Gå til innhold

Har noen sett min høye hest?

Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥

Anbefalte innlegg

Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg får avogtil en oppfordring om å komme ned fra min høye hest, og da blir jeg ganske glad siden jeg har hatt lyst på hest, og ikke visste at jeg alt eide en....

Men uansett hvor mye jeg leiter, så finner jeg den ikke :( ikke så mye som en ponni i mils omkrets har jeg sett.

Så hvis noen ser en eierløs, ganske høy hest som vandrer målløst rundt, setter jeg pris på å få beskjed :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Tror Annie, Annie og Annie bruker å bytte på å gjemme den.

Siden du som gravid ikke bør ri.

De gjør det kun for ditt eget beste altså.

Skrevet

Jeg har bare fått en pidestall :(

Du kan få låne den mens du leter?

Gjest Heartbroken
Skrevet
Jeg har bare fått en pidestall :( Du kan få låne den mens du leter?

Så hyggelig av deg! Jeg tror det kan bli litt av et syn der jeg sitter vaglet på en ustødig pidestall med min veldig gravide mage :)

Men jeg får jo litt bedre utsyn derfra da, mulig jeg får øye på hesten min. Ryktet sier jo at den er unormalt høy, så helt umulig kan det ikke være?

Skrevet (endret)

Når du finner hesten så anbefaler jeg å stille den på pidestallen. Det er utrolig hvor høyt opp man kommer. Flott utsikt er det og! :)

Litt ensomt kanskje men pytt.

Endret av Miip
Skrevet

Jeg får avogtil en oppfordring om å komme ned fra min høye hest, og da blir jeg ganske glad siden jeg har hatt lyst på hest, og ikke visste at jeg alt eide en....

Men uansett hvor mye jeg leiter, så finner jeg den ikke :( ikke så mye som en ponni i mils omkrets har jeg sett.

Så hvis noen ser en eierløs, ganske høy hest som vandrer målløst rundt, setter jeg pris på å få beskjed :)

Jeg synes du virker som en knakende flott dame, men kan virke noe nedelatende i noen av dine svar.., det er vel der hesten kommer i bildet ;)

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg har sett den!! Men den brakk beinet så den skøyt jeg ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet
Jeg har sett den!! Men den brakk beinet så den skøyt jeg ;)

Næhmen stakkar! Jaja, det var vel ikke annet å vente med de lange , tynne bena sine :(

Da får jeg kanskje satse litt på en pidestall jeg også da.... Blir litt stusselig etter at jeg har sett for meg en høy og staselig hest :(

Skrevet (endret)

Har ikke sett hesten din jeg, men skal gi beskjed om jeg ser den. Kanskje du kan hjelpe meg å se etter pæra mi? Altså jeg veit ikke hva slags pære det er da, men det er visst høy på pæra også, har jeg fått høre. (heldigvis ikke så ofte)

Endret av Scania
Gjest Heartbroken
Skrevet
Har ikke sett hesten din jeg, men skal gi beskjed om jeg ser den. Kanskje du kan hjelpe meg å se etter pæra mi? Altså jeg veit ikke hva slags pære det er da, men det er visst høy på pæra også, har jeg fått høre. (heldigvis ikke så ofte)

Siden jeg får låne Miip's pidestall til jeg ev får min egen, skal jeg kikke etter pæra di, kan du skjønne. Jeg rekner med at jeg har god utsikt der oppe.

Det går rykter om at hesten min ble skutt, men jeg stoler ikke helt på at det stemmer, så hold øynene åpne du også.

Skrevet

Du finner den vel mellom bena dine. Den høye hesten din får sjeldent hvile ut.

Skrevet

Jeg kan tegne en til deg, men den blir to-dimensjonal for jeg er sånn typisk a4-menneske.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Du finner den vel mellom bena dine. Den høye hesten din får sjeldent hvile ut.

Altså, det er greit at jeg er ganske bredbeint pga bekkenløsning, men at jeg skulle ha en hel hest mellom beina uten å merke det er vel drøyt??

Skrevet

Så sier jeg takk for meg på dette forumet altså. At andre får utdelt både pidestaller og hester, og jeg blir ekskludert, det nekter jeg å finne meg i. Ikke så mye som en skammel har jeg fått. Dette er diskriminering på høyt nivå. :(

Skrevet

Den har jeg sett ja, du sitter på den :)

Skrevet

Ha det bra musemor. Vil ikke savne deg.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet
Så sier jeg takk for meg på dette forumet altså. At andre får utdelt både pidestaller og hester, og jeg blir ekskludert, det nekter jeg å finne meg i. Ikke så mye som en skammel har jeg fått. Dette er diskriminering på høyt nivå. :(

Neimen.. Kan du ikke være harry sammen med meg da? da slipper man å miste noe som helst, eller rote det frem igjen :-p ;)

Heartbroken: Går noen hester her oppe omkring, kan sikkert høre med de som eier jorda de går på, om det er en hest for mye der..

Scania: Enda du ikke vet hva slags pære, så skal jeg si ifra så fort jeg ser en slags pære, kanskje det er din :)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Ha det bra musemor. Vil ikke savne deg.

Er det mulig å bli mer fjortis :P

Skrevet

Neimen.. Kan du ikke være harry sammen med meg da? da slipper man å miste noe som helst, eller rote det frem igjen :-p ;)

Heartbroken: Går noen hester her oppe omkring, kan sikkert høre med de som eier jorda de går på, om det er en hest for mye der..

Scania: Enda du ikke vet hva slags pære, så skal jeg si ifra så fort jeg ser en slags pære, kanskje det er din :)

Krampemoro!

Skrevet

Ok jeg blir, men bare fordi jeg tror det haster å finne enten hesten, eller pæra. Hvis hesten finner pæra først, spiser og blir høy på den, kan man jo risikere at den blir skadet, og det vil jeg altså ikke ha på min kappe.

Skrevet

Ok jeg blir, men bare fordi jeg tror det haster å finne enten hesten, eller pæra. Hvis hesten finner pæra først, spiser og blir høy på den, kan man jo risikere at den blir skadet, og det vil jeg altså ikke ha på min kappe.

Enda mer krampemoro!! Tragiske kvinner!

Skrevet

Mistenkes at anonym har satt seg på pæra... Noe har i alle fall kravla opp i rumpa på henne.

Skrevet

Kanskje det er en sånn hestepære? Ligger flere utpå jordet her. Bare å komme Å forsyne seg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...