Gå til innhold

Har noen sett min høye hest?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen som er høy på pæra eller har dere sett den?

Savner du også ei pære med høy på?

Det gjør nemlig jeg og.

Ja jeg pleier å savne mye rart jeg, ei pæra me høy på g ei klinkekula med bær på. For jeg liker veldig godt å vær på bærtur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Savner du også ei pære med høy på? Det gjør nemlig jeg og.
Ja jeg pleier å savne mye rart jeg, ei pæra me høy på g ei klinkekula med bær på. For jeg liker veldig godt å vær på bærtur :)

Jeg er ofte på bærtur sjøl, gjerne uten spann da.

Skrevet

For å ikke glemme med sandelene på.

Skrevet

Jeg får ofte oppfordringer om å feie for min egen dør, så hvis noen kar en passende feiekost til overs hadde jeg blitt glad :)

Skrevet

Ja det og. Noen ganger slippers og. Med pæra i hånda ridende på den høye hesten.

Gjest Heartbroken
Skrevet
Jeg får ofte oppfordringer om å feie for min egen dør, så hvis noen kar en passende feiekost til overs hadde jeg blitt glad :)

Min kost er helt utslitt etter all feiinga, og jeg har alltid hørt at nye koster feier best, så jeg er også på jakt etter det.

Ev kan de brukes til å feie bort høyet fra pæra...

Skrevet

Hvis pæra har ligget for lenge i høyet og gjæret kan jo den første som finner den faktisk bli høy på den.... Pass på at den høye hesten ikke blir ruset på pæra hvis han finner den først! Har hørt at høye, som i rusa, hester ikke er å spøke med.

Kan bli mye å feie opp etter de også...

Skrevet

Ja det og. Noen ganger slippers og. Med pæra i hånda ridende på den høye hesten.

Høres helt fantaStisk ut å komme ridende mot regnbuen i håp om å komme til gryta med glittrende pærer i. Så om den lille gnomen vil ha pærene for seg selv, så skal den høye hesten trampe han ned til en pærepai som vi skal spise på med den pæra med høy på som alltid er i hånden uansett hva!

Skrevet

Ser ingen pære men tråkket akkurat i en salat. Når jeg tenker meg om er jeg på dypt vann nå, så må ikke ta munnen for full! Kanskje det er hesten din som svømmer her ute?

Skrevet

Haha... Uansett hva andre måtte mene: æ moillkose mæ nu! :D Hvorfor har ikke jeg hester, regnbuer, pærer etc? Jeg er bare ei megge, og det kan jo ikke brukes til noe matnyttig :P

Skrevet
Haha... Uansett hva andre måtte mene: æ moillkose mæ nu! :D Hvorfor har ikke jeg hester, regnbuer, pærer etc? Jeg er bare ei megge, og det kan jo ikke brukes til noe matnyttig :P

Det skal du ikke si for sikkert. Finnes sikkert noe å bruke ei megge til og.... Bare bruke fantasien...

Skrevet

Men det kunne jo blitt litt for mye av det gode hvis du sku ha ei megge som rei på den høye hesten med høy på pæra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...