Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #26 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Pinlig. Veldig pinlig. Det eneste dere oppnår er å brette ut hvor grenseløst tåpelige noen av dere er.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #27 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Nei nei nei, hun har startet å spise opp pæra, og sitter på hesten selv, der har vi det, noen ble sjalu på både det å ha hest og pære, og stakk av med begge deler!
Gjest Heartbroken Skrevet 1. september 2012 #28 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Pinlig. Veldig pinlig. Det eneste dere oppnår er å brette ut hvor grenseløst tåpelige noen av dere er. Du verden hvor du må plages?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #29 Skrevet 1. september 2012 Kanskje det er en sånn hestepære? Ligger flere utpå jordet her. Bare å komme å forsyne seg! Ohh... Så glad jeg er harry jeg ja! Hestepære er ikke aktuelt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #30 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Pinlig. Veldig pinlig. Det eneste dere oppnår er å brette ut hvor grenseløst tåpelige noen av dere er. Like pinlig som å påpeke hvor pinlig det er da eller?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #31 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Pinlig. Veldig pinlig. Det eneste dere oppnår er å brette ut hvor grenseløst tåpelige noen av dere er. Like pinlig som å påpeke hvor pinlig det er da eller? Kanskje lurt å stoppe før du blir enda plumpere?
Toocute Skrevet 1. september 2012 #32 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Pinlig. Veldig pinlig. Det eneste dere oppnår er å brette ut hvor grenseløst tåpelige noen av dere er. Var da voldsomt til suttring her da? Går det ellers bra med deg om jeg tør spørre?
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 1. september 2012 #33 Skrevet 1. september 2012 Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne. Pinlig. Veldig pinlig. Det eneste dere oppnår er å brette ut hvor grenseløst tåpelige noen av dere er. Like pinlig som å påpeke hvor pinlig det er da eller? Kanskje lurt å stoppe før du blir enda plumpere? Oppfunnet nytt ord du da.. Awwww, og bare til meg?!
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #34 Skrevet 1. september 2012 Ha det bra musemor. Vil ikke savne deg. Er det mulig å bli mer fjortis Hvem er det egentlig som fremstår som en fjortis i denne tråden mon tro?
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #36 Skrevet 1. september 2012 Jeg tror egentlig at hele problemet bunner i den forsvunne pæra til Scania. Hvis det er en stund siden hun hadde høy på pæra si så er nok pæra utdatert og trolig byttet ut med en miljøpære. Men på den andre siden så kan det jo være at pæra greide å stikke seg unna blant høyet i pideSTALLEN til Miip, (kanskje den til og med er en fruktpære?) og at hvis Heartbroken kikker inni pideSTALLEN i steden for å holde utkikk fra toppen, så kan det hende hun finner sin høye hest gumlende på høy og fruktpære inne i pideSTALLEN.....?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 1. september 2012 #37 Skrevet 1. september 2012 Kanskje jeg spiste både hest og pære i vanvare- jeg mener, jeg driter tross alt regnbuer.
Major HotLips Houlihan Skrevet 1. september 2012 #38 Skrevet 1. september 2012 Kanskje du har nesa så høyt i sky at du ikke ser hesten for alle skyene?
Tovehvit Skrevet 1. september 2012 #39 Skrevet 1. september 2012 Jeg har bare fått en pidestall Du kan få låne den mens du leter? |\/|3|\| |>37 3r f0r 47 |>|_| 3r 5å 4\/\/350|\/|3<3
Tovehvit Skrevet 1. september 2012 #40 Skrevet 1. september 2012 Har ikke sett hesten din jeg, men skal gi beskjed om jeg ser den. Kanskje du kan hjelpe meg å se etter pæra mi? Altså jeg veit ikke hva slags pære det er da, men det er visst høy på pæra også, har jeg fått høre. (heldigvis ikke så ofte) Er det den lyspæra jeg fant her istad du leiter etter? Vanskelig å leite etter en pære når man ikke har fått noen fantomtegninger på hvordan den ser ut:S
Tovehvit Skrevet 1. september 2012 #41 Skrevet 1. september 2012 Jeg fant jeg fant Det er en pære i tråden om favorittsexstillinger som ikke blir brukt
Frøken Ubesluttsom Skrevet 1. september 2012 #42 Skrevet 1. september 2012 Har ikke sett hesten din jeg, men skal gi beskjed om jeg ser den. Kanskje du kan hjelpe meg å se etter pæra mi? Altså jeg veit ikke hva slags pære det er da, men det er visst høy på pæra også, har jeg fått høre. (heldigvis ikke så ofte) Er det den lyspæra jeg fant her istad du leiter etter? Vanskelig å leite etter en pære når man ikke har fått noen fantomtegninger på hvordan den ser ut:S Er det høy på den? Så er det sikkert den.
bitthen Skrevet 1. september 2012 #43 Skrevet 1. september 2012 Ja, har sett den, jeg sitter på den....
Gjest Kira bjeffer! Skrevet 1. september 2012 #44 Skrevet 1. september 2012 Hva enn dere har røyket, jeg vil også prøve!
Tovehvit Skrevet 1. september 2012 #45 Skrevet 1. september 2012 Har ikke sett hesten din jeg, men skal gi beskjed om jeg ser den. Kanskje du kan hjelpe meg å se etter pæra mi? Altså jeg veit ikke hva slags pære det er da, men det er visst høy på pæra også, har jeg fått høre. (heldigvis ikke så ofte) Er det den lyspæra jeg fant her istad du leiter etter? Vanskelig å leite etter en pære når man ikke har fått noen fantomtegninger på hvordan den ser ut:S Er det høy på den? Så er det sikkert den. Nei det var dårlig med høy:/ Litte granne gress, men det hjelper vell ikke i denne situasjonen :/
Anonym bruker Skrevet 1. september 2012 #46 Skrevet 1. september 2012 Haha, tar meg selv i å lese ALLE innleggene i tidenes mest usaklige tråd..men morsomme er dere altså
PintSizedDictator Skrevet 2. september 2012 #47 Skrevet 2. september 2012 Jeg har bare fått en pidestall Du kan få låne den mens du leter? |\/|3|\| |>37 3r f0r 47 |>|_| 3r 5å 4\/\/350|\/|3<3 Jeg trengte tid på å forstå den! D: Jeg har gått for lenge uten 2|1k7 2|\|4kk
Toocute Skrevet 2. september 2012 #48 Skrevet 2. september 2012 Noen som er høy på pæra eller har dere sett den?
Frøken Ubesluttsom Skrevet 2. september 2012 #49 Skrevet 2. september 2012 Noen som er høy på pæra eller har dere sett den? Savner du også ei pære med høy på? Det gjør nemlig jeg og.
Gjest Heartbroken Skrevet 2. september 2012 #50 Skrevet 2. september 2012 Ja, har sett den, jeg sitter på den.... Så det er du som har tatt den, din tjuradd! Men siden det er så mange som håper at jeg skal falle av den, så er det nok best at jeg holder meg unna, gravid som jeg er. Så bare behold den du, håper du sitter godt Men mens du er der, kan du jo se etter pæra til Scania? Ev se om hesten din er høy på pæra?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå