Gå til innhold

Gravid mot mannens vilje......


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror vi fastslo ganske tidlig i tråden at hi skylder IQ, så la oss bare la tvilen komme henne til gode og legge denne tråden død nå, ok? Lykke til hi, håper mannen tilgir deg og at dere kommer dere igjennom sviktet ditt, det gjør jeg virkelig.
Men det er jo gøy å diskutere med henne da, og se hvordan hun ror seg lenger og lenger utpå med hvert svar hun kommer med. Til nå har hun opplyst at mannen egentlig elsker barn og kommer til å bli glad for sviket hennes, han kommer aldri til å gå fra henne og selv om de blir skilt ved Norsk Lov så er de fremdeles gift i den katolske kirkens øyne, så da er alt greit :) For ikke å glemme at hun EGENTLIG ikke har gjort noe galt - hun har bare hjulpet til litt.....hihi..... Det er jo rene komikveld her nå :)

 

 

Hehe, jaja da får jeg sette meg til rette, da sHa_popcorn.gif

 

Det popcornet så veldig godt ut! Send over litt da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenkte jeg skulle komme med en liten oppdatering....

For en uke siden hadde jeg vært kvalm et par dager, og var også ganske trøtt, så mannen kom innpå temaet graviditet. Dermed kjøpte jeg en test og testet positivt forrige fredag som jeg viste han.

Han sa at jeg burde gå til legen for å sjekke det, og at han ikke ville tenke noe mer på det før jeg hadde vært hos legen.

Siden da har vi egentlig ikke snakket så mye sammen. I går var jeg hos legen og fikk jo bekreftet det jeg visste, at jeg er gravid, jeg fikk ikke fortalt det til mannen i går da.

Siden forrige fredag har det ikke vært noe kosing mellom oss, men i natt dro han meg inntil seg og ville kose. Så i morges lå vi i sengen en stund (jeg var hjemme med sønnen min som er syk og han skulle på skolen litt senere på dagen) og jeg spurte om han husket at jeg skulle til legen i går. Det gjorde han ikke, så han spurte hvordan det hadde gått. Så jeg fortalte jo at legen hadde bekreftet at jeg er gravid.

Jeg spurte hva han syntes, og han sa at han ikke helt visste. Han smilte litt iblant, og da jeg spurte hvorfor, sa han bare at tanken på at noen skulle kalle han pappa var litt rar og uvirkelig. Vi lå en stund og bare koste etter det også. Så litt senere kommenterte han at jeg måtte lage kake i dag da, siden det jo var en god anledning til det.

Han snakket med broren sin på tlf, og fortalte han at han skal bli pappa.

Så det gikk vel slik jeg hadde håpet på :-)

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hab har jo valgt å ha sex, så han har jo valgt det litt.
Når han er lurt til å tro at kona bruker prevensjon så regner jeg med at han tenker at sex er safe.

 

Det er så, altså jeg forsvarer ikke konas handlinger her. Men menn som ikke vet at ingen prevensjon er 100% sikker, er en smule dumme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke en mann som virker så bevisst ift hva han ønsker seg, kommer til å kjøpe en fattig unnskyldning om at dette ikke var med vilje.

Du er gjennomskuet fra du åpner munnen din.

 

Jeg fatter ikke hvordan du klarer det... jeg bare fatter det ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoist!

Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort å lure smboeren sin slik!

Fysj!

Må si han virker fornuftig som vil vente til dere har hus og div i orden. Han vil jo ha barn, men ikke nå.

Er det så vanskelig å respektere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoist!

Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort å lure smboeren sin slik!

Fysj!

Må si han virker fornuftig som vil vente til dere har hus og div i orden. Han vil jo ha barn, men ikke nå.

Er det så vanskelig å respektere?

 

Men skulle vi ventet helt til vi har hus i orden, måtte vi sikkert ventet i 10 år. Vi er ikke i nærheten av å ha anledning til å kjøpe hus, og forblir nok på leiemarkedet en del år. Så du syns det er ufornuftig å få barn hvis man bare leier bolig? Da er det vel mange ufornuftige folk rundt omkring.

 

Men hvis du leser litt bedre hva jeg skrev, så ser du kanskje at han bad meg bake kake for å feire i går og måtte ringe broren sin med en gang for å fortelle de gode nyhetene slik at han kan begynne å be for at alt går bra (de er begge religiøse).

 

Så jeg er egentlig fornøyd med tingenes tilstand, og når mannen min også er det, hva er problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke en mann som virker så bevisst ift hva han ønsker seg, kommer til å kjøpe en fattig unnskyldning om at dette ikke var med vilje.

Du er gjennomskuet fra du åpner munnen din.

 

Jeg fatter ikke hvordan du klarer det... jeg bare fatter det ikke.

 

Vel, han har allerede kjøpt den :-)

Og han har allerede begynt å tenke på ting som hvordan han skal gjøre det med moren sin, om han skal få henne til å komme før fødselen eller etterpå (må søke om visum til henne).

Han fortalte svogeren sin i forrige uke at han kanskje hadde noen gode nyheter, men at han ikke ville si det før det var bekreftet. Og at han vad meg bake kake for å feire og ikke klarte vente en dag en gang før han måtte ringe broren sin og fortelle nyhetene....

Jo, jeg klarer det og er ganske happy med situasjonen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer den dagen mannen din eller noen andre spør ang når du fjernet spiralen og andre spm angående spiral og graviditet, du må vite at det er mange ting som kan komme tilbake og bite deg i stumpen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke en mann som virker så bevisst ift hva han ønsker seg, kommer til å kjøpe en fattig unnskyldning om at dette ikke var med vilje. Du er gjennomskuet fra du åpner munnen din. Jeg fatter ikke hvordan du klarer det... jeg bare fatter det ikke.
Vel, han har allerede kjøpt den :-) Og han har allerede begynt å tenke på ting som hvordan han skal gjøre det med moren sin, om han skal få henne til å komme før fødselen eller etterpå (må søke om visum til henne). Han fortalte svogeren sin i forrige uke at han kanskje hadde noen gode nyheter, men at han ikke ville si det før det var bekreftet. Og at han vad meg bake kake for å feire og ikke klarte vente en dag en gang før han måtte ringe broren sin og fortelle nyhetene.... Jo, jeg klarer det og er ganske happy med situasjonen :-)

 

 

"Vel, han har allerede kjøpt den :-)"

 

 

Jeg beklager, men æsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Heartbroken

Jeg syns uansett det er en trist måte å starte et nytt liv på.

 

Hva gjør du neste gang dere ikke er enige om store avgjørelser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egoist!

Jeg synes det er skikkelig dårlig gjort å lure smboeren sin slik!

Fysj!

Må si han virker fornuftig som vil vente til dere har hus og div i orden. Han vil jo ha barn, men ikke nå.

Er det så vanskelig å respektere?

 

Men skulle vi ventet helt til vi har hus i orden, måtte vi sikkert ventet i 10 år. Vi er ikke i nærheten av å ha anledning til å kjøpe hus, og forblir nok på leiemarkedet en del år. Så du syns det er ufornuftig å få barn hvis man bare leier bolig? Da er det vel mange ufornuftige folk rundt omkring.

 

Men hvis du leser litt bedre hva jeg skrev, så ser du kanskje at han bad meg bake kake for å feire i går og måtte ringe broren sin med en gang for å fortelle de gode nyhetene slik at han kan begynne å be for at alt går bra (de er begge religiøse).

 

Så jeg er egentlig fornøyd med tingenes tilstand, og når mannen min også er det, hva er problemet?

 

Det er ikke ufornuftlig å få barn når man leier bolig, men det er ekstremt ufornuftig å lure på en mann et barn han har sagt at han vil vente med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer den dagen mannen din eller noen andre spør ang når du fjernet spiralen og andre spm angående spiral og graviditet, du må vite at det er mange ting som kan komme tilbake og bite deg i stumpen!

 

Dette har han selvsagt allerede spurt om... Og jeg sa jo som sant var at jeg har hatt den inni i 5 år, og at den ikke da lengre er like sikker.............

Det er ei venninne som vet hvordan det egentlig er, og jeg har ikke tenkt å fortelle det til flere, så da er det ingenting som kommer og biter meg i stumpen...

Vel.. Siden det blir en lykkelig slutt for oss alle, noe jeg visste det ville bli, da jeg kjenner mannen min såpass godt, så er jeg ikke veldig lei meg for at jeg gjorde det jeg gjorde..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...