Gå til innhold

Lure mannen til å få barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

So much drama!! Djeeeez... Hun viste nok akkurat hvilke reaksjoner som ville komme her, og hvis det ikke er et trolleinnlegg, så synes jeg fryktelig synd i mannen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er dere, sa du? Selv om det er hyggelig å gå gravid sammen med noen, så er det da ikke verd å lure mannen din for..?

Og har du i det hele tatt snakket med ham? Kanskje han er mer klar for et barn enn du tror.

Jeg ble uplanlagt gravid omtrent på samme tid som min venninne, og jeg skjønte at jeg kom til å måtte leve med spekulasjoner fra min samboer og andre kjente om jeg valgte å beholde- noe jeg likevel gjorde. Forskjellen var at min samvittighet var ren når det gjaldt unnfangelsen, og at jeg dermed bare iblant hadde dårlig samvittighet for å ha beholdt selv om min samboer ønsket abort.

Hadde aldri satt meg i den situasjonen med vilje, slik som du nå vurderer..!

Skrevet

Nå har jeg ikke lest mer enn hva du srev i innlegget, men jeg lurer på en ting..

Kan du leve med en løgn?

Synes det er råttent og egoistisk, helt ærlig!

Prøv heller å fortelle mannen din at du virkelig ønsker dette, fordeler og ulemper. Er han fortsatt imot, så godta det!

Gjest Miryks
Skrevet

Helt ærlig, ja....

Ja, din kropp. "Problemet" bak ditt argument er at din egoisme vil gå ut over gubben også. Du går gravid, men hans liv vil også forandres drastisk. Ikke bare kroppen din.

Ja, han vil ha en til unge. Etterhvert. Det er en viss forskjell på ny baby om 9 mnd, eller om 3 år.

Men hei, kjør på. Verste som kan skje er jo at gubben din stikker. Men hva gjør vel det, så lenge du får gå gravid med bestevenninna di?

Og tenk over det. Tror du det vil bli så koselig å gå hjemme med bestevenninna di?

I svangerskapet blir det konkurranse om hvem som får mage først. Så hvem som er minst evt mest kvalm. Hvem klarer å jobbe lengst, tro?

Og gled deg til ungene har kommet. Da blir det catfight over hvem sin unge som løfte hodet først, satte seg opp tidligst, gikk sine første steg, sa mamma eller pappa osv.

Bryr meg pent lite om hvor gode venninner dere er, slik konkurranse blir det uansett :)

Skrevet

Det er du som skal gå gravid, men tenk på hva det innebærer for mannen din også. Han ender nemlig opp med en gravid kone som kanskje må ha hjelp til mye når det gjelder deres barn fra før og evt husarbeid, i tillegg til at han faktisk er blitt lurt opp i dette.

Og hva med helsa di, du er ufør, vil den takle et svangerskap til så fort etterpå? Vil du greie å takle to barn som er så tett. Det er mye jobb skjønner du.

Du går jo hjemme uansett, så da kan dere jo bare kose dere når hun blir sykmeldt, uten at du er gravid. Det er ikke alltid man kan planlegge slikt.

Bli voksen!!!!

Skrevet

Jeg syns du bør snakke med mannen din om det.. Helt ærlig så syns jeg det virker litt mindre smart å bli gravid nå, for sånn som du skriver det, så virker det som at du vil bli gravid kun for å gå gravid med venninna di..

Det er mer som bør ligge til rett for å skape et liv, økonomi, osv.. Barn er jo ikke gratis, og jeg skal ærlig innrømme at jeg syns synd på alene mødre som spør om folk gir bort strømpebukser fordi di ikke har råd til å kjøpe nye selv...

Men snakk med mannen din, kanskje han er med på det, kanskje ikke... Selv om det er din kropp, så bør man være 2 om å skapet et liv..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...