Gå til innhold

Jeg har ikke ord... :(


Anbefalte innlegg

Skrevet
I bibelen står det svart på hvitt at man kan brenne naboen, tukte den man elsker, og diverse lignende greier. Mange slår i Guds navn.
Utrolig dårlig argument! Hvor mange følger dette fordi det står i bibelen? Blir kvalm av islam.

 

Dårlig argument for hva? Det jeg argumenterer for er at alle religioner har mørke sider, og at det er opp til menneskene å bruke sunn fornuft. Mange muslimer har noen helt forvrengte bilder på hva som er greit, og det samme gjelder mange kristne.

 

Poenget er at det er ikke religionen som lager galne folk, men kulturen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at ikke en eneste med nick tør å si noe negativt... hm.. morsomt å lese.

Ja jeg er anonym her, men sier akkurat hva jeg mener privat.

Og er negativ til all religion, men særlig islam.

Skrevet

Mange av de muslimske landene styres etter islamske prinsipper. Hvordan skiller du religion og kultur når religionen står over alt?

Det er det reneste tullprat du farer med perfekte mor!

Skrevet
I bibelen står det svart på hvitt at man kan brenne naboen, tukte den man elsker, og diverse lignende greier. Mange slår i Guds navn.
Utrolig dårlig argument! Hvor mange følger dette fordi det står i bibelen? Blir kvalm av islam.
Dårlig argument for hva? Det jeg argumenterer for er at alle religioner har mørke sider, og at det er opp til menneskene å bruke sunn fornuft. Mange muslimer har noen helt forvrengte bilder på hva som er greit, og det samme gjelder mange kristne. Poenget er at det er ikke religionen som lager galne folk, men kulturen.

Jeg kan være enig i det du sier til en viss grad, men i dette tilfellet er det ikke kulturen som skaper gale folk men "religionen" islam. Muslimene er spredt ut over all verdens landegrenser og mange jihadister og sharia tilhengere er født i vestlige land, her er det religionen som har skyld. Kulturen de har er bygget på at Allah er ukrenkbar, muslimene er de rene bla bla bla. Islam er en forferdelig forferdelig religion som har stått på stedet hvil siden starten! Kristendommen har blitt reformert og den har utviklet seg til å vise nestekjærlighet. I forhold til fanatiske jihadister så utgjør fanatiske kristne omtrent 0! Man er ikke rasist fordi man ikke liker en religion!

Skrevet
Mange av de muslimske landene styres etter islamske prinsipper. Hvordan skiller du religion og kultur når religionen står over alt? Det er det reneste tullprat du farer med perfekte mor!

Helt enig, i islam så er religion viktigere enn alt!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
I bibelen står det svart på hvitt at man kan brenne naboen, tukte den man elsker, og diverse lignende greier. Mange slår i Guds navn.
Utrolig dårlig argument! Hvor mange følger dette fordi det står i bibelen? Blir kvalm av islam.
Dårlig argument for hva? Det jeg argumenterer for er at alle religioner har mørke sider, og at det er opp til menneskene å bruke sunn fornuft. Mange muslimer har noen helt forvrengte bilder på hva som er greit, og det samme gjelder mange kristne. Poenget er at det er ikke religionen som lager galne folk, men kulturen.
Jeg kan være enig i det du sier til en viss grad, men i dette tilfellet er det ikke kulturen som skaper gale folk men "religionen" islam. Muslimene er spredt ut over all verdens landegrenser og mange jihadister og sharia tilhengere er født i vestlige land, her er det religionen som har skyld. Kulturen de har er bygget på at Allah er ukrenkbar, muslimene er de rene bla bla bla. Islam er en forferdelig forferdelig religion som har stått på stedet hvil siden starten! Kristendommen har blitt reformert og den har utviklet seg til å vise nestekjærlighet. I forhold til fanatiske jihadister så utgjør fanatiske kristne omtrent 0! Man er ikke rasist fordi man ikke liker en religion!

Amen! Og jeg signerer MED nick ;)

Skrevet
http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn.
Det er jo nettopp slike ignorante holdninger som er med på å gjøre det problematisk for muslimer å bosette seg i vesten. Jeg sår heller tvil ved om du hører hjemme i det siviliserte samfunnet, siden du tydeligvis har en begrenset evne til å se menneskene bak religionen. Muslimer ER nyanserte mennesker, og fåtallet har skumle hensikter om sharialover og verdensherredømme. Megalomani, indoktrineringstrang og grandiose vrangforestillinger dukker opp hos alle folkeslag og de kristne er absolutt ikke frikjent.
Fint det du sier, og sikkert imponerende for dem som ikke har satt seg inn i tingene. Se på land hvor Islam er stat og kirke. Om du fremdeles kan si at det er et fåtall "skumle" muslimer så lurer jeg litt på dine mentale emner. Men sikkert greit å være naiv! Sikkert fint i din verden :)
Mine mentale eMner faktisk... Ja, jeg står for at det dreier seg om et fåtall av muslimene. Der hvor man ikke har demokrati, er det ikke hele folket som er med på å forme normene - de gjør som de blir fortalt. Det foregår riktig nok en systematisk indoktrinering fra barna er født. Selvfølgelig blir de påvirket, men de fleste er oppgående mennesker med evne til å tenke selv. På samme måten som vi med kristen bakgrunn lever i et sekularisert samfunn, er de fleste muslimene mindre rigide enn du skaper inntrykk av. Det er nokså arrogant å generalisere på et så tynt grunnlag som du besitter, men for all del... Jeg for min del sitter nå og venter på at Oslo skal bli en muslimsk stat i Norge, for det er jo det alle muslimer vill - skvise oss ut og tre Sharialover ned over hodene på oss. God bedring! ^^

 

Tydelig du ikke har mye å komme med når du klager på en enkel skrivefeil (N og V er nær hverandre, no?) men krangling er kanskje det eneste du "vill"?

 

Islam har dratt styggedom inn i Norge. Se på omskjæringen av småbarn som foregår nå, barnemishandling de vil VI skal betale for. Om du ikke ser hva som skjer rundt deg så er du blodig naiv.

Skrevet
http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn.
At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode!
Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom.
La oss i første omgang nevne en terrorist som har berørt oss mye i det siste, Anders Behring Breivik. Kristen og så norsk som bare det... Og dette handler overhodet ikke om religion, men om ukultur.

 

Hvorfor skal alle henge seg så opp i at Breivik er kristen, når det står i manifestet at han ikke er det? Hvorfor er nordmenn (Og da spesielt kvinner...) så opptatt av å skjerme disse muslimene, mens man snakker om hvor lite kultur man har i Norge, og hvor fæl Kristendommen er? Er du klar over hvor uvitende det høres ut? Islam og Kristendom KAN IKKE SAMMENLIGNES!

Skrevet
Her har dere de engelske oversettingene av grufulle sitater hentet fra koranen, de norske har blitt nedtonet..hvorfor det ;) ?

 

Hvis dette som står her er sant har jeg ikke annet å si enn at muslimer generelt er DUMME! Sitter de å leser dette mølet???

Herregud så idiotisk å tro på slikt gammelt vås!

Skrevet

Jeg var temmelig... Jeg vil ikke si positiv til Islam, for jeg er ikke positiv til noen religioner som er så altoppslukende, men likegyldig, helt til den dagen jeg bodde midt i det.

Mannen min jobbet i en periode i Qatar, et land vi fikk beskjed om var veldig langt fremme, iallefall så langt fremme et muslimsk land kan være. Som noen av dere kanskje vet er kanskje 70% av innbyggerne arbeidsinnvandrere, og disse blir behandlet som BIKKJER!

Særlig unge gutter de kaller "boy" som da særlig jobber i hager, og den slags. Naboen vår kjørte over en av disse "boy"ene. En ung thailansk gutt som sikkert ikke var eldre enn 14 år gammel. Han slapp straff fordi det var "Allahs vilje"...

 

Jeg fødte min sønn der, og det var på hengende håret at han ikke ble omskåret, skremmende nok, og de behandlet oss som om han hadde pest i ettertid. Noe de egentlig allerede gjorde. Vi fikk beskjed om at alt de ville var å "Adlyde". Forskjellen mellom Kristendom og Islam er at deres Koran er "skrevet av Gud" og er derfor uten feil, DERFOR vil den heller aldri fornyes.

Muhammed er "den perfekte mann" selv om han var pedofil, drepte barn, eldre og ranet.

 

Jeg syns det er skremmende å se Islams inntog i Norge, og den radikale forandringen vi har sett bare de siste fem-ti årene.

Glemmer dere hvor trygt Norge var? Glemmer dere?

Skrevet

Islam og dagens kristendom kan ikke sammenlignes! Heller ikke amerikanske kristenfundamentalister er like ille. Islam er en trussel for våre framtidige generasjoner og det konfliktnivået som vil oppstå når de blir mange nok.

Skrevet

Må bare le av dere som mener kristendommen nå følger bare Nye Testamentet, og at den er reformert nå. Vel, det er bare de protestantiske retningene som har det. Ca 500 mill av godt over 1,5 milliard kristne er protestanter. Innenfor der igjen har vi Jehovas Vitner og alle de andre som alle liker å kaste dritt om. Resten er katolikker, og de følger så visst ikke bare det nye testamentet, men også det gamle. Videre virker det som at mange tror at kristendommen er en vestlig religion, men i all hovedsak er det ikke det.

 

Les dere opp, før dere forherliger kristendommen så jævlig. Det er jaggu ikke mange steder i verden folk er så naive og tror at kristendom kun handler om nestekjærlighet og å vende det andre kinn til.

Skrevet
Her var det mye skit.

 

Gjerne forklar dypt og politisk korrekt.

Skrevet

Les deg opp selv. Jehovas vitner regner seg ikke som kristne!!

Skrevet
http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn.
At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode!
Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom.

Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel.

 

I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen.

 

Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper.

Skrevet

Har du lært deg å google du da? Så flink atte :)

Skrevet
Har du lært deg å google du da? Så flink atte :)

Ja, det kan være en grei ting å kunne. Kansje du skulle forsøke selv før du sprer for mye feilinformasjon?

Skrevet
Her var det mye skit.
Gjerne forklar dypt og politisk korrekt.

 

Nei, vil ikke bryte den gode tradisjonen som utspilles!

Underholdene for en muslim å lese dette.

 

Dere som mener alle muslimer er ute etter å ta over hele verden. Liker DU å bli sammenlignet med evangelistenes budskap?

 

Neida, så jadaaaaaa............

Skrevet

Tror ikke akkurat at alle muslimer drømmer om å overta verden, men der det blir mange av dem blir det mye vold og konflikter.

Skrevet
så fordi at resten av oss ikke er kristne kan vi ikke skylde på kristendom i ABBs tilfelle? Ikke alle muslimer praktiserer heller? Islam har koranen, vi har bibelen. Begge deler er en stor eventyrsamling. Kan ikke se at det hjelper noe uansett hvilken Gud man ber til, fattigdom og elendighet har vi overalt. Bibelen kan på samme måte som Koranen tolkes på mange måter, de fleste muslimer deler ikke denne oppfatningen. Vil vel si at kristne ABB deler mer med disse enn vanlige muslimer. Og jeg kjenner ikke ABB, så jeg kan ikke uttale meg om hvilke bøker han leser, eller hvor ofte han leser dem.
Men forskjellen er at i koranen står det svart på hvitt (ikke tolkning) at man kan lyve i Allahs navn så lenge det gagner Allahs ord. Man kan drepe i Allahs navn, man kan praktisere pedofili, den store profeten giftet seg som 6 åring og fullbyrdet ekteskapet da hun var 9!!!! år. Kristendommen bruker det nye testamente hvor man lærer at man skal vende det andre kinnet til. Koranen har ikke blitt reformert, og her er den store forskjellen!! Islam er en forferdelig forferdelig religion! Den er grusom!!

Jeg må bare.... Før i Vikingeitnden var man gifte klar rundt 12 års alderen, og så vidt jeg vet så var de ikke kristne eller muslimer...

Skrevet
så fordi at resten av oss ikke er kristne kan vi ikke skylde på kristendom i ABBs tilfelle? Ikke alle muslimer praktiserer heller? Islam har koranen, vi har bibelen. Begge deler er en stor eventyrsamling. Kan ikke se at det hjelper noe uansett hvilken Gud man ber til, fattigdom og elendighet har vi overalt. Bibelen kan på samme måte som Koranen tolkes på mange måter, de fleste muslimer deler ikke denne oppfatningen. Vil vel si at kristne ABB deler mer med disse enn vanlige muslimer. Og jeg kjenner ikke ABB, så jeg kan ikke uttale meg om hvilke bøker han leser, eller hvor ofte han leser dem.
Men forskjellen er at i koranen står det svart på hvitt (ikke tolkning) at man kan lyve i Allahs navn så lenge det gagner Allahs ord. Man kan drepe i Allahs navn, man kan praktisere pedofili, den store profeten giftet seg som 6 åring og fullbyrdet ekteskapet da hun var 9!!!! år. Kristendommen bruker det nye testamente hvor man lærer at man skal vende det andre kinnet til. Koranen har ikke blitt reformert, og her er den store forskjellen!! Islam er en forferdelig forferdelig religion! Den er grusom!!
Jeg må bare.... Før i Vikingeitnden var man gifte klar rundt 12 års alderen, og så vidt jeg vet så var de ikke kristne eller muslimer...

Akkurat, i vikingtiden! I en bestialsk tid som islamISTENE ikke har beveget seg bort ifra! Snakker ikke om den moderne muslimen du finner i gata her, snakker om de som følger sharia og er jihadister. De praktiserer å gifte seg med svært svært unge jenter ja, og legger det hele over på at allah har sagt at det er greit. Så ja, pedofili!!

Skrevet
Fy faen, For noen jævla dyr.

 

Dyr? ikke engang dyr er så barbariske. Djevler derimot, er sikker på at alle de j....muslimene er satans verk

Skrevet
så fordi at resten av oss ikke er kristne kan vi ikke skylde på kristendom i ABBs tilfelle? Ikke alle muslimer praktiserer heller? Islam har koranen, vi har bibelen. Begge deler er en stor eventyrsamling. Kan ikke se at det hjelper noe uansett hvilken Gud man ber til, fattigdom og elendighet har vi overalt. Bibelen kan på samme måte som Koranen tolkes på mange måter, de fleste muslimer deler ikke denne oppfatningen. Vil vel si at kristne ABB deler mer med disse enn vanlige muslimer. Og jeg kjenner ikke ABB, så jeg kan ikke uttale meg om hvilke bøker han leser, eller hvor ofte han leser dem.
Men forskjellen er at i koranen står det svart på hvitt (ikke tolkning) at man kan lyve i Allahs navn så lenge det gagner Allahs ord. Man kan drepe i Allahs navn, man kan praktisere pedofili, den store profeten giftet seg som 6 åring og fullbyrdet ekteskapet da hun var 9!!!! år. Kristendommen bruker det nye testamente hvor man lærer at man skal vende det andre kinnet til. Koranen har ikke blitt reformert, og her er den store forskjellen!! Islam er en forferdelig forferdelig religion! Den er grusom!!
Jeg må bare.... Før i Vikingeitnden var man gifte klar rundt 12 års alderen, og så vidt jeg vet så var de ikke kristne eller muslimer...
Akkurat, i vikingtiden! I en bestialsk tid som islamISTENE ikke har beveget seg bort ifra! Snakker ikke om den moderne muslimen du finner i gata her, snakker om de som følger sharia og er jihadister. De praktiserer å gifte seg med svært svært unge jenter ja, og legger det hele over på at allah har sagt at det er greit. Så ja, pedofili!!

Sant så sant.

Skrevet
http://www.worldwatc...list-countries/ Det er vel ikke uten grunn at omtrent samtlige land på listen er muslimske. At vi tillater muslimer i Skandinavia ser jeg på som meget skremmende, da de beviser gang på gang at de ikke hører hjemme i et sivilisert samfunn.
At man skal ekskludere hele folkegrupper på bakgrunn av etnisitet og religion hører hvertfall ikke til i et sivilisert samfunn! Det må kunne gå an å skille klinten fra hveten og innse at ikke alle muslimer er onde like lite som alle kristne er gode!
Jada, det er veldig politisk korrekt av deg å si, men det er ikke å stikke under en stol hvem det er som utfører mest terrorangrep i verden, hvem som ikke tillater andre religioner, hvem som utfører mest grusomheter mot kvinner og de som er annerledes, osv. Islam er en sykdom.
Det stemmer faktisk ikke. Tenk på LRA i Uganda, IRA i Irland og Klu Klux Klan i USA, Røde Arme Fraksjon i Tyskland, Contras i Nikaragua for eksempel. I Norge har vi også hatt flere terrorhandlinger utført av kristne. Blitzhuset ble bombet to ganger av nasister, i 1985 (?) ble en moske på frogner sprengt med dynamitt av Nasjonalt Folkeparti, På 80 tallet ble Sagene skole stadig utsatt for trusler mot 17. mai toget fra nynazister pg at de hadde mange invandrer elever og de fleste husker vel drapet på Beniamin Hermansen. Så vidt jeg vet har det siden krigen blitt drept fler mennesker i terrorhandlinger utført av kristne grupper enn av muslimske grupper.

 

Trenger jeg å påpeke det åpenbare...?

Om du ikke forstår at i forhold til ANDEL muslimer i landet så er de overrepresentert overalt, i alle statistikker så vet jeg ikke hva jeg kan si. Se på fengsler. Hør på hva politiet sier.

 

Visste du at samtidig med da Benjamin ble drept var det en hvit person som ble drept av en utlending, og at dette omtrent ikke ble nevnt med et ord?

Det er SLIKE ting som lager rasisme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...