Gå til innhold

*aprilspirene 2013 skravletråd*


najaden

Anbefalte innlegg

Her går det også fint :) Jeg er blitt 100% sykemeldt da, fungerte rett og slett ikke på jobb mere. Da var det bedre de fikk inn noen som kan ta i ett tak. Var veeeeeldig kjedelig i begynnelsen, men har på en måte blitt litt vant til det nå. Er foresten 35+2 i dag, så synes det nærmer seg fort. Er veldig spent på alt vi har i møte.

 

Begynner det å bli klart hos dere eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har alt klart, tom fødebagen, er bare litt baking til fryseren som gjenstår:-)så da kan ho komme når ho er klar (litt tidlig enda synes jeg:-)).

Dere da?

 

Jeg gleder meg til permisjonen starter, slappe av og bruke den siste tida på storesøster:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte begynne med vasking av utstyr når permisjonen begynner om 4 uker. Har kjøpt det meste vi trenger. Men ikke alt. Vet ikke når jeg bør ha fødebag klar. Er 33 uker idag, så føler jeg har litt tid på meg enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på kontroll i dag. Gikk fint - alt ser bra ut med lillegutt i magen. Jeg sliter med bekkenet, og legen spurte om jeg ville sykmeldes 100 prosent (er 40prosent nå) - men jeg føler at det går sånn høvelig greit, så jeg prøver å fortsette i 40 prosent i et par uker til, så får vi se...

Har det vanvittig travelt på jobb nå, så tiden flyver i vei med meg.

 

Gleder meg veldig til permisjonen - og ikke minst å møte lillegutten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...