Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Hvilke merker? Og prisen på dem da...
LuksusLiv Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Hmmm......nei, har ikke det gitt. Har ett par tiger of sweden jeans, vet ikke om det faller under definisjonen merkeklær. Tror de kostet 1300-1400 kroner pr stk, husker ikke helt nøyaktig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Nei, er for tjukk så jeg gidder ikke, og det meste er for lite uasett..blæh. Mannen har bare merkeklær, så det er han som koster penger her i huset. Jeg har bare hm, cubus o.l. Kanskje jeg kan få meg noe lekkert etter 20 kilo ned.
Gjest Miryks Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Alle klærne mine har merker. For det meste Cubus. Et par Vero Moda. Pris? Husker ikke, det meste er kjøpt på salg.
moota m storebror&lillebror Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Nei. Vi har lite merkeklær av vanlige inneklær, men litt sånn vanlige merkeklær til yttertøy. Type Bergans jakker, bukser ol. Jakkene mine koster fra 2000 - 3000, samboeren sine koster fra 1500 - 4000. Buksene ligger vel på 2000 - 2500. Barna sine er noe rimeligere. Jakker til rett under 1000 til lillebror og rett over til storesøster. Buksene koster vel 500 - 1000.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Jeg har masse av Armani i garderoben, stort sett sko, eksklusive. Og har flere kjoler fra Sonia Rykiel og Rena Lange. Det billigste var en Armani bukse som kostet 2500. Og det dyreste en Armani jakke med swarovski krystaller som kostet 14000. Kan ikke klage jeg :-)
Von Hertelhofen Skrevet 20. august 2012 #8 Skrevet 20. august 2012 Å ja, har masse klær med merker som hm, lindex, vila og vero moda Har ikke sÅ masse dyre merkeklær, men jeansene er wrangler og de er jo litt dyre....
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 Definér "merkeklær"? Men hvis du f.eks mener dyre designklær, så har jeg nok ikke det. Derimot har jeg noen sko som koster endel. (For meg!) Nike Free Run: 1299,- Sorel vintersko: 899,- Naturalista støvletter: 1190,-
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #10 Skrevet 20. august 2012 jeg mener eksklusive og dyre klær hi
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2012 #11 Skrevet 20. august 2012 Har noe Levis, Armani, Tiger, Boss, samt sko fra endel dyrere merker (kommer nå ikke på alle sånn på rappen). Ytterklær fra Bergans, Ilse Jacobsen og Hunterstøvler feks, Reima til ungen, uten at jeg synes det er så himla eksklusivt. Jeg er egentlig ikke så opptatt av merker, mer av kvalitet, hva jeg liker og hva jeg har råd til der og da. Og jeg er veldig dårlig på å se hva andre går med- og driter dessuten i det. Har en masse klær fra billigkjedene også, siden vi ikke akkurat bader i penger.
TøffiTrynet☠ Skrevet 20. august 2012 #12 Skrevet 20. august 2012 Jeg har forresten en jakke fra Christian Lacroix. Den designet han for La Redoute i sin tid. Den kortet ca. 3000,- da. Jeg fant den nettopp på et utsalg i Sverige til 100,- sek. Eksklusiv? Tja... Dyr? Ikke nå lenger... Merkeklær? Ja, -det vil jeg påstå...
Gjest Sekretøsa Skrevet 20. august 2012 #13 Skrevet 20. august 2012 Hehe, nei. Må bli Nikeskoa mine til 1600 kr det da Også har jeg en ytterjakke av et eller annet merke som koster 7000 til vanlig.
3 er nok! Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 Noe, men det er gammelt og for lite! Har solbriller, vesker og lommebøker som er dyre merketing (gucci, LV, mulberry osv) men jeg bruker det sjelden. Ikke min stil lenger. Passer dårlig å gå i slippers, joggebukse, ustelt og usminka og med en LV veske. Mye av det har jeg dessuten fått og var heller ikke min stil i utgangspunktet. Har fått presset på meg merkeklær og andre ting siden barndommen og tar lang avstand fra det. Jeg vil heller ha 50 vesker fra morris enn en fra burberry:)
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Jeg har en del dyre deisgner klær ja. Jeg er veldig opptatt av god design da jeg gikk på design selv på vgs og ble veldig engasjert. Jeg har en kombo garderobe, kombinerer billig dyrt. Veldig glad i CUSTO, Burberry, Ralp Lauren, GANT, Acne, Nudie.. ja veldig mye god design og moro med så mange flink norske på vei opp. Så prøver å sttte norsk design også! HM er jo også kvalitetsklær noen av de høyest utdannende designerene jobber jo med produksjonen der.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #16 Skrevet 20. august 2012 Jeg har en del dyre deisgner klær ja. Jeg er veldig opptatt av god design da jeg gikk på design selv på vgs og ble veldig engasjert. Jeg har en kombo garderobe, kombinerer billig dyrt. Veldig glad i CUSTO, Burberry, Ralp Lauren, GANT, Acne, Nudie.. ja veldig mye god design og moro med så mange flink norske på vei opp. Så prøver å sttte norsk design også! HM er jo også kvalitetsklær noen av de høyest utdannende designerene jobber jo med produksjonen der. Har en del vesker og sko i dyre merker da. Og kjoler jeg har kjoledilla og liker å ha unike klær som ikke alle andre har. Min hverdagsgarderobe er halv kjip, så når jeg først er ute vil jeg skille meg ut
Gjest -ia- Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 Ikke mye merkeklær her i huset nei. Men har tenkt mange ganger at NÅ skal jeg begynne Å kjøpe mindre klær, men heller kjøpe kvalitet. Er sÅ lei av topper som blir skeive i vaskemaskinen første vask og sÅnn. Men det blir med de gode intensjonene, dessverre....
Musemorbr / Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 Jeg har en jakke fra the north face, som var svindyr etter mitt syn, og som var en gave fra min kjære en vinter jeg frøs veldig. Ellers har jeg arvet en bruuns bazar topp fra en venninne, som visstnok hadde vært dyr. Jeg er ikke så opptatt av mote, merker og sånn, men kjøper skjeldent tøy og da plagg jeg tror jeg kan bruke i årevis.
Nordhagenjentene :) Skrevet 20. august 2012 #19 Skrevet 20. august 2012 Jeg har 8 Odd Moll plagg, men 7 av de er kjøpt brukt og den siste på 50%. Vi har en del (i utgangspunktet) dyre sko, men de er også kjøpt på salg eller på eBay. Har kjøpt fordi jeg liker utseendet, men liker ikke fullprisen. Hverken jeg eller lommeboka.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #20 Skrevet 20. august 2012 Ja, jeg har mange dyre merkeklær. Er ikke så glad i de klassiske merkene, mest glad i de store danske (og svenske) merkene, men har litt av hvert. Har Bruuns Bazar (favoritten), Day Birger et Mikkelsen, Filippa K, Patrizia Pepe, Acne, By Malene Birger, Sand, Tiger of Sweden, Marc by Marc Jacobs og masse annet jeg ikke husker i farta. Jeg er opptatt av klær og må kle meg opp ganske mye på jobben så det forventes at jeg har en god garderobe. Vi har også god råd. Jeg kjøper selvfølgelig ikke klærne for merkenes del, men fordi jeg liker dem. Har selvfølgelig også billige klær i garderoben min. Etter svangerskapene har det vært en veldig god slankemotivasjon å tenke på garderoben min for å komme tilbake til vanlig størrelse!
Mikkemafian Skrevet 20. august 2012 #21 Skrevet 20. august 2012 Etter å ha sett prisen på merkeklær innser jeg at jeg er altfor økonomisk anlagt til å satse på den typen klær. Dessuten liker jeg å bytte ut ting i ny og ne, så det skader ikke at det ikke varer i 100 år:)
Mikkemafian Skrevet 20. august 2012 #22 Skrevet 20. august 2012 Etter å ha sett prisen på merkeklær innser jeg at jeg er altfor økonomisk anlagt til å satse på den typen klær. Dessuten liker jeg å bytte ut ting i ny og ne, så det skader ikke at det ikke varer i 100 år:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #23 Skrevet 20. august 2012 Tror ikke akkurat Armani og Louis Voutton (eller hvordan det skrives) er klær å ha på seg når man er dyrepasser og distributør.. Her går det i joggebukser fra cubus og t-skjorter fra biltema (99 kr for 3 stk!) På fest er det noe fra ellos eller noe. Skjønner meg ikke på dette her motestyret egentlig..
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #24 Skrevet 20. august 2012 Tror ikke akkurat Armani og Louis Voutton (eller hvordan det skrives) er klær å ha på seg når man er dyrepasser og distributør.. Her går det i joggebukser fra cubus og t-skjorter fra biltema (99 kr for 3 stk!) På fest er det noe fra ellos eller noe. Skjønner meg ikke på dette her motestyret egentlig.. joggebuksene koster forøvrig 150 kr stk eller noe..
Magia Skrevet 20. august 2012 #25 Skrevet 20. august 2012 Nope, har ingenting tror jeg. Er opptatt av klær, men da egentlig bare opptatt av hva jeg selv synes er fint og hva jeg kler. Det finner jeg som regel brukt eller i innerste avkrok av kjedebutikkene. Cluet med å kle seg er å lære å kombinere, og da trenger ikke hvert eneste plagg å være spesielt. Det er veldig lite av designklærne som ikke kommer i like fine (i mine øyne) billigversjoner, så jeg ser ikke helt poenget med å kjøpe dyrt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå