Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #1 Skrevet 26. august 2012 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10060475
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #2 Skrevet 26. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn.
Gjest Heartbroken Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode!
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom.
Gjest Heartbroken Skrevet 26. august 2012 #5 Skrevet 26. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. Mot sånne argumenter nytter det ikke å diskutere. God natt.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #6 Skrevet 26. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. Det er jo nettopp slike ignorante holdninger som er med på å gjøre det problematisk for muslimer å bosette seg i vesten. Jeg sår heller tvil ved om du hører hjemme i det siviliserte samfunnet, siden du tydeligvis har en begrenset evne til å se menneskene bak religionen. Muslimer ER nyanserte mennesker, og fåtallet har skumle hensikter om sharialover og verdensherredømme. Megalomani, indoktrineringstrang og grandiose vrangforestillinger dukker opp hos alle folkeslag og de kristne er absolutt ikke frikjent.
Anonym bruker Skrevet 26. august 2012 #7 Skrevet 26. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. Det er jo nettopp slike ignorante holdninger som er med på å gjøre det problematisk for muslimer å bosette seg i vesten. Jeg sår heller tvil ved om du hører hjemme i det siviliserte samfunnet, siden du tydeligvis har en begrenset evne til å se menneskene bak religionen. Muslimer ER nyanserte mennesker, og fåtallet har skumle hensikter om sharialover og verdensherredømme. Megalomani, indoktrineringstrang og grandiose vrangforestillinger dukker opp hos alle folkeslag og de kristne er absolutt ikke frikjent. Fint det du sier, og sikkert imponerende for dem som ikke har satt seg inn i tingene. Se på land hvor Islam er stat og kirke. Om du fremdeles kan si at det er et fåtall "skumle" muslimer så lurer jeg litt på dine mentale emner. Men sikkert greit å være naiv! Sikkert fint i din verden
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #9 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. Det er jo nettopp slike ignorante holdninger som er med på å gjøre det problematisk for muslimer å bosette seg i vesten. Jeg sår heller tvil ved om du hører hjemme i det siviliserte samfunnet, siden du tydeligvis har en begrenset evne til å se menneskene bak religionen. Muslimer ER nyanserte mennesker, og fåtallet har skumle hensikter om sharialover og verdensherredømme. Megalomani, indoktrineringstrang og grandiose vrangforestillinger dukker opp hos alle folkeslag og de kristne er absolutt ikke frikjent. Fint det du sier, og sikkert imponerende for dem som ikke har satt seg inn i tingene. Se på land hvor Islam er stat og kirke. Om du fremdeles kan si at det er et fåtall "skumle" muslimer så lurer jeg litt på dine mentale emner. Men sikkert greit å være naiv! Sikkert fint i din verden Mine mentale eMner faktisk... Ja, jeg står for at det dreier seg om et fåtall av muslimene. Der hvor man ikke har demokrati, er det ikke hele folket som er med på å forme normene - de gjør som de blir fortalt. Det foregår riktig nok en systematisk indoktrinering fra barna er født. Selvfølgelig blir de påvirket, men de fleste er oppgående mennesker med evne til å tenke selv. På samme måten som vi med kristen bakgrunn lever i et sekularisert samfunn, er de fleste muslimene mindre rigide enn du skaper inntrykk av. Det er nokså arrogant å generalisere på et så tynt grunnlag som du besitter, men for all del... Jeg for min del sitter nå og venter på at Oslo skal bli en muslimsk stat i Norge, for det er jo det alle muslimer vill - skvise oss ut og tre Sharialover ned over hodene på oss. God bedring! ^^
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #10 Skrevet 27. august 2012 Religion er noe fjotteri! Og islam tar kaka med stor margin. Greit at ikke kristendommen har vært særlig snille i mange hundre år(tusen også kanskje), men man har da vokst! De er da veldig så liberale og glade i alle. Islam vokser feil vei selv om verden og muligheten for opplysning blir større. Latterlig. Jeg takker mine foreldre som aldri prakket på meg noe religion, men evnen til å ta vare på meg selv og mine medmennesker uten ei bok stappa på hodet.
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. august 2012 #11 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. La oss i første omgang nevne en terrorist som har berørt oss mye i det siste, Anders Behring Breivik. Kristen og så norsk som bare det... Og dette handler overhodet ikke om religion, men om ukultur.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #12 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. La oss i første omgang nevne en terrorist som har berørt oss mye i det siste, Anders Behring Breivik. Kristen og så norsk som bare det... Og dette handler overhodet ikke om religion, men om ukultur. Forskjellen er at abb ikke leser noe bok daglig. Han er født i et kristent land, - vel hvor kristen er vi?? 90% gir blanke i kristendom. Han gjorde dette fordi han så muslimenes inntog, - ikke pga hva Jesus sier! Så vidt jeg har fått med meg hever han ikke noe kors til værs?? Islam styres av ei bok, boka skal være det viktigste i livet. Man må følge eldgamle skikker og be til denne gubben flere ganger pr dag. Det hjelper tydeligvis ikke, for de fleste lever likevel i fattigdom og grusomheter. Tilbakestående filosofi.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #13 Skrevet 27. august 2012 Steinaldermennesker med steinalderreligion! Den totale primitivitet!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. august 2012 #14 Skrevet 27. august 2012 så fordi at resten av oss ikke er kristne kan vi ikke skylde på kristendom i ABBs tilfelle? Ikke alle muslimer praktiserer heller? Islam har koranen, vi har bibelen. Begge deler er en stor eventyrsamling. Kan ikke se at det hjelper noe uansett hvilken Gud man ber til, fattigdom og elendighet har vi overalt. Bibelen kan på samme måte som Koranen tolkes på mange måter, de fleste muslimer deler ikke denne oppfatningen. Vil vel si at kristne ABB deler mer med disse enn vanlige muslimer. Og jeg kjenner ikke ABB, så jeg kan ikke uttale meg om hvilke bøker han leser, eller hvor ofte han leser dem.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #15 Skrevet 27. august 2012 så fordi at resten av oss ikke er kristne kan vi ikke skylde på kristendom i ABBs tilfelle? Ikke alle muslimer praktiserer heller? Islam har koranen, vi har bibelen. Begge deler er en stor eventyrsamling. Kan ikke se at det hjelper noe uansett hvilken Gud man ber til, fattigdom og elendighet har vi overalt. Bibelen kan på samme måte som Koranen tolkes på mange måter, de fleste muslimer deler ikke denne oppfatningen. Vil vel si at kristne ABB deler mer med disse enn vanlige muslimer. Og jeg kjenner ikke ABB, så jeg kan ikke uttale meg om hvilke bøker han leser, eller hvor ofte han leser dem. Men forskjellen er at i koranen står det svart på hvitt (ikke tolkning) at man kan lyve i Allahs navn så lenge det gagner Allahs ord. Man kan drepe i Allahs navn, man kan praktisere pedofili, den store profeten giftet seg som 6 åring og fullbyrdet ekteskapet da hun var 9!!!! år. Kristendommen bruker det nye testamente hvor man lærer at man skal vende det andre kinnet til. Koranen har ikke blitt reformert, og her er den store forskjellen!! Islam er en forferdelig forferdelig religion! Den er grusom!!
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. august 2012 #16 Skrevet 27. august 2012 I bibelen står det svart på hvitt at man kan brenne naboen, tukte den man elsker, og diverse lignende greier. Mange slår i Guds navn.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #17 Skrevet 27. august 2012 Religion er noe fjotteri! Og islam tar kaka med stor margin. Greit at ikke kristendommen har vært særlig snille i mange hundre år(tusen også kanskje), men man har da vokst! De er da veldig så liberale og glade i alle. Islam vokser feil vei selv om verden og muligheten for opplysning blir større. Latterlig. Jeg takker mine foreldre som aldri prakket på meg noe religion, men evnen til å ta vare på meg selv og mine medmennesker uten ei bok stappa på hodet. "Ei bok stappa på hodet" *knis* Jeg får mentale bilder av mennesker som går rundt med bøker på hodet
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #18 Skrevet 27. august 2012 I bibelen står det svart på hvitt at man kan brenne naboen, tukte den man elsker, og diverse lignende greier. Mange slår i Guds navn. Kristendommen har blitt reformert MANGE ganger, hvor mange ganger har islam blitt reformert? 0. Man følger det nye testamente nå.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #19 Skrevet 27. august 2012 Her har dere de engelske oversettingene av grufulle sitater hentet fra koranen, de norske har blitt nedtonet..hvorfor det ?
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #20 Skrevet 27. august 2012 Her har dere de engelske oversettingene av grufulle sitater hentet fra koranen, de norske har blitt nedtonet..hvorfor det ? Stakkars folk som lever innunder Sharia regimer blir helt kvalm!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #21 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. La oss i første omgang nevne en terrorist som har berørt oss mye i det siste, Anders Behring Breivik. Kristen og så norsk som bare det... Og dette handler overhodet ikke om religion, men om ukultur. han sa vel at han ikke var så kristen om eg ikke husker feil? Men at han gjerne ville ha det kristne fellesskapet som var før reformen. Og ja, det handler om religion. Denne forferdelige, la oss kalle det kulturen, bygger på en totalitær ideologi (islam), alt de ånder og lever etter er Allahs ord. Under et shariastyre er blasfemi ensbetydende med dødsdom. Se i Pakistan hvor den 11 år gamle jenta sitter i fengsel for blasfemi, se på den kristne gutten som ble torturert og DREPT for han var kristen i Pakistan!Det står på forsiden av vg nå, les det og les om de som ble drept i afghanistan pga alkohol!! Fantastiske vakre ISLAM som bare bringer fred og godhet MY ASS!!! Og likevel sitter dere bedrevitere og snakker så utrolig varmt om den sadistiske religionen! Dere burde skamme dere, virkelig! Se på afghanistan som var et så og si vestlig land på 60 tallet, damene fikk gå med korte skjørt og det var omtrent ingen som gikk med hijab. Hva skjedde da det muslimske brorskapet kom inn i landet? på med hijab og kvinneundertrykkelse. Hijab er ikke kulturbetinget, det kommer fra den kvinneundertrykkede delen av islam. Det at det er tradisjon stemmer ikke, les og lær folkens!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #22 Skrevet 27. august 2012 http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn. At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode! Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom. La oss i første omgang nevne en terrorist som har berørt oss mye i det siste, Anders Behring Breivik. Kristen og så norsk som bare det... Og dette handler overhodet ikke om religion, men om ukultur. han sa vel at han ikke var så kristen om eg ikke husker feil? Men at han gjerne ville ha det kristne fellesskapet som var før reformen. Og ja, det handler om religion. Denne forferdelige, la oss kalle det kulturen, bygger på en totalitær ideologi (islam), alt de ånder og lever etter er Allahs ord. Under et shariastyre er blasfemi ensbetydende med dødsdom. Se i Pakistan hvor den 11 år gamle jenta sitter i fengsel for blasfemi, se på den kristne gutten som ble torturert og DREPT for han var kristen i Pakistan!Det står på forsiden av vg nå, les det og les om de som ble drept i afghanistan pga alkohol!! Fantastiske vakre ISLAM som bare bringer fred og godhet MY ASS!!! Og likevel sitter dere bedrevitere og snakker så utrolig varmt om den sadistiske religionen! Dere burde skamme dere, virkelig! Se på afghanistan som var et så og si vestlig land på 60 tallet, damene fikk gå med korte skjørt og det var omtrent ingen som gikk med hijab. Hva skjedde da det muslimske brorskapet kom inn i landet? på med hijab og kvinneundertrykkelse. Hijab er ikke kulturbetinget, det kommer fra den kvinneundertrykkede delen av islam. Det at det er tradisjon stemmer ikke, les og lær folkens!! Når du ikke bruker avsnitt blir det for tungt å lese det du skriver... Ting må være lettvint vet du
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #23 Skrevet 27. august 2012 I bibelen står det svart på hvitt at man kan brenne naboen, tukte den man elsker, og diverse lignende greier. Mange slår i Guds navn. Utrolig dårlig argument! Hvor mange følger dette fordi det står i bibelen? Blir kvalm av islam.
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #24 Skrevet 27. august 2012 Her i Norge er vi så og si kvitt den religiøse overtroen kalt kristendom. Ikke mange som er lei seg for det. I stedet er den barbariske overtroen islam begynt å infisere vårt land, noe pk-damene her på dib synes er så utrolig flott og berikende. Godtroende fjols!!!
Anonym bruker Skrevet 27. august 2012 #25 Skrevet 27. august 2012 Slipp en bombe og ustlestt alle land hvor de holder på slik. så kan muslimer over hele verden reise hjemog bygge et nytt land. med normale og greie regler og leve etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå