Gå til innhold

Er det noen som har helt friske barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har helt friske barn? Synes jeg bare leser eller hører om barn med diagnoser... Jeg lurer virkelig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to helt friske barn. De har ikke engang allergier. I tillegg er de høflige, greie og veloppdragne. Og smarte. Ikke trasser de heller, selv ikke hun som er tenåring.

Jøss, så heldig jeg er! :-)

Skrevet

det er pga vaksinasjon, dessverre

Skrevet

Har en helt frisk... :)

Men begge er høflige, greie og veloppdragne. De er super smarte også :)

De har trasset litt, men ikke mer en normalt ;)

Skrevet

Jeg har også en helt frisk unge!

Skrevet

Ja, de er friske og atpåtil vaksinerte! Tenk at det går an;)

Skrevet

Jeg har tre helt friske! Gutter til og med.

Skrevet

Min sønn er helt frisk akkurat nå. Ganske ofte forkjølet, men ingen "fast" diagnose.

Skrevet

Ja, tenke seg til, det har jeg. Selv om jeg til tider går rundt og bekymrer meg for om en eller begge ungene kan ha arvet min hyperallergi..

Eldste har trasset lite og minste er så liten at det heldigvis ikke er et spørsmål enda, men so far, so good :-)

Skrevet

Jepp :) Blid som en sol i tillegg :)

Skrevet

To friske jenter :)

Skrevet

Ja er heldig å har en frisk datter :) Tror ikke det er så mange som har syke barn, bare virker sånn her inne noen ganger. Dib representerer ikke akkurat befolkningen i Norge vel ;)

Skrevet

To friske barn her og :)

Skrevet

To friske hjertegull her også :) <3

Skrevet

Ser at mange håner de som prøver å koble vaksine og sykdom, men jeg har en jente som ikke ble vaksinert før hun var 7 år. Før vaksinene var hun helt frisk. Feks. første gang hun hadde feber var hun 5 år gammel. Bare noen dager etter første vaksine ble hun tett i brystet. Det ble bare verre og verre og det viste seg at hun hadde fått astma. Legen sier at han ikke kan utelukke vaksinene som triggende årsak, men at det er umulig å bevise.

Skrevet

Jeg har også ett friskt barn. Litt allergi, men det virker det som om han vokser av seg. Ikke brukt noe medisiner det siste året - mot daglig medisinering året før :)

Skrevet

Jeg har to helt friske barn. De har ikke engang allergier. I tillegg er de høflige, greie og veloppdragne. Og smarte. Ikke trasser de heller, selv ikke hun som er tenåring.

Jøss, så heldig jeg er! :-)

Som om jeg skulle sagt det selv :) Har ett barn som er høflig, snill, empatisk, smart. Ikke diagnose eller allergier. Aldri opplevd noe særlig trass (kun noen få enkeltepisoder. Joda, dette blir skryt, men jeg får høre overalt hvor utrolig herlig sønnen min er, og jeg er jo enig da ;)

Skrevet

Jeg har tre helt friske barn, som ikke feiler noen ting og som stort sett oppfører seg eksemplarisk. Er flinke på skolen, får skryt fra barnehagen osv. Helt perfekte ;)

Har også et barn som er lett handikappet, men det er et fysisk handikap så jeg ser ikke på henne som syk i det hele tatt. Hun har fysioterapeut i barnehagen, trenger litt ekstra hjelp noen ganger, har noen ekstra utfordringer når det kommer til den motoriske utviklingen. Men hun er smart, blid, sosial og populær, jeg ser overhodet ikke på henne som syk. Hun er like perfekt i mine øyne som de tre andre barna.

Skrevet

Det kommer an på hva du definerer som helt friske. Eldstemann er allergisk mot gresspollen og hund, og han har dysleksi. Mellomste er også allergisk mot dyr. De to minste er pr akkurat nå helt friske og diagnosefire, men vi har jo lært at allergier kan komme senere, og at en del diagnoser ikke kan oppdages før barna er en del eldre (som f.eks dysleksi, de kan utvikle dårlig syn osv).

Skrevet

Tja, den ene er litt snørrete og den andre har skrubbsår på kneet, men ellers er de ganske friske tror jeg.

Skrevet

Her har vi tre superfriske gutter.

Så langt i år har vi ikke hatt noen sykedager pga sykt barn.

De kan både trasse og hate og gjøre lekser,

De er ikke alltid like høflige, og kan finne på sprell.

De er møkkete hver eneste dag og elsker godteri.

De krangler så busta fyker.

Men de kan også være verdens nydeligste, snilleste, goeste og flotteste gutter i verden.

Så, ja. Tre helt normale friske gutter her i huset.

Skrevet
Er det noen som har helt friske barn? Synes jeg bare leser eller hører om barn med diagnoser... Jeg lurer virkelig...

Ja, min sønn er helt frisk fra topp til tå :-)

Har kun hatt falsk krupp da han var 1.5 år, ellers svært lite syk på sine 4 år. Vi har aldri vært overhysterisk med hygiene, kun vasket med klut og vann, såpe ved ekstra skitt. Spritvask på hender kan jeg telle på en hånd da vi ikke hadde vaskemuligheter.

Venninnes barn ble spritvasket fra topp til tå fram til 3 års-alder, og den ungen var konstant syk og snufsete.

Litt på siden av tema som var diagnoser, men fikk nå sagt mitt uansett :-)

Min sønn er helt perfekt i mine øyne, empatisk, omsorgsfull, flink motorisk, matematisk og tar bokstaver /leser ord, svært lite trass.

Skrevet

jepp, to friske vaksinerte barn. De sklir unna vannkoppepidemier, har aldri hatt influensa, sjelden forkjølte, hatt et par omganger med spysyke hver i løpet av livet.

De er 6 og 8 år. Eldste går i 3. klasse, og har aldri hatt fravær på skolen. Yngste har heller ikke det, men så har hun ikke gått mer enn 3 uker på skolen enda ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...