Gå til innhold

Uapetittelige mannfolk...

Anbefalte innlegg

Skrevet
Oi..sint i dag? Tror nok de fleste av oss klarer det fordi vi elsker mennene våre til tross for uvanene jeg. Beklager at jeg spør, men hva slags mann er du gift med? En som står i dusjen halve dagen, bruker resten av den på å rydde sine pent brukte sokker og filer tåneglene over i en melkekartong så det er sikkert at det ikke blir noe søl eller gris? Kjenner jeg blir mektig irritert av innlegget ditt.
Jøss, det er visst ikke bare jeg som er sinna i tilfelle. Hvorfor irriterte innlegget mitt deg så voldsomt? Greit at man har forskjellige grenser, men å ta sånn på vei for at andre har andre synspunkt og meninger enn deg? For å svare på spørsmålene dine, så dusjer mannen min hver kveld så han er ren og lukter godt når han kryper under dynen til meg, han klipper neglene sine på badet og hiver avfallet i toalettet (er det virkelig Så uvanlig?) og legger skittentøyet sitt i kurven - akkurat på samme måte som jeg gjør... Jeg syns at til tross for at man lever sammen og deler alt, kan man holde visse kroppslige funksjoner for seg selv - jeg tenker at det er en måte å holde litt på spenningen, på samme måte som man steller og pynter seg litt for hverandre... HI
Dusjer han ikke om morgenen etter å ha svettet i sengen hele natten?

Han har aldri vært plaget av nattesvette, så det gjør han ikke. Han jobber offshore, så når han er hjemme, har han fri og trenger ikke stelle seg noe særlig hvis han ikke skal noe spesielt.

Vi er da ikke maniske - dusjer når det er nødvendig, vi. Gjør ikke du det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jøss, her var det mange som fikk piggene ut. Jeg får ta påstandene etterhvert: å dusje/vaske seg daglig, kaller jeg ikke å "bo i dusjen". Jeg ser ikke ned på mannen din eller andre som gjør som han, men jeg hadde hatt problemer med å finne han attraktiv. Heldigvis er vi forskjellige. (#13). å holde drittlukten for seg selv, sidestiller jeg ikke med å kunne lufte små og store bekymringer med mannen min (#16). At mannen min klipper tåneglene sine på badet og tar med seg skitne sokker ut av stua gjør han ikke perfekt. At mannen fremdeles tenner på meg etter å ha vært med på fler fødsler er like naturlig som at jeg fremdeles tenner på han etter f.eks å ha tømt spybøtten hans eller vaske toalettet når han er syk. Det er ikke de spesielle hendelsene i livet jeg sikter til i hi, men de som syns det er ok å fise, rape og drite med dodøren åpen. Jeg er selvsagt (!!!) klar over at vi alle har kroppslige behov, men jeg syns faktisk at det er vanlig folkeskikk å skåne omgivelsene for vond lukt bl.a. Hvordan voksne mennesker kan syns det er "komisk" at noen fiser så det gjaller i veggene (#19) er over min fatteevne - jeg skjønner at barnehagebarn syns promp og bæsj er underholdning, men voksne mennesker? ærlig talt! Og til # 17: Det går ikke an å være begge deler altså, både en god og ansvarlig mann OG en som tar hensyn til omgivelsene vedr kroppsfunksjonene sine? Men det er èn ting jeg reagerer på at ingen har svart på, og det er hvordan dere oppdrar barna deres så lenge sånn oppførsel er ok for pappa - gjelder det hele familien da? Kan alle legge avfall på stuebordet og gå fra skitne sokker i sofaen? Er det ok å rape ved middagsbordet og fise høyt og tydelig når alle sitter og ser på tv om kvelden? hi

Spesielle omstendigheter eller ikke. Du hadde ikke tent på mannen din hvis han prompet fordi det er ekkelt. Mens han antagligvis fortsatt har sex med deg selv etter å se deg spy, drite, revne i underlivet osv under en fødsel. Vet ikke helt hva som er verre jeg...

Jeg vil påstå at du ikke er så veldig interessert i sex, siden du "tenner" på god oppførsel (ikke gode prestasjoner i senga, utseende, hvor hengiven mannen er osv).

Skrevet

Morsomt innlegg:-D

Ser for meg Hi sin mann i rosa Jean Paul jumper og hvite bukser, strigla og fin (....), mens han løper inn på badet for å slippe en fjert!

Skrevet

Nei, han dusjer ikke hver eneste morgen,eller hver eneste kveld. Hvitt skulle han det HI? Det er vel sagt av mer enn 1,2,3........1000 leger også. At å dusje hver dag ikke er bra for huden. Han vasker seg selvsagt nedentil og under armene hver morgen og kveld. Men dusje hver bidige dag. Nei..

Skrevet
Spesielle omstendigheter eller ikke. Du hadde ikke tent på mannen din hvis han prompet fordi det er ekkelt. Mens han antagligvis fortsatt har sex med deg selv etter å se deg spy, drite, revne i underlivet osv under en fødsel. Vet ikke helt hva som er verre jeg... Jeg vil påstå at du ikke er så veldig interessert i sex, siden du "tenner" på god oppførsel (ikke gode prestasjoner i senga, utseende, hvor hengiven mannen er osv).

Du misser jo poenget mitt fullestendig! Jeg tenner ikke på god oppførsel (ærlig talt), men på at mannen min er hygienisk og renslig og at han viser normal folkeskikk, både hjemme og ute.

Jeg syns det er ekkelt med mennesker som fiser, raper og smattet konsekvent, det betyr ikke at jeg blir kvalm om han (eller andre) skulle uforvarende slippe en fjert eller rap.

Det er de som gjør det med fult overlegg og som ikke legger bånd på seg, jeg syns er uappetittelige! Er det virkelig så vanskelig å skjønne forskjellen???

hi

Skrevet

Eksen min var sånn. Og grunnen til at jeg reagerte veldig negativt var ikke først og fremst fordi det var ekkelt, men fordi jeg syntes det var så fryktelig barnslig. Jeg hadde vansker med å akseptere at en voksen mann oppførte seg som en fjortisgutt. Jeg hadde aldri reagert negativt dersom jeg hadde bodd med en mann som av medisinske årsaker var nødt til å slippe mye luft, men jeg ble dårlig når eksen min tok i med et skikkelig "hnnngg!", presset frem en brakfis og avsluttet med et "aaaahh!" mens han lot drittukten sive ut over hele stua. Det var bare så fordømt unødvendig, han kunne like gjerne ha gått ut. I tillegg elsket han å fortelle historier om den gangen han måtte såååå drite, gjerne med lydeffekter (fra munnen, vel å merke). Så at andre også ble ille berørt av det, det var ikke alle mennene til venninnene mine som delte den humoren, for å si det sånn. Og for å toppe det hele, så så han ikke noe poeng med å dusje etter sex. Vi kunne ha sex, han sovnet, sto opp, kledde på seg og gikk på jobb. Det endte jo med at akkurat det problemet løste seg, for jeg mistet fullstendig lysten på ham. Og hvis noen lurer på hvorfor i all verden jeg ble sammen med den mannen: han var ikke slik i det hele tatt da vi ble kjent, bortsett fra en viss sans for underbuksehumor. Det seg på sakte men sikkert i de årene vi bodde sammen. Til slutt orket jeg ikke mer (det var også noen andre grunner til det).

Skrevet

Herregud, HI. Ta deg sammen og forstå at A: ikke alle er som deg (takk og pris) og B: det vel ikke finnes noen menn som har alle de negative sidene du beskriver.

Ungene mine oppdras til akkurat det jeg selv synes er greit, nemlig at promping tas innenfor husets fire vegger når man er sammen med sine kjære. Ellers kan man holde det for seg selv. Og så er det lov å le litt hvis noen slipper en braker ;)

Skrevet
Morsomt innlegg:-D Ser for meg Hi sin mann i rosa Jean Paul jumper og hvite bukser, strigla og fin (....), mens han løper inn på badet for å slippe en fjert!

Da bommer du nok ganske stygt, er jeg redd. Er det virkelig sååå utenkelig at en arbeidsmann (han er mekaniker) som trives best i treningsbukse og t-shirt også er renslig og opptatt av hygiene? Fordommene her inne vil ingen ende ta!

Nei, han dusjer ikke hver eneste morgen,eller hver eneste kveld. Hvitt skulle han det HI? Det er vel sagt av mer enn 1,2,3........1000 leger også. At å dusje hver dag ikke er bra for huden. Han vasker seg selvsagt nedentil og under armene hver morgen og kveld. Men dusje hver bidige dag. Nei..

Nå er mannen min godt over 40 og har fremdeles myk og fin hud, så han er nok heldig som tåler en dusj til dagen han da. Noen har bare alt :D

hi

Skrevet

Mannen min gjør kun to av tingene du nevner- slipper ut luft mens vi ser TV i sofaen (men da selvsagt ikke om man har gjester), og sitter på do med døren åpen. Det samme gjør forøvrig jeg, og tenk, vi elsker hverandre, tenner på hverandre og har en bra sexliv til tross for dette!:)

Utover det er det ingen av oss som raper ved matbordet, plasserer sure sokker på stuegulvet, piller nese eller går ukesvis uten å dusje. Hvem er det egentlig som gjør det? Jeg kjenner ingen..

Skrevet

Hi - du får være lykkelig med din renslige og dannede mann. Så skal jeg og de andre som tåler litt trøkk være lykkelige med våre småskittne, illeluktende minigriser. Case closed. ( beklager virkelig usakelig innlegg) men orker ikke pjatte rundt dette mer. Jeg elsker og tenner på mannen min uansett jeg. Sånn er det bare. For min del er ikke noe av det som kommer fra han så ekkelt at det noen gang vil forandre mitt syn på han seksuelt.

Skrevet

Har ei venninne som fortalte meg at hun en gang hadde prestert å slippe en fjert mens hun satt og så på tv med foreldrene en lørdag kveld og hun hadde blitt så flau! Husker at jeg tenkte at jeg syntes synd på henne som kom fra et så (an)strengt hjem at man ikke engang kunne slippe en fis sammen med familien sin uten å skamme seg.

Skrevet
Har ei venninne som fortalte meg at hun en gang hadde prestert å slippe en fjert mens hun satt og så på tv med foreldrene en lørdag kveld og hun hadde blitt så flau! Husker at jeg tenkte at jeg syntes synd på henne som kom fra et så (an)strengt hjem at man ikke engang kunne slippe en fis sammen med familien sin uten å skamme seg.

Haha, ja, de menneskene som har hørt mest fjerting fra meg, er nok foreldrene mine. ;)

Skrevet

Min mann dusjer ikke hver dag, men lukter alltid godt. Han er ikke plaget med svette så jeg ser ingen grunn til at han skal dusje bare for å dusje.

Skitne klær legger han i skittentøyskurva(bortsett fra haugen han har ved senga).

Dersom han skulle prompe et annet sted enn der jeg befant meg, ville jeg ikke sett mye til ham.

Til tross for dette ser jeg han som en flott og renslig mann. Du,HI, virker for meg som ganske prippen..

Skrevet

Hahaha! :-D Er jo det som er så deilig med menn, de er ikke like fisefine som oss damene. Kunne ikke brydd meg mindre om min mann stabler tåneglene på stuebordet, han kaster de da etterpå. Vi har forøvrig deilig sex selv om jeg er litt mer prippen enn han. Jeg har nok mange uvaner han irriterer seg over, men lar det bare skure slik som jeg gjør med hans uvaner. Det kalles å ha takhøyde i forholdet, HI. Så diskuterer vi heller om det jeg ser på som mer viktige ting.

Skrevet

Hehe, her stakk jeg nok hånda i et større vepsebol enn jeg hadde mulighet til å forutse ;)

Jeg trodde faktisk ikke at mitt syn på personlig hygiene var så provoserende som mange tydeligvis syns.

Heldigvis ser vi ganske likt på tingene her i huset, så det har faktisk aldri vært et tema :)

Så nå skal jeg fortsette mitt perfekte liv hvor fisene våre dufter roser og toalettet kun er til å tisse i mens jeg ned over neseryggen på alle de som lever annerledes enn oss!

hi

Skrevet

Noen lever med menn som HI kanskje aldri hadde klart å leve med. Personlig kunne jeg aldri hatt en mann som ikke hadde god munn hygiene. Heller ikke en røyker..

Men tenker Hi kanskje er av typen som fint kan leve med en mann som sitter på data hele dagen, eller har lite respekt eller prater stygt til henne.

Verdier som er mye dårligere enn å ikke dusje hver dag, noe min mann gjør. Men han promper og jeg har null problemer med det. Han snorker tilogmed.

Så hva er værst elendig personlighet eller elendig hygiene. Tenker en god personlighet med en ok hygiene er 10 gang bedre enn en typisk selger type som er flott fra topp til tå, lukter digg og er utro ukentlig.

Ps. Jobber med selgere så vet akkurat hvordan de er...

Skrevet
Noen lever med menn som HI kanskje aldri hadde klart å leve med. Personlig kunne jeg aldri hatt en mann som ikke hadde god munn hygiene. Heller ikke en røyker.. Men tenker Hi kanskje er av typen som fint kan leve med en mann som sitter på data hele dagen, eller har lite respekt eller prater stygt til henne. Verdier som er mye dårligere enn å ikke dusje hver dag, noe min mann gjør. Men han promper og jeg har null problemer med det. Han snorker tilogmed. Så hva er værst elendig personlighet eller elendig hygiene. Tenker en god personlighet med en ok hygiene er 10 gang bedre enn en typisk selger type som er flott fra topp til tå, lukter digg og er utro ukentlig. Ps. Jobber med selgere så vet akkurat hvordan de er...

Men det er altså klin umulig å ha begge deler? Altså både flott personlighet og god hygiene?

Ja, jeg begynner å skjønne at jeg har funnet en blant millioner etter hva jeg leser er normalt å godta av mennene her inne.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Joda, mannfolket mitt raper, fiser og smatter, men ingen av delene mens vi kysser eller har sex.. Han dusjer hver dag i 4 dager, også dusjer han alt fra 1-3 ganger de 3 dagene han er hjemme, alt etter hva han gjør/ikke gjør, når han er her. Når han var på AAP, så dusjet han ca hver 2 dag.

Det er da 3 plagsomme ting (raping, fising og smatting) men de veier ikke opp for alle de gode egenskapene hans ;) Ser ikke problemet jeg.

Skrevet

Nettopp derfor jeg IKKE vil ha en norsk mann.Det er akkuratt sånn de fleste er,skikkelig uhygeniske og ekle..

Skrevet

HI, jeg må spør. Går dere inn i et eget lukket rom når dere må fise? Sitter dere i hver sin sofa på kvelden hvis dere ikke har dusjet, bare for at det er fy fy å sitte sammen hvis man ikke lukter lano lang vei?

hehehehe....

Skrevet
Blir faktisk litt "imponert" (ikke på den gode måten) av alle uvanene kvinner finner seg i at mannen har. Her leser man om menn som klipper tåneglene i stua og legger de på bordet i en fin haug. Menn som raper, fiser, smatter og stapper mat inn i munnen mens den fremdeles er full av halvtygd mat. Menn som ikke ser nødvendigheten i vanlig kroppshygiene og ikke dusjer hver dag. Menn som legger skitne sokker og truser rundt i huset og forventer at de blir plukket opp. Osv, osv, osv.... Mitt spørsmål er hvordan klarer dere å tenne på slike menn? Hvordan klarer dere å være intime med en mann som syns det er helt ok, kanskje tilogmed stas, og fise så det gjaller i veggene? (Jeg snakker IKKE om hendige uhell, men de som konsekvent slipper luft foran de de lever sammen med). Hvordan klarer dere å kysse og kline med en mann som stapper munnen full av chips og som smatter høylydt når han spiser? Hvordan lærer dere barna folkeskikk og hygiene når de ser alt pappa slipper unna med?

Hehe, jeg er faktisk enig med HI. På slutten av forholdet med barnefaren syntes jeg han var ekkel. Han feis ofte og syntes selv det var hysterisk, smattet høyt mens han åt og dusjet sjelden selv om han var en som svettet veldig fort ( ja, selv etter kun en dag hjemme..) Jeg tente ikke på han lengre da overhodet, men det var nok de andre egenskapene hans og problemene våre som gjorde at begeret rant over.

Skrevet

Ah, jeg ELSKER mannen min jeg :)

Han dusjer hver dag, bryr seg om hvordan han ser ut (klær/hår), og holder for det meste kroppslyder til et minimum (spesielt når vi har gjester!).

Han er også en FANTASTISK pappa, min beste venn, og en rykende heit elsker :)

Livet er herlig dere. Fortsatt god kveld :)

Skrevet

Jeg synes det sier noe om hvor komfortable man er sammen! Tenk så slitsomt å bli dødsflau eller blodig fornærma hver gang partneren slepper en fis?

Skrevet

Går det ikke an å ha god hygiene,normal folkeskikk OG være en grei fyr forøvrig?

Det virker på mange av dere som om dere tror man må velge...

Skrevet
HI, jeg må spør. Går dere inn i et eget lukket rom når dere må fise? Sitter dere i hver sin sofa på kvelden hvis dere ikke har dusjet, bare for at det er fy fy å sitte sammen hvis man ikke lukter lano lang vei? hehehehe....

Nå tror jeg du gjør deg litt dummere enn du er? Hvor skriver jeg at vi ikke kan være nær hverandre hvis vi ikke er nydusjet? Vi dusjer altså hver dag begge to - er det virkelig så uvanlig som det fremgår i denne tråden? Når tid vi er intime og har sex er ikke avhengig av når tid vi har dusjet - når man dusjer hver dag er man rimelig nydusjet hele døgnet, og klar til action når sjansen måtte by seg ;)

Poenget mitt er at jeg fint klarer å holde luften for meg selv når jeg er ute blant andre, og da er det ikke noe problem å holde den inne til jeg er alene eller på toalettet når jeg er hjemme også. Er det virkelig så vanskelig å fatte det?

Jeg synes det sier noe om hvor komfortable man er sammen! Tenk så slitsomt å bli dødsflau eller blodig fornærma hver gang partneren slepper en fis?

Hvor ser du at jeg skriver at det er dødsflaut og at noen blir fornærmet om "uhell" skulle skje? Jeg skriver tvert i mot at det er ingen krise, men at jeg leser i flere tråder her inne at det er normalen at man fiser, smatter og raper uten å prøve å legge bånd på seg i det hele. DET er det jeg reagerer på. Jeg syns det er skikkelig ekkelt med mennesker som ikke bryr seg om omgivelsene nok til å vise litt hensyn. Det er da ingen som syns det er særlig deilig å kjenne på andre menneskers avgasser???

Av alle tråder jeg har startet, hadde jeg aldri trodd at dette var et så ømt punkt for så mange. Hva er grunnen til det egentlig?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...