Gå til innhold

Uapetittelige mannfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir faktisk litt "imponert" (ikke på den gode måten) av alle uvanene kvinner finner seg i at mannen har.

Her leser man om menn som klipper tåneglene i stua og legger de på bordet i en fin haug.

Menn som raper, fiser, smatter og stapper mat inn i munnen mens den fremdeles er full av halvtygd mat.

Menn som ikke ser nødvendigheten i vanlig kroppshygiene og ikke dusjer hver dag.

Menn som legger skitne sokker og truser rundt i huset og forventer at de blir plukket opp.

Osv, osv, osv....

Mitt spørsmål er hvordan klarer dere å tenne på slike menn? Hvordan klarer dere å være intime med en mann som syns det er helt ok, kanskje tilogmed stas, og fise så det gjaller i veggene? (Jeg snakker IKKE om hendige uhell, men de som konsekvent slipper luft foran de de lever sammen med).

Hvordan klarer dere å kysse og kline med en mann som stapper munnen full av chips og som smatter høylydt når han spiser?

Hvordan lærer dere barna folkeskikk og hygiene når de ser alt pappa slipper unna med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi..sint i dag? Tror nok de fleste av oss klarer det fordi vi elsker mennene våre til tross for uvanene jeg. Beklager at jeg spør, men hva slags mann er du gift med? En som står i dusjen halve dagen, bruker resten av den på å rydde sine pent brukte sokker og filer tåneglene over i en melkekartong så det er sikkert at det ikke blir noe søl eller gris? Kjenner jeg blir mektig irritert av innlegget ditt.

Skrevet

Samme tenker jeg også. Æsj og fysj!

Skrevet

Jeg har mann som har halve klesgarderobe på gulvet (vekselvis med brukte og ubrukte klær), raper av og til, ikke nydusja 24/7 siden han har skikkelig mannejobb, ikke alltid gredd på håret eller barbert. Men vet du hva? det er små ting man blir vant til, han finner sikkert sider ved meg som irriterer vettet av ham. Men likevel tenner jeg på ham og elsker ham over alt på jord. Synes din fremstilling virket noe overfladisk...

Skrevet

Det er helt uproblematisk. Min mann lukter ikke vondt selv om han ikke dusjer daglig. Det gjør ikke jeg heller. Smatting, raping ol ser jeg heller ikke problemet med. Det er helt naturlige ting som jeg jo vet alle gjør. Hva så om jeg ser eller hører det?

Skrevet

Helt enig hi, det er DISCUSTING!!!! :o

Skrevet
Oi..sint i dag? Tror nok de fleste av oss klarer det fordi vi elsker mennene våre til tross for uvanene jeg. Beklager at jeg spør, men hva slags mann er du gift med? En som står i dusjen halve dagen, bruker resten av den på å rydde sine pent brukte sokker og filer tåneglene over i en melkekartong så det er sikkert at det ikke blir noe søl eller gris? Kjenner jeg blir mektig irritert av innlegget ditt.

Jøss, det er visst ikke bare jeg som er sinna i tilfelle. Hvorfor irriterte innlegget mitt deg så voldsomt? Greit at man har forskjellige grenser, men å ta sånn på vei for at andre har andre synspunkt og meninger enn deg?

For å svare på spørsmålene dine, så dusjer mannen min hver kveld så han er ren og lukter godt når han kryper under dynen til meg, han klipper neglene sine på badet og hiver avfallet i toalettet (er det virkelig Så uvanlig?) og legger skittentøyet sitt i kurven - akkurat på samme måte som jeg gjør...

Jeg syns at til tross for at man lever sammen og deler alt, kan man holde visse kroppslige funksjoner for seg selv - jeg tenker at det er en måte å holde litt på spenningen, på samme måte som man steller og pynter seg litt for hverandre...

HI

Gjest Miryks
Skrevet

1. Han fiser ikke mens vi har sex. Han driter til og med kanonkuler på dass, og på tross av det har vi sex! Herregud at jeg klarer å tenne på en mann som fungerer som han skal. OMFG.

2. Han klarer ikke stappe mat i munnen og smatte når vi kysser/kliner.

Nei, verken han eller jeg dusjer hver dag. Vi har ikke behov for det, enkelt og greit. Skal vi ha sex, så ja, da dusjer vi som oftest først. Har vi jobbet/svettet, så dusjer vi så klart. Men dusje etter en dag hjemme/rolig dag på jobb?

Skrevet
Jeg har mann som har halve klesgarderobe på gulvet (vekselvis med brukte og ubrukte klær), raper av og til, ikke nydusja 24/7 siden han har skikkelig mannejobb, ikke alltid gredd på håret eller barbert. Men vet du hva? det er små ting man blir vant til, han finner sikkert sider ved meg som irriterer vettet av ham. Men likevel tenner jeg på ham og elsker ham over alt på jord. Synes din fremstilling virket noe overfladisk...

Min mann har sin del av irritasjonsmomenter, akkurat som jeg har, og de lever vi godt med, men jeg hadde faktisk hatt problemer med å være intim med en mann som var urenslig og som lot alle sine kroppsfunksjoner flomme fritt i heimen.

HI

Skrevet

Jøss, det er visst ikke bare jeg som er sinna i tilfelle. Hvorfor irriterte innlegget mitt deg så voldsomt? Greit at man har forskjellige grenser, men å ta sånn på vei for at andre har andre synspunkt og meninger enn deg?

For å svare på spørsmålene dine, så dusjer mannen min hver kveld så han er ren og lukter godt når han kryper under dynen til meg, han klipper neglene sine på badet og hiver avfallet i toalettet (er det virkelig Så uvanlig?) og legger skittentøyet sitt i kurven - akkurat på samme måte som jeg gjør...

Jeg syns at til tross for at man lever sammen og deler alt, kan man holde visse kroppslige funksjoner for seg selv - jeg tenker at det er en måte å holde litt på spenningen, på samme måte som man steller og pynter seg litt for hverandre...

HI

Fordi du virker så utrolig overfladisk. Og gir inntrykk av at alle menn som ikke er som din ( perfekte) ikke er noe å samle på. Du fikk i alle fall meg til å føle at du ser ned på min mann og måten han er på. Jeg synes personlig at det at vi ikke har problemer med det viser en del av styrken i vårt forhold. Derfor synes jeg det er helt greit. LES: Betyr selvsagt IKKE at jeg mener at forhold der man skjuler ( mangler bedre ord) dette er på noen som helst slags måte svakere enn vårt.

Skrevet
Jøss, det er visst ikke bare jeg som er sinna i tilfelle. Hvorfor irriterte innlegget mitt deg så voldsomt? Greit at man har forskjellige grenser, men å ta sånn på vei for at andre har andre synspunkt og meninger enn deg? For å svare på spørsmålene dine, så dusjer mannen min hver kveld så han er ren og lukter godt når han kryper under dynen til meg, han klipper neglene sine på badet og hiver avfallet i toalettet (er det virkelig Så uvanlig?) og legger skittentøyet sitt i kurven - akkurat på samme måte som jeg gjør... Jeg syns at til tross for at man lever sammen og deler alt, kan man holde visse kroppslige funksjoner for seg selv - jeg tenker at det er en måte å holde litt på spenningen, på samme måte som man steller og pynter seg litt for hverandre... HI
Fordi du virker så utrolig overfladisk. Og gir inntrykk av at alle menn som ikke er som din ( perfekte) ikke er noe å samle på. Du fikk i alle fall meg til å føle at du ser ned på min mann og måten han er på. Jeg synes personlig at det at vi ikke har problemer med det viser en del av styrken i vårt forhold. Derfor synes jeg det er helt greit. LES: Betyr selvsagt IKKE at jeg mener at forhold der man skjuler ( mangler bedre ord) dette er på noen som helst slags måte svakere enn vårt.

Han er da langt fra perfekt selv om han er renslig av seg? Er det virkelig overfladisk å forvente et minimum av kroppshygiene og folkeskikk?

Jeg syns det er kvalmt med menn (og damer) som lar alle kroppslyder flomme fritt - om det gjør forholdet vårt og meg overfladisk, så får det heller være. Jeg hadde selvsagt ikke gått fra mannen fordi han raper ved middagsbordet, men jeg hadde bedt pent om han kunne la det være. Ingen Må slippe luft i akkurat det øyeblikket man kjenner behovet - man holder seg på jobb og i andre sosiale sammenhenger, hvorfor skal det være andre regler hjemme?

Og hvordan skal man lære barna om bordskikk og å ta hensyn til omgivelsene hvis foreldrene ikke går foran med et godt eksempel?

Jeg syns det er litt merkelig at du reagerer så kraftig på mitt syn på dette?

hi

Skrevet

Ikke bry deg om hønene hi, de er bare sjalu på oss som har menn som klarer å oppføre seg ordentlig :)

Skrevet
Jøss, det er visst ikke bare jeg som er sinna i tilfelle. Hvorfor irriterte innlegget mitt deg så voldsomt? Greit at man har forskjellige grenser, men å ta sånn på vei for at andre har andre synspunkt og meninger enn deg? For å svare på spørsmålene dine, så dusjer mannen min hver kveld så han er ren og lukter godt når han kryper under dynen til meg, han klipper neglene sine på badet og hiver avfallet i toalettet (er det virkelig Så uvanlig?) og legger skittentøyet sitt i kurven - akkurat på samme måte som jeg gjør... Jeg syns at til tross for at man lever sammen og deler alt, kan man holde visse kroppslige funksjoner for seg selv - jeg tenker at det er en måte å holde litt på spenningen, på samme måte som man steller og pynter seg litt for hverandre... HI

Han er da langt fra perfekt selv om han er renslig av seg? Er det virkelig overfladisk å forvente et minimum av kroppshygiene og folkeskikk?

Jeg syns det er kvalmt med menn (og damer) som lar alle kroppslyder flomme fritt - om det gjør forholdet vårt og meg overfladisk, så får det heller være. Jeg hadde selvsagt ikke gått fra mannen fordi han raper ved middagsbordet, men jeg hadde bedt pent om han kunne la det være. Ingen Må slippe luft i akkurat det øyeblikket man kjenner behovet - man holder seg på jobb og i andre sosiale sammenhenger, hvorfor skal det være andre regler hjemme?

Og hvordan skal man lære barna om bordskikk og å ta hensyn til omgivelsene hvis foreldrene ikke går foran med et godt eksempel?

Jeg syns det er litt merkelig at du reagerer så kraftig på mitt syn på dette?

hi

Det skal du også få lov til å mene HI. Samtidig som at du sikkert tillater meg å mene at du virker som en person som er hevet over de fleste andre. Du gir inntrykk av ( i første innlegg ) av å være rimelig perfekt. Samtidig som måten du skriver på viser at du omtrent forakter menn som ikke er akuratt som din. Går ikke spesielt godt inn hos meg i alle fall.

Dessuten, det er stor forskjell på renslighet og det å være litt sånn på kanten nevrotisk. Det at du kaller ( ja du gjør faktisk det ) min og flere andre her innes mann urenslig fordi han ikke bor i dusjen er jo bare en liten vekker. Tenk litt på måten du skriver ting på. Du må huske på det at vi alle er forskjellige. Jeg ville for eksempel aldri klart å være i et forhold der det ikke er total åpenhet. Betyr ikke at jeg ser ned på... Eller har behov for å rakke ned på andres måte å leve på.

Skrevet
Min mann har sin del av irritasjonsmomenter, akkurat som jeg har, og de lever vi godt med, men jeg hadde faktisk hatt problemer med å være intim med en mann som var urenslig og som lot alle sine kroppsfunksjoner flomme fritt i heimen. HI

men du forventer at mannen tenner på deg etter å ha vært med på fødsel og sett deg skræve, blø, bæsje og tisse på deg, spy og hyle? javel... Håper at han er av motsatt oppfatning enn deg, ellers kan du få problemer :D

Gjest Miryks
Skrevet
Min mann har sin del av irritasjonsmomenter, akkurat som jeg har, og de lever vi godt med, men jeg hadde faktisk hatt problemer med å være intim med en mann som var urenslig og som lot alle sine kroppsfunksjoner flomme fritt i heimen. HI
men du forventer at mannen tenner på deg etter å ha vært med på fødsel og sett deg skræve, blø, bæsje og tisse på deg, spy og hyle? javel... Håper at han er av motsatt oppfatning enn deg, ellers kan du få problemer :D

å nei, det kan ikke sammenlignes! Fødsel er jo noe naturlig og vakkert, mens fjerting og raping bare er naturlig, og noe som helst ikke burde forekomme med mindre man er helt neandertaler.

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet
Han er da langt fra perfekt selv om han er renslig av seg? Er det virkelig overfladisk å forvente et minimum av kroppshygiene og folkeskikk? Jeg syns det er kvalmt med menn (og damer) som lar alle kroppslyder flomme fritt - om det gjør forholdet vårt og meg overfladisk, så får det heller være. Jeg hadde selvsagt ikke gått fra mannen fordi han raper ved middagsbordet, men jeg hadde bedt pent om han kunne la det være. Ingen Må slippe luft i akkurat det øyeblikket man kjenner behovet - man holder seg på jobb og i andre sosiale sammenhenger, hvorfor skal det være andre regler hjemme? Og hvordan skal man lære barna om bordskikk og å ta hensyn til omgivelsene hvis foreldrene ikke går foran med et godt eksempel? Jeg syns det er litt merkelig at du reagerer så kraftig på mitt syn på dette? hi

Man holder seg også på jobb og blant folk fra å fortelle om helseplager, om problemer, depresjoner, sykdom og andre slike ting. Samtidig som man verken griner eller ser ulykkelig ut når man er på jobb og lignende. Mens hjemme slapper man sevfølgelig av.

Skrevet

Du vet at det ofte ikke er en og samme mann som har alle uvanene?

Min har noen uvaner, men hjelpes så mange gode sider han har. Han er snill, omsorgsfull, morsom, tar ansvar, er en veldig god pappa, har økonomisk sans, bra sex og mange andre gode kvaliteter. Hva så om han fiser innimellom eller har andre små uvaner? Jeg er heller ikke perfekt. Er du? Og hva veier tyngst? Litt småfjerting eller en god, og ansvarlig, mann?

Skrevet

Enig med #17. Hadde jeg vært sammen med en som hadde alle uvanene du nevner, så hadde jeg ikke giddet. Derimot klarer jeg helt utmerket å være sammen med en som "fiser så det gjaller i veggene", som du skriver. Intet problem og ganske så komisk til tider egentlig ;)

Skrevet

Hihi, hvem virker sint i dag da?? "En som står i dusjen halve dagen, filer tåneglene over i en melkekartong"?? Er det noen mannfolk som gjør disse tingene du beskriver??

Skrevet

Hihi, hvem virker sint i dag da?? "En som står i dusjen halve dagen, filer tåneglene over i en melkekartong"?? Er det noen mannfolk som gjør disse tingene du beskriver??

Litt mer som å sette ting på spissen det da gjerne. Men skal ikke legge skjul på at jeg ble irritert nei.

Gjest Miryks
Skrevet

Er da forskjell på å starte et innlegg og gi inntrykk av at man er klar til å sprenge verden til ¤#%/#% pga humøret, enn å lese innlegget vedkommende skrev, og så kjenne at øyebrynene trekkes litt sammen, da..

Skrevet

Dusjer han ikke om morgenen etter å ha svettet i sengen hele natten?

Skrevet

Jøss, her var det mange som fikk piggene ut.

Jeg får ta påstandene etterhvert:

å dusje/vaske seg daglig, kaller jeg ikke å "bo i dusjen". Jeg ser ikke ned på mannen din eller andre som gjør som han, men jeg hadde hatt problemer med å finne han attraktiv. Heldigvis er vi forskjellige. (#13).

å holde drittlukten for seg selv, sidestiller jeg ikke med å kunne lufte små og store bekymringer med mannen min (#16).

At mannen min klipper tåneglene sine på badet og tar med seg skitne sokker ut av stua gjør han ikke perfekt.

At mannen fremdeles tenner på meg etter å ha vært med på fler fødsler er like naturlig som at jeg fremdeles tenner på han etter f.eks å ha tømt spybøtten hans eller vaske toalettet når han er syk. Det er ikke de spesielle hendelsene i livet jeg sikter til i hi, men de som syns det er ok å fise, rape og drite med dodøren åpen. Jeg er selvsagt (!!!) klar over at vi alle har kroppslige behov, men jeg syns faktisk at det er vanlig folkeskikk å skåne omgivelsene for vond lukt bl.a.

Hvordan voksne mennesker kan syns det er "komisk" at noen fiser så det gjaller i veggene (#19) er over min fatteevne - jeg skjønner at barnehagebarn syns promp og bæsj er underholdning, men voksne mennesker? ærlig talt!

Og til # 17: Det går ikke an å være begge deler altså, både en god og ansvarlig mann OG en som tar hensyn til omgivelsene vedr kroppsfunksjonene sine?

Men det er èn ting jeg reagerer på at ingen har svart på, og det er hvordan dere oppdrar barna deres så lenge sånn oppførsel er ok for pappa - gjelder det hele familien da? Kan alle legge avfall på stuebordet og gå fra skitne sokker i sofaen? Er det ok å rape ved middagsbordet og fise høyt og tydelig når alle sitter og ser på tv om kvelden?

hi

Gjest Miryks
Skrevet
Dusjer han ikke om morgenen etter å ha svettet i sengen hele natten?

Vurdert å skru litt ned på varmen på soverommet, eller...?

Evt bytte ut dundyna med sommerdyne?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...