høstbaby2011 Skrevet 27. august 2012 #51 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel. I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen. Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper. Trenger jeg å påpeke det åpenbare...? Om du ikke forstår at i forhold til ANDEL muslimer i landet så er de overrepresentert overalt, i alle statistikker så vet jeg ikke hva jeg kan si. Se på fengsler. Hør på hva politiet sier. Visste du at samtidig med da Benjamin ble drept var det en hvit person som ble drept av en utlending, og at dette omtrent ikke ble nevnt med et ord? Det er SLIKE ting som lager rasisme. Amen til den! Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne islam og kristendommen slik den VAR før flere hundre år siden!?! Hva har det med saken å gjøre? JA, kr.dommen VAR "en forerdelig" religion den også, men i all hovedsak er ikke dagens islam og dagens kristendom sammenlignbar i det heele tatt! De fleste regagerer på islam fordi den er en enorm kontrast til den kristne delen av verden. Mer galskap innenfor en og samme religion finnes ikke.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #52 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel. I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen. Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper. Trenger jeg å påpeke det åpenbare...? Om du ikke forstår at i forhold til ANDEL muslimer i landet så er de overrepresentert overalt, i alle statistikker så vet jeg ikke hva jeg kan si. Se på fengsler. Hør på hva politiet sier. Visste du at samtidig med da Benjamin ble drept var det en hvit person som ble drept av en utlending, og at dette omtrent ikke ble nevnt med et ord? Det er SLIKE ting som lager rasisme. Nå var dette et svar på hvem som har utført flest terrorhandlinger i verden med noen eksempler på at vi har sett dette i Norge også. Jeg har ikke påstått at muslimer ikke er overrepresenterte i norske fengsler. Det betyr likevell ikke at alt dreier seg om terror.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #53 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel. I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen. Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper. Trenger jeg å påpeke det åpenbare...? Om du ikke forstår at i forhold til ANDEL muslimer i landet så er de overrepresentert overalt, i alle statistikker så vet jeg ikke hva jeg kan si. Se på fengsler. Hør på hva politiet sier. Visste du at samtidig med da Benjamin ble drept var det en hvit person som ble drept av en utlending, og at dette omtrent ikke ble nevnt med et ord? Det er SLIKE ting som lager rasisme. Amen til den! Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne islam og kristendommen slik den VAR før flere hundre år siden!?! Hva har det med saken å gjøre? JA, kr.dommen VAR "en forerdelig" religion den også, men i all hovedsak er ikke dagens islam og dagens kristendom sammenlignbar i det heele tatt! De fleste regagerer på islam fordi den er en enorm kontrast til den kristne delen av verden. Mer galskap innenfor en og samme religion finnes ikke. Slik kristendommen VAR for flere hundre år siden? Alle eksemplene jeg kom med var fra ting som har hendt etter krigen. Hvor nye eksempler krever du?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #54 Skrevet 27. august 2012 Hvor sto det at de var troende kristne glupa?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #55 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel. I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen. Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper. Trenger jeg å påpeke det åpenbare...? Om du ikke forstår at i forhold til ANDEL muslimer i landet så er de overrepresentert overalt, i alle statistikker så vet jeg ikke hva jeg kan si. Se på fengsler. Hør på hva politiet sier. Visste du at samtidig med da Benjamin ble drept var det en hvit person som ble drept av en utlending, og at dette omtrent ikke ble nevnt med et ord? Det er SLIKE ting som lager rasisme. Amen til den! Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne islam og kristendommen slik den VAR før flere hundre år siden!?! Hva har det med saken å gjøre? JA, kr.dommen VAR "en forerdelig" religion den også, men i all hovedsak er ikke dagens islam og dagens kristendom sammenlignbar i det heele tatt! De fleste regagerer på islam fordi den er en enorm kontrast til den kristne delen av verden. Mer galskap innenfor en og samme religion finnes ikke. Slik kristendommen VAR for flere hundre år siden? Alle eksemplene jeg kom med var fra ting som har hendt etter krigen. Hvor nye eksempler krever du? So, you think the Ku Klux Klan and the Spanish Inquisition are bad? So do we, but... Put the Numbers in Perspective More people are killed by Islamists eachyear than in all 350 years of the Spanish Inquisition combined. (source) Islamic terrorists murder more people every day than the Ku Klux Klan has in the last 50 years. (source) More civilians were killed by Muslim extremists in two hours on September 11th than in the 36 years of sectarian conflict in Northern Ireland. (source) 19 Muslim hijackers killed more innocents in two hours on September 11th than the number of American criminals executed in the last 65 years. (source)
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #56 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel. I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen. Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper. Trenger jeg å påpeke det åpenbare...? Om du ikke forstår at i forhold til ANDEL muslimer i landet så er de overrepresentert overalt, i alle statistikker så vet jeg ikke hva jeg kan si. Se på fengsler. Hør på hva politiet sier. Visste du at samtidig med da Benjamin ble drept var det en hvit person som ble drept av en utlending, og at dette omtrent ikke ble nevnt med et ord? Det er SLIKE ting som lager rasisme. Amen til den! Skjønner ikke hvorfor folk skal sammenligne islam og kristendommen slik den VAR før flere hundre år siden!?! Hva har det med saken å gjøre? JA, kr.dommen VAR "en forerdelig" religion den også, men i all hovedsak er ikke dagens islam og dagens kristendom sammenlignbar i det heele tatt! De fleste regagerer på islam fordi den er en enorm kontrast til den kristne delen av verden. Mer galskap innenfor en og samme religion finnes ikke. Slik kristendommen VAR for flere hundre år siden? Alle eksemplene jeg kom med var fra ting som har hendt etter krigen. Hvor nye eksempler krever du? So, you think the Ku Klux Klan and the Spanish Inquisition are bad? So do we, but... Put the Numbers in Perspective More people are killed by Islamists eachyear than in all 350 years of the Spanish Inquisition combined. (source) Islamic terrorists murder more people every day than the Ku Klux Klan has in the last 50 years. (source) More civilians were killed by Muslim extremists in two hours on September 11th than in the 36 years of sectarian conflict in Northern Ireland. (source) 19 Muslim hijackers killed more innocents in two hours on September 11th than the number of American criminals executed in the last 65 years. (source) Her har du fakta!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #57 Skrevet 27. august 2012 http://www.thereligionofpeace.com/ Scroll nesten nederst på siden, så kan dere bla dere gjennom alle "kjente" terrorangrep og drap utført i Allahs navn.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #58 Skrevet 27. august 2012 http://www.thereligionofpeace.com/ Scroll nesten nederst på siden, så kan dere bla dere gjennom alle "kjente" terrorangrep og drap utført i Allahs navn. Herregud fredens religion, hvor da?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #59 Skrevet 27. august 2012 Leser på siden og er helt sjokkert. 17 mennesker ble halshugget i dag fordi de hørte på musikk...
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #61 Skrevet 27. august 2012 De hadde visst danset også... Hehe, ja, da er det jo greit Men seriøst... Det er grusomt. Legger ved en interessant link om Islam i Europa. Alt er tatt fra nyhetsartikler, så ikke noen sortmaling av Islam akkurat... http://islamineurope.blogspot.no/ Dessverre er den nå lagt ned, men artiklene er fremdeles der.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #62 Skrevet 27. august 2012 De fleste av de nevnte "kristne" terrororganisasjonene er ikke aktive i dag!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #63 Skrevet 27. august 2012 Vi kan sikkert diskutere i det uendlige hvem som har gjort de værste og fleste overgrepene. Det kommer nok mye ann på hvordan vi definerer terror. Hovedsaken er at dette ikke er noe som bare kjennetegner muslimske organisasjoner. Det er det ikke. Kristne bruker akkurat de samme metodene.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #64 Skrevet 27. august 2012 Mange muslimske land terroriser mesteparten av sin egen befolkning hele tiden. Aller verst er det for jenter og kvinner!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #65 Skrevet 27. august 2012 Vi kan sikkert diskutere i det uendlige hvem som har gjort de værste og fleste overgrepene. Det kommer nok mye ann på hvordan vi definerer terror. Hovedsaken er at dette ikke er noe som bare kjennetegner muslimske organisasjoner. Det er det ikke. Kristne bruker akkurat de samme metodene. "bruker de samme metodene"..joda.. gi meg fakta
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #66 Skrevet 27. august 2012 Vi kan sikkert diskutere i det uendlige hvem som har gjort de værste og fleste overgrepene. Det kommer nok mye ann på hvordan vi definerer terror. Hovedsaken er at dette ikke er noe som bare kjennetegner muslimske organisasjoner. Det er det ikke. Kristne bruker akkurat de samme metodene. kristne bruker ikke akkurat samme metoder. De muslimske terroristene har revolusjonert terrorisme. Før visste vi mer hvem som var terrorister og til og med ETA varslet før de bombet og hvor de skulle bombe. ETA, IRA feks drepte ikke pga religion (IRA kanskje litt pga protestanter mot katolikker) men ETA vil jo være selvstyrt nord i Spania mens IRA vil at Nord Irland skal tilhøre Irland. De gjorde det ikke i Guds navn. Terrorisme de siste 15 årene har nesten utelukkende kommet fra muslimer og de dreper til og med sine egne og mange kvinner og barn. Andre terrororganisasjoner brukte ikke sine egne som skjold. Men det er jo flest muslimer som blir drept av islamsk terrorisme. Men det som er litt interessant er at terrorisme er det ikke noe universal definisjon på hva terrorisme er. Ofte vil ikke en terrorist anse seg selv som en terrorist men som en som kjemper for frihet eller kjemper for det han tror på. Terrorisme har alltid vært tilstedet og det vil alltid være der, det er en krig det ikke går an å vinne mye pga det går ikke an å definere en spesiell gruppe og så er det ett begrep som ikke har noen universell akseptert definisjon.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #67 Skrevet 27. august 2012 Vi kan sikkert diskutere i det uendlige hvem som har gjort de værste og fleste overgrepene. Det kommer nok mye ann på hvordan vi definerer terror. Hovedsaken er at dette ikke er noe som bare kjennetegner muslimske organisasjoner. Det er det ikke. Kristne bruker akkurat de samme metodene. "bruker de samme metodene"..joda.. gi meg fakta På at også kristne bruker terror? Det har jeg gitt tidligere.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #68 Skrevet 27. august 2012 Det er ille, men hvordan endte dette opp som en diskusjon om terror?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #69 Skrevet 27. august 2012 Ang. terror: Les Allahs Sorte Enker. Der får dere bakhistorien til noen av selvmordsbomberne.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 28. august 2012 #70 Skrevet 28. august 2012 Ja, kristendommen er ikke like grotesk nå som før, på grunn av KULTUREN. Mange muslimer, spesielt av dem som bor i vesten, praktiserer ikke islam like strengt som i de verste områdene, på grunn av KULTUREN der de bor. Der skjer mye ondt i i Guds navn, selv om der skjer mer ondt i Allahs navn. Fanatikere og ekstremister finnes det overalt, og de har bestandig en eller annen halvgod forklaring på hvorfor de har rett. Jeg er ikke opptatt av å forsvare islam, for jeg har ikke noe forhold til det, men jeg er opptatt av å ikke skjære alle over en kam. Selv om mange muslimer er fæle betyr det ikke at alle er det. Man blir påvirket av området man bor i, her på sørlandet har man bibelbeltet, det er ikke noe man blir kvitt med det første.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå