Gå til innhold

Uapetittelige mannfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig såå uvanlig å dusje hver dag ?????!! Sååå sinnsykt ekkelt ! Kunne ikke ha gått en dag uten å dusje , så glad jeg har en mann som dusjer hver eneste dag klipper tå neglene på do . Lukter kjempe godt har god tann hugiene kler seg fint klipper håret barberer seg regelmessig . Kunne aldri ha hatt en mann som ikke var som meg ! Så jeg er veeeeeeeeldig enig med hi ! Hurra for renslige menn !! Wohoooooooooo !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enig med HI jeg. Ser det ikke som noe mål å dele mest mulig av promp og bæsj, men betyr jo ikke at det er krise om en slipper en fis. Syns likevel det er vanlig folkeskikk å si opps sorry når det skjer. Blir ikke flau av at det skjer, men for meg handler manerer om at jeg gidder å bry meg om omgivelsene mine, bruke modale hjelpeverb når jeg ber partner om noe osv. Jeg syns heller ikke det er et tegn på "åpenhet" at man fiser sammen og raper og bæsjer med døra oppe. For meg er det mer slapphet enn åpenhet.

Ang barneoppdragelse så blir vel barna lik foreldrene på godt og vondt.

Skrevet
Går det ikke an å ha god hygiene,normal folkeskikk OG være en grei fyr forøvrig? Det virker på mange av dere som om dere tror man må velge...

Greia er at det vel ikke er noen motsetning mellom det å ha god hygiene, normal folkeskikk og være en grei fyr OG det å slippe en fis innimellom eller (gud forby) smatte litt. Vi har alle våre feil og mangler, det er ikke mer enn menneskelig :)

Skrevet

Han jeg bor sammen med legger ikke alle klær i skittentøyskurven med en gang, dusjer ikke hver dag og det hender til og med at han både fiser og raper, men likevel er han verdens beste! :-) jeg er faktisk likedan!!!

Skrevet
HI, jeg må spør. Går dere inn i et eget lukket rom når dere må fise? Sitter dere i hver sin sofa på kvelden hvis dere ikke har dusjet, bare for at det er fy fy å sitte sammen hvis man ikke lukter lano lang vei? hehehehe....
Nå tror jeg du gjør deg litt dummere enn du er? Hvor skriver jeg at vi ikke kan være nær hverandre hvis vi ikke er nydusjet? Vi dusjer altså hver dag begge to - er det virkelig så uvanlig som det fremgår i denne tråden? Når tid vi er intime og har sex er ikke avhengig av når tid vi har dusjet - når man dusjer hver dag er man rimelig nydusjet hele døgnet, og klar til action når sjansen måtte by seg ;) Poenget mitt er at jeg fint klarer å holde luften for meg selv når jeg er ute blant andre, og da er det ikke noe problem å holde den inne til jeg er alene eller på toalettet når jeg er hjemme også. Er det virkelig så vanskelig å fatte det?
Jeg synes det sier noe om hvor komfortable man er sammen! Tenk så slitsomt å bli dødsflau eller blodig fornærma hver gang partneren slepper en fis?
Hvor ser du at jeg skriver at det er dødsflaut og at noen blir fornærmet om "uhell" skulle skje? Jeg skriver tvert i mot at det er ingen krise, men at jeg leser i flere tråder her inne at det er normalen at man fiser, smatter og raper uten å prøve å legge bånd på seg i det hele. DET er det jeg reagerer på. Jeg syns det er skikkelig ekkelt med mennesker som ikke bryr seg om omgivelsene nok til å vise litt hensyn. Det er da ingen som syns det er særlig deilig å kjenne på andre menneskers avgasser??? Av alle tråder jeg har startet, hadde jeg aldri trodd at dette var et så ømt punkt for så mange. Hva er grunnen til det egentlig? HI

Det er nok ikke et ømt punkt for oss "urenslige". Nå kan jeg ikke svare for alle, men for min del blir jeg faktisk forundret over hvor pripne noen er. Ikke vondt ment :)

Skrevet

Jeg leste hovedinnlegget for mannen min og han svarer; "En av livets gleder er jo faktisk å stappe munnen full av chips". Dagens visdomsord :)

Skrevet

Oisann. Her ble damene fornærmet ja! Mange damer med noen skikkelig grisete mannfolk der ute skjønner jeg, hihi;)

Er det så vanskelig og dusje hver dag, ikke presse frem en promp, klippe tåneglene på badet og legge skittentøy i kurven?

Næhh, dere har noen sløve, grisete mannfolk hele gjengen hihi:)

Skrevet
Oi..sint i dag? Tror nok de fleste av oss klarer det fordi vi elsker mennene våre til tross for uvanene jeg. Beklager at jeg spør, men hva slags mann er du gift med? En som står i dusjen halve dagen, bruker resten av den på å rydde sine pent brukte sokker og filer tåneglene over i en melkekartong så det er sikkert at det ikke blir noe søl eller gris? Kjenner jeg blir mektig irritert av innlegget ditt.

Hihi, hvem virker sint i dag da?? "En som står i dusjen halve dagen, filer tåneglene over i en melkekartong"?? Er det noen mannfolk som gjør disse tingene du beskriver??

Litt mer som å sette ting på spissen det da gjerne. Men skal ikke legge skjul på at jeg ble irritert nei.

Og du... Bor i dusjen, som du skrev et annet sted her, hvor har du dette fra?? Skjønner du er sammen med en skikkelig sofaGRIS utifra hvordan du reagerer, oink-oink;)

Ikke HI

Skrevet

Oisann. Her ble damene fornærmet ja! Mange damer med noen skikkelig grisete mannfolk der ute skjønner jeg, hihi;)

Er det så vanskelig og dusje hver dag, ikke presse frem en promp, klippe tåneglene på badet og legge skittentøy i kurven?

Næhh, dere har noen sløve, grisete mannfolk hele gjengen hihi:)

Enig ! Kan ikke skjønne at det skal være så vanskelig , hvertfall ikke det med å dusje hver dag !

Skrevet
Jeg har mann som har halve klesgarderobe på gulvet (vekselvis med brukte og ubrukte klær), raper av og til, ikke nydusja 24/7 siden han har skikkelig mannejobb, ikke alltid gredd på håret eller barbert. Men vet du hva? det er små ting man blir vant til, han finner sikkert sider ved meg som irriterer vettet av ham. Men likevel tenner jeg på ham og elsker ham over alt på jord. Synes din fremstilling virket noe overfladisk...
Min mann har sin del av irritasjonsmomenter, akkurat som jeg har, og de lever vi godt med, men jeg hadde faktisk hatt problemer med å være intim med en mann som var urenslig og som lot alle sine kroppsfunksjoner flomme fritt i heimen. HI
men du forventer at mannen tenner på deg etter å ha vært med på fødsel og sett deg skræve, blø, bæsje og tisse på deg, spy og hyle? javel... Håper at han er av motsatt oppfatning enn deg, ellers kan du få problemer :D
å nei, det kan ikke sammenlignes! Fødsel er jo noe naturlig og vakkert, mens fjerting og raping bare er naturlig, og noe som helst ikke burde forekomme med mindre man er helt neandertaler.

Naturlig eller ei, men etter å ha vært igjennom alt som hun beskriver om en fødsel, så tenkte jeg: "Uffameg, jeg får meg nok aldri igjen!" :)

Skrevet
Oi..sint i dag? Tror nok de fleste av oss klarer det fordi vi elsker mennene våre til tross for uvanene jeg. Beklager at jeg spør, men hva slags mann er du gift med? En som står i dusjen halve dagen, bruker resten av den på å rydde sine pent brukte sokker og filer tåneglene over i en melkekartong så det er sikkert at det ikke blir noe søl eller gris? Kjenner jeg blir mektig irritert av innlegget ditt.

Hihi, hvem virker sint i dag da?? "En som står i dusjen halve dagen, filer tåneglene over i en melkekartong"?? Er det noen mannfolk som gjør disse tingene du beskriver??

Litt mer som å sette ting på spissen det da gjerne. Men skal ikke legge skjul på at jeg ble irritert nei.

Og du... Bor i dusjen, som du skrev et annet sted her, hvor har du dette fra?? Skjønner du er sammen med en skikkelig sofaGRIS utifra hvordan du reagerer, oink-oink;)

Ikke HI

Sofagris er det absolutt siste han er. Det kan jeg skrive under på. Morsomt er det også. Fordi han faktisk vasker seg opp til 7 ganger om dagen. Han er muslim og praktiserer ( Dvs ber blant annet ) så han vasker seg som sag flere ganger daglig. Ellers er han oppe 4.30 hver morgen, en tur i moskeen, så hjem å slappe av litt.så drar han på jobb. Hjemme ca 8 tiden, så spiser han. Så drar han ut i moskeen igjen gitt. Lite tid til sofasitting da. + at han trener 4 ganger i uka. Å ja, selvsagt dusjer han da. Så du skjønner nok egentlig veldig lite du. :-D.
Skrevet

Jeg tror alle har sine uvaner og det å være prippen og pertentlig kan også være en stygg uvane. Jeg får neller av pertentlige mennesker som skal ha brettekanter på alt og håret alltid skal ligge rett.

Når det er sagt så er jo din beskrivelse av et mannfolk ganske ekkelt, men at han har en av disse uvanene tror jeg ikke er så uvanlig. Og når man elsker noen og har valgt å leve sammen med noen så er det noe man bare må ta med på kjøpet og uvanene må de selv har motivasjon til å kvitte seg med.

Er bare glad min mann ikke er narkotikamisbruker eller noe sånt avansert. En rap eller en fis er jo bare barnemat i forhold.

Noen slafser mer enn andre. Jeg prøver å la vær å slafse, men det blir slafselyder uansett. Vet ikke hvorfor.

Min mann er en ordentlig mann. Har aldri kjent at han har luktet svette, han liker å ha orden rundt seg og er opptatt av at barna er rene og pene. I starten av forholdet var han ekstrem. Hadde brettekanter på alle klær og var veldig nøye på ting. Han har blitt mer avslappet.

Men selv han slipper en fis og en rap i ny og ne. Han tar av seg sokkene ved godstolen sin og lar de ligge slengt på gulvet. Boksershortsene hans ligger slengt på gulvet langs senga. Jeg plukker dem opp og vasker dem .Gidder ikke henge meg opp i sånne småting. Jeg tenker heller over alt det positive han gjør. Han lager middag, vasker gulv, snekrer hus, vasker dassen og er generelt veldig huslig til en mann å være. Bidrar like mye med hus, heim og barn som meg. Da driter jeg faktisk en lang marsj i noen sokker som ligger og slenger, eller en fjert som henger i lufta.

Bare han ikke fjerter når jeg suger han, så er det greit :P

Skrevet

Jeg tror alle har sine uvaner og det å være prippen og pertentlig kan også være en stygg uvane. Jeg får neller av pertentlige mennesker som skal ha brettekanter på alt og håret alltid skal ligge rett.

Når det er sagt så er jo din beskrivelse av et mannfolk ganske ekkelt, men at han har en av disse uvanene tror jeg ikke er så uvanlig. Og når man elsker noen og har valgt å leve sammen med noen så er det noe man bare må ta med på kjøpet og uvanene må de selv har motivasjon til å kvitte seg med.

Er bare glad min mann ikke er narkotikamisbruker eller noe sånt avansert. En rap eller en fis er jo bare barnemat i forhold.

Noen slafser mer enn andre. Jeg prøver å la vær å slafse, men det blir slafselyder uansett. Vet ikke hvorfor.

Min mann er en ordentlig mann. Har aldri kjent at han har luktet svette, han liker å ha orden rundt seg og er opptatt av at barna er rene og pene. I starten av forholdet var han ekstrem. Hadde brettekanter på alle klær og var veldig nøye på ting. Han har blitt mer avslappet.

Men selv han slipper en fis og en rap i ny og ne. Han tar av seg sokkene ved godstolen sin og lar de ligge slengt på gulvet. Boksershortsene hans ligger slengt på gulvet langs senga. Jeg plukker dem opp og vasker dem .Gidder ikke henge meg opp i sånne småting. Jeg tenker heller over alt det positive han gjør. Han lager middag, vasker gulv, snekrer hus, vasker dassen og er generelt veldig huslig til en mann å være. Bidrar like mye med hus, heim og barn som meg. Da driter jeg faktisk en lang marsj i noen sokker som ligger og slenger, eller en fjert som henger i lufta.

Bare han ikke fjerter når jeg suger han, så er det greit :P

genialt !!
Skrevet

Jøss, her var det mange som gikk i forsvar :P

Følte dere at noen kritiserte grisemennene deres?

Gud forby at man forventer at voksne mennesker oppfører seg sivilisert innenfor husets fire vegger!

Nei, legg ut på facebook hvor fantastisk mann dere har, tenk han både klipper gresset og kler seg selv! Så får det være deres lille hemmelighet at han dusjer to ganger i uken og sitter i stuen og fiser og raper - det er ikke ALT man trenger å dele ;)

Skrevet
Jøss, her var det mange som gikk i forsvar :P Følte dere at noen kritiserte grisemennene deres? Gud forby at man forventer at voksne mennesker oppfører seg sivilisert innenfor husets fire vegger! Nei, legg ut på facebook hvor fantastisk mann dere har, tenk han både klipper gresset og kler seg selv! Så får det være deres lille hemmelighet at han dusjer to ganger i uken og sitter i stuen og fiser og raper - det er ikke ALT man trenger å dele ;)

HI, er "gift" med en voksdukke som hun har plassert på pynt i stuen.

Han har heller ingen uvaner, da hun har korket alle hull og kledd han naken

Skrevet
Jøss, her var det mange som gikk i forsvar :P Følte dere at noen kritiserte grisemennene deres? Gud forby at man forventer at voksne mennesker oppfører seg sivilisert innenfor husets fire vegger! Nei, legg ut på facebook hvor fantastisk mann dere har, tenk han både klipper gresset og kler seg selv! Så får det være deres lille hemmelighet at han dusjer to ganger i uken og sitter i stuen og fiser og raper - det er ikke ALT man trenger å dele ;)
HI, er "gift" med en voksdukke som hun har plassert på pynt i stuen. Han har heller ingen uvaner, da hun har korket alle hull og kledd han naken

Virkelig?

Kan du legge ved link? Jeg finner ikke det innlegget jeg?

Skrevet
Jeg har mann som har halve klesgarderobe på gulvet (vekselvis med brukte og ubrukte klær), raper av og til, ikke nydusja 24/7 siden han har skikkelig mannejobb, ikke alltid gredd på håret eller barbert. Men vet du hva? det er små ting man blir vant til, han finner sikkert sider ved meg som irriterer vettet av ham. Men likevel tenner jeg på ham og elsker ham over alt på jord. Synes din fremstilling virket noe overfladisk...
Min mann har sin del av irritasjonsmomenter, akkurat som jeg har, og de lever vi godt med, men jeg hadde faktisk hatt problemer med å være intim med en mann som var urenslig og som lot alle sine kroppsfunksjoner flomme fritt i heimen. HI
men du forventer at mannen tenner på deg etter å ha vært med på fødsel og sett deg skræve, blø, bæsje og tisse på deg, spy og hyle? javel... Håper at han er av motsatt oppfatning enn deg, ellers kan du få problemer :D
å nei, det kan ikke sammenlignes! Fødsel er jo noe naturlig og vakkert, mens fjerting og raping bare er naturlig, og noe som helst ikke burde forekomme med mindre man er helt neandertaler.

Noe sier meg at Hi ikke kunne finne på å drite på seg under fødsel! æsj, sånt gjør man bare ikke. Man greier fint å holde seg til senere! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...