Gå til innhold

*aprilspirene 2013 skravletråd*


najaden

Anbefalte innlegg

Da har jeg vært på ul, og alt var bra med den lille :-). Gyn var usikker på hvorfor jeg blør og ba meg ta kontakt dersom det økte på. Hun kunne iallefall ikke finne noe galt.

Det går nok bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Lurer meg inn her - fant ut i går at jeg har termin i april - og har sett lilleknøtt på UL! Vi er i en vanskelig situasjon, der min mann ikke ville ha flere barn, mens jeg ikke klarer å ta abort. Så jeg føler meg veldig alene, akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist å lese at dere er i en vanskelig situasjon Cmyk :(

Skjønner deg veldig godt, hadde ikke greid det selv.. Man angrer nok aldri på de man får tenker jeg :)

 

Håper du og mannen kommer dere igjennom dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Endelig 12 fullgåtte uker.. Men jeg klarer ikke å slappe helt av før ul 22.okt.. Må bare se at den lille spreller før jeg kan senke skuldrene ordentlig :) men likevel.. Første mål er møtt! jippi!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

15 uker idag. Kvalm enda, men nå er det vel snart over? Eller...

For de fleste gir kvalmen seg rundt nå, men noen er uheldige og forblir kvalme ennå en stund, dessverre. Krysser fingrene for at det for seg kjapt for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg Hannepålandet! Er 14+1 og sliter fortsatt med oppkast og kvalme. Vi får håpe at det går over snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter :)

Henger meg på her jeg, håper det er greit. Var på ordinær UL i dag og da ble terminen flyttet noen dager, fra 28 mars til 2. april. Og inni magen viste det seg en sprelsk liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har jeg vært på min første, ordinære svangerskapskontroll! Er i uke 16+6, så det var på tide. Søknad om ul blir sendt i dag, spent på når jeg får time!

Fikk høre hjertelyden til den lille - alltid like koselig. Ellers så var det bare standard kontroll hos lege - neste gang skal jeg til jordmora mi - gleder meg. Hun er så flink !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja formen er litt bedre, men er fortsatt sykmeldt. Vil gjerne tilbake til hverdagen. På jobb og orke juleforberedelser. Så håper det verste er over nå. Er 16+5 idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lenge siden det har vært noe skravling her :-)

Min oppdatering:

- Har endelig lagt bort et par bukser, og jeg kan godt se babymagen, men kan ennå kle meg sånn at jeg ikke åpenbart er gravid. Jeg tror dog at om jeg begynte å gå med mammabukser, så ville magen gå fra å se smålubben til å se gravid ut :D

- Symfysen plager meg mer og mer. Spesielt når jeg har aktive dager, er jeg skutt på kvelden. Men jeg forsøker å ta hensyn og roe ned.

- Har ennå ikke sagt det til noen (andre enn min mann og sjefen min) - men tenker at vi må slippe bomba i helga... Grugleder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det har vært noe skravling her :-)

Min oppdatering:

- Har endelig lagt bort et par bukser, og jeg kan godt se babymagen, men kan ennå kle meg sånn at jeg ikke åpenbart er gravid. Jeg tror dog at om jeg begynte å gå med mammabukser, så ville magen gå fra å se smålubben til å se gravid ut :D

- Symfysen plager meg mer og mer. Spesielt når jeg har aktive dager, er jeg skutt på kvelden. Men jeg forsøker å ta hensyn og roe ned.

- Har ennå ikke sagt det til noen (andre enn min mann og sjefen min) - men tenker at vi må slippe bomba i helga... Grugleder meg...

 

så spennende! hvordan gikk det å "slippe bomben" ??? :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det har vært noe skravling her :-)

Min oppdatering:

- Har endelig lagt bort et par bukser, og jeg kan godt se babymagen, men kan ennå kle meg sånn at jeg ikke åpenbart er gravid. Jeg tror dog at om jeg begynte å gå med mammabukser, så ville magen gå fra å se smålubben til å se gravid ut :D

- Symfysen plager meg mer og mer. Spesielt når jeg har aktive dager, er jeg skutt på kvelden. Men jeg forsøker å ta hensyn og roe ned.

- Har ennå ikke sagt det til noen (andre enn min mann og sjefen min) - men tenker at vi må slippe bomba i helga... Grugleder meg...

 

så spennende! hvordan gikk det å "slippe bomben" ??? :) :)

Den ble ikke sluppet, faktisk :)

Venter til neste helg (når svigers er reist bort :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden det har vært noe skravling her :-)

Min oppdatering:

- Har endelig lagt bort et par bukser, og jeg kan godt se babymagen, men kan ennå kle meg sånn at jeg ikke åpenbart er gravid. Jeg tror dog at om jeg begynte å gå med mammabukser, så ville magen gå fra å se smålubben til å se gravid ut :D

- Symfysen plager meg mer og mer. Spesielt når jeg har aktive dager, er jeg skutt på kvelden. Men jeg forsøker å ta hensyn og roe ned.

- Har ennå ikke sagt det til noen (andre enn min mann og sjefen min) - men tenker at vi må slippe bomba i helga... Grugleder meg...

 

så spennende! hvordan gikk det å "slippe bomben" ??? :) :)

Den ble ikke sluppet, faktisk :)

Venter til neste helg (når svigers er reist bort :D )

 

hehe, skjønner den godt;) lykke til da .) blir hyggelig :)

 

for å si det sånn så ble ikke vår nyhet tatt så godt imot av svigermor. uff, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Har fått BAM pakke i posten idag. Gøy med gratisprøver på ting. Det kom bleier, smokk, smokkesnor, transprøyte, vaskepulver, sinksalve, antibac og gavekort på fotoknutsen.

 

Har tidligere hentet pakke på vitusapoteket og apotek1.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gøy med gratispakker ja :) Har fått de pakkene selv også, er jo mye i dem. Har også fått Libero sin, men har ikke fått hentet den ennå. Noen som vet hva den inneholder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her var det veldig stille.Hvordan går det med dere?

Jeg er 34+1 idag og formen er bra,har mye kynnere og er trøtt hele tiden ,men skal ikke klage.teller ned til jeg går ut i permisjon og nyter den siste tiden så godt jeg kan:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går bra. Men har fått bihulebetennelse. Så holder meg hjemme. Kvir meg litt til perm, redd jeg kommer til å kjede meg. Men sikkert nok av forberedelser som skal på plass.

 

Sliter med å sove fordi bekkenet krangler. Men blir vel smått med søvn uansett når kreket kommer.

 

Koser meg med spark fra magen. Kan kjenne hvilke kroppsdeler han stikker ut av og til. Fikk tak på to knær en dag, meget spesiell opplevelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...