sagt! Vart litt skuffa då denne Vicky Pollard-dama kom, eg har alltid trudd det var eit bilete av deg
Anonym bruker Skrevet 17. september 2012 #22 Skrevet 17. september 2012 Vil berre seie noko her. Eg er IKKJE Vicky Pollard-dama. Ho har tatt same bilde som meg! Eg vil ha på det reine!! Sånn at det er sagt! Så da er hun en wannabe! Med dårlig fantasi som må herme og ta andres bilde.
Gjest Vicky Pollard Skrevet 17. september 2012 #23 Skrevet 17. september 2012 You don't scare me. Don't be fooled by the rocks that I got. I'm just Vicky Pollard from round the corner from the block. V to the P to the icky to the ollard. Ohmigod. This is well hectic!
Bondejenta Skrevet 17. september 2012 #24 Skrevet 17. september 2012 Einig! Vurderer å skifte dette nydelege sjølvportrettet av meg
3 nøtter til Askepott Skrevet 17. september 2012 #25 Skrevet 17. september 2012 Jeg er Vicky from the block Mobbing og moderator? Nå får dere faen meg ta og gi dere, snerpetroll! Er å si at alt er mobbing in her eller? Gjennomsnittet av 80 innlegg siden 4 sept gir vel 3, etellerannet i snitt regner jeg med. Har litt å gå på enda vil jeg si Men nå var det vel egentlig ikke dere jeg spurte, var det vel? yeah, but no, but yeah..... Hvorfor gidder du egentlig å stalke og henge ut folk på den måten??? Du er jo kun her inne for å lage kvalm, du komner jo aldri med noe fornuftig. Få deg ett liv du heller... Du skal ikke akkurat skrike i gangene du heller ang verken det med å komme med noe fornuftig eller å få seg et liv, trailertrash... Gidder hvertfall ikke å stalke folk jeg. Hvor mange ganger må jeg di at jeg bor i telt og ikke campingvogn. kall meg heller tenttrash du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå