Gå til innhold

Hva er din absolutt største last?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har litt for mange laster. #Jeg er håpløs lat når det gjelder husarbeid. Liker å ha det ryddig, men hater å rydde. Jo mer rotete det er jo tyngre er det å begynne å rydde, og den onde sirkelen er i gang. # Jeg elsker å kose meg med noe søtt og godt. #Lat er mest glad i soffaen. Ikke rart jeg har 15 kg for mye. #Elsker å sove lenge, og være oppe på sent. Lar seg dårlig kombinere med småbarnsliv og jobb som begynner kl 07. Trodde det skulle endre seg, men hver dag jeg må stå opp tidlig er en liten lidelse #Snusen. Klarte å slutte en mnd, men så begynte jeg igjen. Dumme dume meg.... Sikkert hundre ting mer jeg ikke kommer på.

Hei, er du meg?? Alt stemte med meg, så jeg signerer deg bare på denne.

Rart å finne en med de samme børene, til og med like mye overvekt! Hvilken snus bruker du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er som den over: Elsker å ha det rent og ryddig, men er for lat til å opprettholde det :P

Ellers laptop'en, sjokolade og ebay. Har ekstremt samlemani. Ellers har jeg aldri vokst fra fanfiction, noe som er litt pinlig...

Skrevet

Røyken

brusen

lakenskrekk

angry birds

Også ser jeg mye film, og gjerne samme filmen tre fire ganger...

Skrevet

MAT! Jeg elsker mat.

Iphonen. Jeg må ha den i nærheten HELE TIDEN.

Skrevet

Røyk, brus, god mat, hater å stå opp tidlig...lista er lang!

Skrevet

Ostepop :(

Og Word of Warcraft. Jeg er en skikkelig spill nerd <3, men har en pause nå. Gått litt lei.

Ellers så er vel min skitne fantasi en "last" på et vis, for jeg må få ut alle tankene og ideene ett sted, så jeg skriver og skriver. 50 shades of grey kan gå å legge seg. 0=)

Skrevet

Mat. Jeg er alltid redd for å få for lite mat og har problemer med å begrense meg.

Pepsi max.

Skrevet
Det kan være alt! Fra sex til arbeidsnarkomani, billig tysk hvitvin og Sure fisker... Her må det blir Den Store Klassiker; sjokoladen. Og shopping. Spesielt babytøyshopping :P

Kaffe og shopping!!

Klarer meg ikke uten kaffe, og klarer hver mnd å bruke opp alt av penger. Men har ingen kredittgjeld eller no sånt, men bruker alltid opp mine "lommepenger" (Har regnings- bensin- og matkonto felles med mannen). Særlig NETTSHOPPING :S F.eks. denne måneden har jeg bestillt: Ny barnevogn til 5500 (Ok hadde faktisk spart LITT til den da...) Klær fra ellos til 1000 kr til meg selv og 1000 kr på ullkær fra sparkjop til barna... Djises...

Skrevet
Rengjøringsartikler! Har en sær hobby, jeg elsker å handle det som er nytt på markedet. Så rengjøringskapene er fulle av alle typer skyllemiddel, vaskepulver og div. såper. Resultatet blir et høyt pengeforbruk og mye vasking :P

Kom gjerne på besøk til meg med alle sakene dine, Liljekonvall! Vårt hus kunne trengt noen som deg :) Forresten, du som tester ut alt. Har du noen favoritter? Hadde vært gøy å høre om du hadde noen hemmelige vidundermidler.

Kaffe - drikker kopp på kopp, dagen lang...

Skrevet

pc-en, cola-zero, snus,sjokolade.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet
Pepsi max,pcen,grønnte og facebook med påfølgende snoking=/ Ja og elsker bøker..det er så gale at jeg nesten ikke tør å starte på nye bokserier fordi da sitter jeg og leser konstant dag og natt til jeg er ferdig. Ja og leser masse fantasy,forrige serie jeg leste var shades of grey triologien..bladde meg gjennom bøkene på utrolige 5dager:(sukk... Forslag til bøker folkens;)?
Game of thrones, tidshjulet av robert jordan, den fremmede av max frei, sand (sci-fi klassiker), guds venstre hånd av paul hoffman. Er inne i en fantasy periode selv jeg!

Har slukt game of thrones og sand, men den guds venstre hånd hva handler den om ? :)

Skrevet

Røyk, kaffe, mmorpg og utdannelse... Nerd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...