Gå til innhold

Hva er din absolutt største last?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det kan være alt! Fra sex til arbeidsnarkomani, billig tysk hvitvin og Sure fisker...

Her må det blir Den Store Klassiker; sjokoladen. Og shopping. Spesielt babytøyshopping :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pepsi Max - ingen over, ingen ved siden ;)

Skrevet

Cola og sjokolade!

Ingenting er bedre enn et glass iskald cola og iskald kindersjokolade eller melkesjokolade.

Skrevet

Snus, smågodt, god mat..

Skrevet

En iskald carlsberg. Da er jeg solgt. Blir veldig sjeldent jeg drikker, da men.. Også lasagne. En dilla jeg har.

Skrevet

angsten...som kommer i alle slags situasjoner, i møte på jobben, på fergen, på handlesenteret osv. Men jeg er ikke særlig redd den lenger og jeg gjør alle disse tingene likevel, men når jeg tenker meg om hadde det vært utrolig deilig å slippe :) Men jeg får bare fortsette å gjøre disse tingene der den kommer, være i situasjonen og håpe på den slipper taket etterhvert.

Skrevet

Sjokolade! Vi kan nesten ikke ha det i huset en dag uten at jeg spiser det opp. Ser nesten for meg at det kommer en dag der sønnen min må gjemme lørdagsgodtet sitt så ikke mammaen tar det. ;)

Skrevet

Pepsi max !

Etter at jeg nå har klart å kutte ut sjokolade.

Skrevet

Rengjøringsartikler! Har en sær hobby, jeg elsker å handle det som er nytt på markedet. Så rengjøringskapene er fulle av alle typer skyllemiddel, vaskepulver og div. såper. Resultatet blir et høyt pengeforbruk og mye vasking :P

Skrevet

Sjokolade. Hjelper ikke å ha noe i hus ;)

Skrevet

Snus og kaffe. Fra morgen til kveld.

Skrevet

Er ekstremt sjenert. Det hindrer meg i å oppnå mye.

Skrevet

For mye tid på iPhone/nett! Spesielt nå som jeg er sykemeldt.......! Heldigvis ikke avhengig av sjokolade, brus eller sånne ting, pju! :)

Skrevet (endret)

Marlboro light, Pepsi Max og ostepop. Utenom det elsker jeg skalldyr og chablis med isbiter. Supersunt kosthold, med andre ord...

Endret av Magetaska
Skrevet

Matsnobberiet. Men klarer ikke la være...

Ellers: røyk og sprudlevin på balkongen med jentene ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...