Gå til innhold

Hva er din absolutt største last?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snus, kaffe, sjokolade +++ :P Huff og huff, ikke lett å slutte.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kaffe, alltid kaffe!

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Kaffe og Vaniljestang fra Diplom-is. Kan spise en hel 10-pakning på null komma niks ;)

Skrevet

Potetgull, pepsimax og spagetti med tomatsaus.

Gjest Filifjonka
Skrevet

Salt potetgull og sjokolade. Annenhver bit ;) . Helt nydelig!

Skrevet

Kjeks. Kan ikke ha en pakke i huset uten at jeg konstant mumser på de...

Skrevet

Røyken :( hadde jeg bare klart å slutte med den hadde jeg ikke brydd meg nevneverdig om mine andre laster. Når jeg ser på dere andre som skriver sjokolade, brus, potetgull og sånt blir jeg misunnelig. ønsker det var min største last og at jeg aldri hadde begynt med den dumme røyken....

Skrevet

før var det potetgull, etter jeg fikk gutten min så er det sjokolade og elsker å shoppe babytøy og duppeditter til kjøkkenet..

Skrevet

Shopping av Norwex-produkter (hvor mange filler trenger man egentlig), ting fra Brødrene Pedersen (hvor mange dyre vaser trenger man egentlig) og barneklær (Hvor mye klær trenger de egentlig)?

Skrevet

Vin og festrøyken! Men guuuu hvor jeg gleder meg til å ta et glass vin og en røyk igjen!!! Mmmmmmmm.... Huff... ;)

Skrevet

Er utrooolig ustrukturert og rotete.... Og er til tider ganske lat. :) Også er jeg selvfølgelig alt for glad i søtsaker :)

Skrevet

Rengjøringsartikler! Har en sær hobby, jeg elsker å handle det som er nytt på markedet. Så rengjøringskapene er fulle av alle typer skyllemiddel, vaskepulver og div. såper. Resultatet blir et høyt pengeforbruk og mye vasking :P

Haha finnes det flere som er slik altså?:P jeg har også en ting for fancy luftfriskere!:P

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Pepsi max,pcen,grønnte og facebook med påfølgende snoking=/ Ja og elsker bøker..det er så gale at jeg nesten ikke tør å starte på nye bokserier fordi da sitter jeg og leser konstant dag og natt til jeg er ferdig. Ja og leser masse fantasy,forrige serie jeg leste var shades of grey triologien..bladde meg gjennom bøkene på utrolige 5dager:(sukk... Forslag til bøker folkens;)?

Skrevet

Pepsi max,pcen,grønnte og facebook med påfølgende snoking=/ Ja og elsker bøker..det er så gale at jeg nesten ikke tør å starte på nye bokserier fordi da sitter jeg og leser konstant dag og natt til jeg er ferdig. Ja og leser masse fantasy,forrige serie jeg leste var shades of grey triologien..bladde meg gjennom bøkene på utrolige 5dager:(sukk... Forslag til bøker folkens;)?

karin slaughter skriver fantastisk det er litt grotesk krim men går ikke an å legge bøkene fra seg. hun har deg fra første side. Men må begynne med første bok..

Skrevet

Rengjøringsartikler! Har en sær hobby, jeg elsker å handle det som er nytt på markedet. Så rengjøringskapene er fulle av alle typer skyllemiddel, vaskepulver og div. såper. Resultatet blir et høyt pengeforbruk og mye vasking :P

Haha finnes det flere som er slik altså?:P jeg har også en ting for fancy luftfriskere!:P

Haha! Du også? :)DET glemte jeg jo! Har en favoritt innenfor luftfriskere. Skulle hamstre de på kiwi, men kjøpte feil. Så nå har jeg skapet fult av one touch til badet:P

Skrevet

At jeg MÅ ha det ryddig i alle kroker til enhver tid.. Får helt noia om vi får uventet besøk dersom huset ikke er striglet.. Slitsomt, men jeg jobber med å bli litt mer avslappet på dette området;-) Problemet er bare at jeg trivst best når det er ryddig rundt meg...:-)

Ellers så er jeg også veldig glad i chips, men på den fronten har jeg blitt bedre de siste årene:-)

Den største lasten min klarte jeg å kvitte meg med for snart to år siden, da jeg kuttet ut røyken. *stolt*

Skrevet

Festrøyking, potetgull og soving...

Gud, så sunn jeg er! ;)

Men ellers har jeg det bare bra, takk! :)

Skrevet

Røyken..huff:( Også sitter jeg altfor mye ved pcen... Og litt for glad i snop..

Skrevet

Game of thrones, tidshjulet av robert jordan, den fremmede av max frei, sand (sci-fi klassiker), guds venstre hånd av paul hoffman. Er inne i en fantasy periode selv jeg!

Skrevet

Har litt for mange laster.

#Jeg er håpløs lat når det gjelder husarbeid. Liker å ha det ryddig, men hater å rydde. Jo mer rotete det er jo tyngre er det å begynne å rydde, og den onde sirkelen er i gang.

# Jeg elsker å kose meg med noe søtt og godt.

#Lat er mest glad i soffaen. Ikke rart jeg har 15 kg for mye.

#Elsker å sove lenge, og være oppe på sent. Lar seg dårlig kombinere med småbarnsliv og jobb som begynner kl 07. Trodde det skulle endre seg, men hver dag jeg må stå opp tidlig er en liten lidelse

#Snusen. Klarte å slutte en mnd, men så begynte jeg igjen. Dumme dume meg....

Sikkert hundre ting mer jeg ikke kommer på.

Skrevet

Røyk.

Pepsi Max/Ananas Light.

Karameller.

Ebay.

<3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...