Gå til innhold

Lure mannen til å få barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venninna mi er gravid! Det var ikke planlakt, men både hun og mannen er overlykkelig, og det er så klart jeg og :) Jeg har en sønn på 10 mnd, og vi ønsker et barn til, men ikke enda. Har blitt enige om å starte prøvinga når prinsen er 2 1/2.

Saken er at jeg og venninna mi alltid har drømmt om å gå gravide sammen. Jeg er ufør, og hun blir mest sannsynlig sykemeldt veldig fort, pga bekkenet. Det hadde vært så koselig å gå hjemme sammen! Dette er bestevenninna mi, vi har kjent hverandre siden barneskolen. Og dette blir garrantert hennes siste, altså siste sjangse for oss å få barn samtidig!

Nå blir jeg sikkert dømt nor og ned, men har de siste dagene droppa pilla, for å prøve å bli gravid jeg også. Kan ikke si noe til mannen, for jeg vet han vil bli forbanna. Men han er helt imot abort, så jeg vet også at han aldri ville tvingt meg til å ta det vekk. Hva syns dere om dette, helt ærlig? Vi skal jo ha en unge til uansett, greit det er litt tidlig men jeg vet at han vil elske barnet uansett! Og det er jo MIN kropp, jeg som skal gå gravid!

ønsker ærlige tilbakemeldinger og eventuelt hjelp til hva jeg kan si til mannen når/hvis jeg blir gravid.

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Helt ærlig så syns jeg det er skikkelig råttent gjort!

Skrevet

Ærlig tilbakemelding?

Begynn med å være ærlig til din mann og fortell ham hva du føler og ønsker.

Skrevet

Kan du ikke heller ta en skikkelig prat med mannen din og forklare hvorfor du så gjerne vil fremskynde det? Uansett hva er det ikke ok å gå bak ryggen på han på den måten.

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg du er svært barnslig

Skrevet

Nei, nei og atter nei!!!

Jeg er gravid i uke 30 nå. I uke 13 ble jeg forlatt av min engang herlige samboer fordi han plutselig hadde fått det for seg at jeg hadde planlagt graviditeten bak hans rygg. I mitt tilfelle har jeg ikke gjort det, men det er det han inbiller seg og det han brukte som årsak til bruddet, og til at han ikke vil ha mer med meg å gjøre. Bare tanken at han tror dette om meg er forferdelig, og jeg er så glad jeg har ren samvittighet. Jeg kunne aldri aldri aldri gjort det mot ham som jeg elsket så høyt.

Det er superegoistisk hvis dette er en reell problemstilling. Du klarer å vente!

Skrevet (endret)

Mener det er skikkelig dårlig gjort av deg! Ønsker selv veldig sterkt et barn til, mens mannen min ikke gjør det. Ville ALDRI vurdert å lure ham til dette.

Endret av Zara84
Skrevet

Lykke til, håper du blir alenemor.

Skrevet

Helt ærlig så synes jeg jo at du burde være arlig med mannen din. Tenk å snyte han for den spenningen? Da jeg og min mann planla våre 2 barn, var jeg tent hele tiden - og det var spennende i fra mnd til mnd for å se om jeg var blitt gravid.

MEN: om du selv orker en graviditet så tett innpå første mann, og tenkt nøye igjennom hvordan det vil være å ha 2 bleieunger, ja-vær så god! Glad det ikke er meg ;-)

Skrevet

sett deg i hans situasjon.. hadde du likt og blitt lurt sånn? en ting er at "uhell" kan skje, men planlegge og lure han ? hallo..

og ja det hørres koslig ut og gå gravid me en veninde. men det har virkelig ingen ting og si senere. men det har det om det er en baby inni bildet.

du kan finne på ting med ho som er sjukemeldt selv om du ikkje er gravid..

Skrevet
Nei, nei og atter nei!!! Jeg er gravid i uke 30 nå. I uke 13 ble jeg forlatt av min engang herlige samboer fordi han plutselig hadde fått det for seg at jeg hadde planlagt graviditeten bak hans rygg. I mitt tilfelle har jeg ikke gjort det, men det er det han inbiller seg og det han brukte som årsak til bruddet, og til at han ikke vil ha mer med meg å gjøre. Bare tanken at han tror dette om meg er forferdelig, og jeg er så glad jeg har ren samvittighet. Jeg kunne aldri aldri aldri gjort det mot ham som jeg elsket så høyt. Det er superegoistisk hvis dette er en reell problemstilling. Du klarer å vente!

Stakkars deg! Utrolig trist at han dro fra deg på den måten, for en dritt! Men jeg vet at mannen min ikke vil dra fra meg, ikke spørr meg hvorfor det vet jeg bare. Og vi er dessuten gift.

Skrevet

"Jeg er ufør, og hun blir mest sannsynlig sykemeldt veldig fort, pga bekkenet"

Du er ufør og skal bli sykemeldt fra hva da? Fra å være ufør??

Dette lukter T R O L L

Skrevet

OMG, Bolla pinnsvin! Ikke sitt på ræva og ønsk andre vondt. Jeg regner med at du også en eller annen gang har gjort noe du ikke er så stolt over, altså noe som ikke gagnet din kjære. Jeg sitter ikke av den grunn og ønsker at du skulle bli alenemor!

Ta deg sammen, Bolla!

HI: tenk nøye igjennom dette. Hilsen #9

Skrevet

Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett...

HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2!

Lykke til!!

Skrevet
OMG, Bolla pinnsvin! Ikke sitt på ræva og ønsk andre vondt. Jeg regner med at du også en eller annen gang har gjort noe du ikke er så stolt over, altså noe som ikke gagnet din kjære. Jeg sitter ikke av den grunn og ønsker at du skulle bli alenemor! Ta deg sammen, Bolla! HI: tenk nøye igjennom dette. Hilsen #9

Det å lure noen til å få barn er ikke det samme som å "ha gjort noe man ikke er stolt over", det er å med vitende og vilje påføre andre et psykisk og økonomisk ansvar resten av livet. Så, jo, det finnes ikke synd i HI om hun blir alenemor pga dette. Det står jeg for.

Skrevet

Jeg håper ikke at HI blir alenemor, jeg vet at hun kommer til å bli det. De fleste par jeg kjenner, hvor dette har kommet frem, har gått rett til h..., så kjør på hvis du vil bli alenemor til to

Skrevet

Jeg synes du burde snakke med mannen din om dette... Det er jo lureri hvis ikke. Et forhold er jo basert på bl.a tillit, og det spiller ingen rolle om han vet eller ikke, du bryter likevel tilliten. Jeg hadde aldri klart å gjøre det med min kjære.

Skrevet
OMG, Bolla pinnsvin! Ikke sitt på ræva og ønsk andre vondt. Jeg regner med at du også en eller annen gang har gjort noe du ikke er så stolt over, altså noe som ikke gagnet din kjære. Jeg sitter ikke av den grunn og ønsker at du skulle bli alenemor! Ta deg sammen, Bolla! HI: tenk nøye igjennom dette. Hilsen #9
Det å lure noen til å få barn er ikke det samme som å "ha gjort noe man ikke er stolt over", det er å med vitende og vilje påføre andre et psykisk og økonomisk ansvar resten av livet. Så, jo, det finnes ikke synd i HI om hun blir alenemor pga dette. Det står jeg for.

Bolla: du provoserer voldsomt! Du kan ikke sitte på din høye hest å se ned på alle som ikke gjør det du synes er rett eller ikke. Du er ikke det spott bedre!

HI sier jo at mannen uansett vil, bare litt senere. Så jeg kan ikke tro at det verken psykisk- eller økonomisk sett vil bli så voldsomt mye verre.

Men HI: jeg ville nok holdt tett om dette ;-) Hilsen #9

Skrevet

"Jeg er ufør, og hun blir mest sannsynlig sykemeldt veldig fort, pga bekkenet"

Du er ufør og skal bli sykemeldt fra hva da? Fra å være ufør??

Dette lukter T R O L L

Nå sa hun vel at hun er ufør og at vennina kom sannsynligvis til å bli sykmeldt. Ikke hun selv. Men HI. Fy fader så egoistisk. Hadde jeg vært mannen din og jeg fant ut av dette. Så kan jeg love deg du hadde flydd ut døra rimelig kjapt. Det der er misbruk av tillit. Han har fortalt deg at han er imot abort. Og av den grunn føler du det er trygt å lure han. Du kan ikke være spesielt intelligent som har en slik måte å ture frem i livet på. Barna dine kommer til å lære at å lyve, lure, sceame og slikt er helt ok forferdelige verdier å lære et barn. Kan du gjøre slikt, tviler jeg på at du har noe særlig med grenser for andre ting. Nei. For en forferdelig ting å gjøre mot mannen sin. Jeg blir bare kvalm av sånne kjerringer som deg. Skaff deg et liv for svarte. For lite å finne på ved å sitte på den uføretrygdede rævva di. Så du må finne på slik ? Noe sier meg du er uføretrygda pga psykiske problemer.
Gjest Heartbroken
Skrevet (endret)

Det høres ut som noe to tenåringsjenter kunne planlagt...

Man planlegger ikke å få barn bak ryggen på mannen sin fordi det høres koselig ut å være gravid samtidig med bestevenninnen!

Jeg tror det er på tide at du begynner å oppføre deg som en voksen, du er tross alt mamma!

Siden gutten din er 10 mnd nå, er han fremdeles liten når barnet til venninnen din kommer, så da kan dere leke mor og barn sammen likevel.

Endret av Heartbroken
Skrevet
Bolla: du provoserer voldsomt! Du kan ikke sitte på din høye hest å se ned på alle som ikke gjør det du synes er rett eller ikke. Du er ikke det spott bedre! HI sier jo at mannen uansett vil, bare litt senere. Så jeg kan ikke tro at det verken psykisk- eller økonomisk sett vil bli så voldsomt mye verre. Men HI: jeg ville nok holdt tett om dette ;-) Hilsen #9

Så det å mene at man ikke bør lure mannen sin til å få barn er å sette seg på sin høye hest. Notert.

Skrevet

Hehe. Du er smart ja ;-) NOT!

Det er dine holdninger som gjør at "du sitter på en høy hest": om du ikke gjør det JEG mener er bra, så håper jeg du blir alenemor (sitert fra deg, Bolla).

Skrevet

Dette er en forferdelig ting å gjøre mot mannen sin HI. Du burde virkelig tenke over dette. Snakk heller med han på en ordentlig måte. Det er ikke et sunt forhold dersom du lurer han. Da baserer jo forholdet seg på løgner og mistillit i stede for det motsatte. Samtidig så frarøvet du jo han spenningen rundt det å prøve å bli gravide også. Nei, tenk deg om er du snill.

Skrevet
Hehe. Du er smart ja ;-) NOT! Det er dine holdninger som gjør at "du sitter på en høy hest": om du ikke gjør det JEG mener er bra, så håper jeg du blir alenemor (sitert fra deg, Bolla).

Jeg synes dette er et såpass stort svik, at nei, jeg synes ikke synd på HI om hun blir alenemor. Dette er ikke snakk om et øyeblikks utbetenksomhet. Mannen til HI tror de er to om en avgjørelse i livet, som hun nå tar for dem begge. I mine øyne er dette et enormt svik, derfor skriver jeg som jeg gjør. Vi har alle våre grenser i forholdet og dette synes jeg er å trå langt over, selv om ikke du ser det på den måten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...