LillaGorilla♥♥ Skrevet 31. juli 2012 #26 Skrevet 31. juli 2012 Jeg synes du er direkte slem, barnslig og uærlig mot mannen din. Høres ikke ut som et forhold bygget på tillit og respekt akkurat.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #27 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er igrunnen enig meg deg, Bolla, men ikke på den måten du fremlegger det. Med å håpe på at hun skal bli alenemor. Det var veldig stygt skrevet! Som sagt HI: tenk deg nøye om. Han kommer sikkert til å bli glad om du blir gravid tidligere enn planlagt. Men: tenk deg nøye om: stikkord: spenning, planlegging, 2 bleie unger, tillit ;-) #9
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. juli 2012 #28 Skrevet 31. juli 2012 Jeg er igrunnen enig meg deg, Bolla, men ikke på den måten du fremlegger det. Med å håpe på at hun skal bli alenemor. Det var veldig stygt skrevet! Som sagt HI: tenk deg nøye om. Han kommer sikkert til å bli glad om du blir gravid tidligere enn planlagt. Men: tenk deg nøye om: stikkord: spenning, planlegging, 2 bleie unger, tillit ;-) #9 Så da er vi egentlig mer enige enn vi tror, bare at jeg var litt krassere enn deg Og jeg håper selvsagt ikke hun blir alenemor, men jeg synes ikke synd på henne om hun blir det - det er vel det jeg egentlig mener.
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 31. juli 2012 #29 Skrevet 31. juli 2012 Nei, nei og atter nei!!! Jeg er gravid i uke 30 nå. I uke 13 ble jeg forlatt av min engang herlige samboer fordi han plutselig hadde fått det for seg at jeg hadde planlagt graviditeten bak hans rygg. I mitt tilfelle har jeg ikke gjort det, men det er det han inbiller seg og det han brukte som årsak til bruddet, og til at han ikke vil ha mer med meg å gjøre. Bare tanken at han tror dette om meg er forferdelig, og jeg er så glad jeg har ren samvittighet. Jeg kunne aldri aldri aldri gjort det mot ham som jeg elsket så høyt. Det er superegoistisk hvis dette er en reell problemstilling. Du klarer å vente! Stakkars deg! Utrolig trist at han dro fra deg på den måten, for en dritt! Men jeg vet at mannen min ikke vil dra fra meg, ikke spørr meg hvorfor det vet jeg bare. Og vi er dessuten gift. Ja, for hvis man er gift kan man lure partneren og lyve, bedra, svikte osv uten at det får konsekvenser. Bare så du vet, er det noe som heter skilsmisse - du vet, når gifte går fra hverandre
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #30 Skrevet 31. juli 2012 Hehe, da er vi enige. Og "venner igjen" :-) Men bare pass på med slike krasse uttalelser. Man fremstår ikke selv så bra om man ønsker andre vondt (Bare et tips) #9
*bolla pinnsvin* Skrevet 31. juli 2012 #31 Skrevet 31. juli 2012 Hehe, da er vi enige. Og "venner igjen" :-) Men bare pass på med slike krasse uttalelser. Man fremstår ikke selv så bra om man ønsker andre vondt (Bare et tips) #9 Dette er et anonymforum, så hva folk her inne mener om meg tar jeg med stor ro
LittLykkelig Skrevet 31. juli 2012 #32 Skrevet 31. juli 2012 I stedet for å føre mannen din bak lyset, kan du gjøre som jeg; forklare hvorfor du vil bli gravid og selge ideen med han. Deretter sier du at du ikke går på pillen lengre og at hvis han vil ha sex så må dere bruke kondom. Min ble veldig overbevist når han hadde lyst på sex og sa "ok vi kan lage en baby".. Litt slemt dette også, men da er man i allefall ærlig.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #33 Skrevet 31. juli 2012 Hehe, da er vi enige. Og "venner igjen" :-) Men bare pass på med slike krasse uttalelser. Man fremstår ikke selv så bra om man ønsker andre vondt (Bare et tips) #9 Dette er et anonymforum, så hva folk her inne mener om meg tar jeg med stor ro Hehe, da er vi enige. Og "venner igjen" :-) Men bare pass på med slike krasse uttalelser. Man fremstår ikke selv så bra om man ønsker andre vondt (Bare et tips) #9 Dette er et anonymforum, så hva folk her inne mener om meg tar jeg med stor ro Det er så, men man kan vel allikevel formulerer seg greit og ikke ønske hverandre vondt. Men det er nå min mening. Vel, da setter jeg strek for vår diskusjon her inne, Bolla
Gjest Filifjonka Skrevet 31. juli 2012 #34 Skrevet 31. juli 2012 Helt ærlig: Du svikter mannen din og lurer ham. Det er dårlig gjort, for å si det mildt.Du velger venninna di foran mannen din. Venter du seriøst at han skal være glad for det? Eller at de fleste her inne skal synes at det er flott gjort av deg?
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #35 Skrevet 31. juli 2012 Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett... HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2! Lykke til!! Tusen takk for støtten! Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn. Visste at jeg ville få endel negative reaksjoner, men syns det er veldig unødvendig å skrive at dere håper jeg blir alenemor. Jeg vil alldri ønske noen så vondt! Og dessuten så vet jeg at han aldri kommer til å gå fra meg, han elsker meg og ungen vår høyere enn alt annet! Og det er ikke bare bare å bli skilt skjønner du, du som skreiv det! Det er lavere terskel for å gå fra hværandre når man bare er samboere! Og dere som syns jeg er så dårlig person, jeg HAR jo dårlig samvittighet er jo derfor jeg skriver her inne! Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #36 Skrevet 31. juli 2012 Etter min mening er det du er i ferd med å gjøre vesentlig værre enn seksuelt utroskap.
Gjest Heartbroken Skrevet 31. juli 2012 #37 Skrevet 31. juli 2012 Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett... HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2! Lykke til!! Tusen takk for støtten! Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn. Visste at jeg ville få endel negative reaksjoner, men syns det er veldig unødvendig å skrive at dere håper jeg blir alenemor. Jeg vil alldri ønske noen så vondt! Og dessuten så vet jeg at han aldri kommer til å gå fra meg, han elsker meg og ungen vår høyere enn alt annet! Og det er ikke bare bare å bli skilt skjønner du, du som skreiv det! Det er lavere terskel for å gå fra hværandre når man bare er samboere! Og dere som syns jeg er så dårlig person, jeg HAR jo dårlig samvittighet er jo derfor jeg skriver her inne! Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi. Du griper tak i den ENE som forsvarer deg. Du har bestemt deg til tross for at du vet at det er et enormt svik. Hvorfor spør du om råd her inne?
Gjest Mentha Skrevet 31. juli 2012 #38 Skrevet 31. juli 2012 Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi. Her har det egentlig blitt sagt det meste jeg tenker allerede, men jeg er litt nysgjerrig likevel, HI. Hvis det ikke spiller noen rolle om du blir gravid nå eller om litt over et år, hvorfor kan du ikke si det til mannen, så dere kan gjøre dette i fellesskap? Dette dreier seg om mer enn _når_ det passer å få barn, du VET at du lurer han og fratar han gleden ved å prøve på et barn til. Du fratar han muligheten til å komme med sine innspill i forhold til hvordan han vi gjøre ting, for du tar avgjørelsen for han. Du bruker han kun for dine egne formål akkurat nå, og det synes jeg er skikkelig dårlig gjort.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #39 Skrevet 31. juli 2012 Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett... HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2! Lykke til!! Tusen takk for støtten! Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn. Visste at jeg ville få endel negative reaksjoner, men syns det er veldig unødvendig å skrive at dere håper jeg blir alenemor. Jeg vil alldri ønske noen så vondt! Og dessuten så vet jeg at han aldri kommer til å gå fra meg, han elsker meg og ungen vår høyere enn alt annet! Og det er ikke bare bare å bli skilt skjønner du, du som skreiv det! Det er lavere terskel for å gå fra hværandre når man bare er samboere! Og dere som syns jeg er så dårlig person, jeg HAR jo dårlig samvittighet er jo derfor jeg skriver her inne! Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi. Takk for støtten ? De fleste av oss skjønner jo at du selv skrev dette "støttende" innlegget. Du er rett og slett bare et nek uten sidestykke HI. Isj for et menneske du er. Kvalmt.
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #40 Skrevet 31. juli 2012 Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett... HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2! Lykke til!! Tusen takk for støtten! Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn. Visste at jeg ville få endel negative reaksjoner, men syns det er veldig unødvendig å skrive at dere håper jeg blir alenemor. Jeg vil alldri ønske noen så vondt! Og dessuten så vet jeg at han aldri kommer til å gå fra meg, han elsker meg og ungen vår høyere enn alt annet! Og det er ikke bare bare å bli skilt skjønner du, du som skreiv det! Det er lavere terskel for å gå fra hværandre når man bare er samboere! Og dere som syns jeg er så dårlig person, jeg HAR jo dårlig samvittighet er jo derfor jeg skriver her inne! Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi. Takk for støtten ? De fleste av oss skjønner jo at du selv skrev dette "støttende" innlegget. Du er rett og slett bare et nek uten sidestykke HI. Isj for et menneske du er. Kvalmt. Jeg skrev IKKE det innlegget selv! Hvor får du det fra????????
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #41 Skrevet 31. juli 2012 Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett... HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2! Lykke til!! Tusen takk for støtten! Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn. Visste at jeg ville få endel negative reaksjoner, men syns det er veldig unødvendig å skrive at dere håper jeg blir alenemor. Jeg vil alldri ønske noen så vondt! Og dessuten så vet jeg at han aldri kommer til å gå fra meg, han elsker meg og ungen vår høyere enn alt annet! Og det er ikke bare bare å bli skilt skjønner du, du som skreiv det! Det er lavere terskel for å gå fra hværandre når man bare er samboere! Og dere som syns jeg er så dårlig person, jeg HAR jo dårlig samvittighet er jo derfor jeg skriver her inne! Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi. Takk for støtten ? De fleste av oss skjønner jo at du selv skrev dette "støttende" innlegget. Du er rett og slett bare et nek uten sidestykke HI. Isj for et menneske du er. Kvalmt. Jeg skrev IKKE det innlegget selv! Hvor får du det fra???????? Selvsagt gjorde du det. Ingen her er så dumme at de ikke skjønner det. Som jeg sa, du er et nek uten sidestykke. Ei gås men brød som hue. Herregud kvinne. Skjerp deg !!
soleia Skrevet 31. juli 2012 #42 Skrevet 31. juli 2012 Ærleg tala høyres du skikkeleg umoden ut. Vaksne menneske i eit forhold der ein har respekt for kvarandre driv ikkje og lurer partnaren sin. Kva med å vise han respekt og planlegge saman med han? Det er kjekt med to tette, men det er og ein god del arbeid og periodar med lite søvn. Eg veit ikkje kvifor du er ufør, men eg håpar du tek dette med i planlegginga, og ikkje berre at det er kjekt å vere gravid samtidig med veninna di.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 31. juli 2012 #43 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Jeg trykket "liker" på Bolla pinnsvin sitt innlegg. Ikke fordi jeg ønsker at hun skal bli alenemor, men fordi jeg faktisk HåPER mannen hennes finner det ut og lar henne få merke konsekvensene! Du skjønner kjære hi, er mange av oss som har blitt beskyldt for å lure mannen uten å ha gjort det, og at mannen har gått fra oss. Derfor er det bedritent at kvinner som deg beviser at det faktisk FINNES kvinner som gjør dette mot sine menn. Dere gjør livet surt for mange ærlige kvinner! Du ba om ærlige svar, og det fikk du. Over 40 stk mener du ikke skal gjøre det, og 1!! sier go for it, og det er dét svaret du henger deg oppi.. Jippi for deg.. Og jeg forstår ikke problemet ditt. Du er ufør, noe som betyr at du går hjemme uansett (?). Så hvorfor spiller det noen rolle om du går hjemme som gravid eller som ufør, enden på visa er vel at du går hjemme sammen med venninna di uansett? Eller har jeg misforstått? Og jeg takker GUD for at jeg ikke er mannen din akkurat nå. Tenk å bli løyet for, bedratt og ført bak lyset av kvinnen han elsker fordi kona har lyst til å ha slumber party med venninna si hver dag.. Igjen, jippi for deg! Sorry at jeg skyter fra hofta her, men du provoserer noe voldsomt hi. Endret 31. juli 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Lotta78 Skrevet 31. juli 2012 #44 Skrevet 31. juli 2012 Hvem er det viktigst å få barn med - mannen eller venninna di?! Herregud, jeg blir helt matt av sånne som deg HI - jeg kan ikke fatte at noen virkelig planlegger i fullt alvor å misbruke sin kjæres tillit på den måten. Voks opp!
khm Skrevet 31. juli 2012 #45 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Herregud da, damer! Hva er problemet? De skal jo uansett ha en til på sikt! Samme om det skjer "uventet", som det vil gjøre i mannen sine øyne! Han får jo aldri vite det uansett... HI, jeg synes du skal kjøre på! Det vil jo bli en fantastisk tid for deg og venninna di! Og barna som kan leke sammen. Jeg ville ikke hatt noen problemer med å trikse og mikse litt for å fremskynde nr. 2! Lykke til!! Tusen takk for støtten! Godt å høre at det ikke bare er jeg som tenker sånn. Visste at jeg ville få endel negative reaksjoner, men syns det er veldig unødvendig å skrive at dere håper jeg blir alenemor. Jeg vil alldri ønske noen så vondt! Og dessuten så vet jeg at han aldri kommer til å gå fra meg, han elsker meg og ungen vår høyere enn alt annet! Og det er ikke bare bare å bli skilt skjønner du, du som skreiv det! Det er lavere terskel for å gå fra hværandre når man bare er samboere! Og dere som syns jeg er så dårlig person, jeg HAR jo dårlig samvittighet er jo derfor jeg skriver her inne! Men som hun anonyme her sier så spiller det jo egentlig ingen rolle om jeg blir gravid nå eller om litt over et år! Hi. Se der ja, greip tak i den ene som støttet deg, men alle andre har sine egne meninger om hva du fortjener eller ikke, og må vel si at de fleste (99%) er uenig med deg!Men noe jeg reagerer på er noe du skreiv nå, nemlig det at det er lav terskel for å gå fra hverandre som samboere? Unnskyld men kan du fortelle meg hva skilsmisse statistikken ligger på? Om man elsker hverandre nok så er det akkurat det samme hva man er, men det betyr jo at man er ærlig med hverandre, har tillit til hverandre, og at man holder de løftene man har gitt. Da blir det litt skinnhellig av deg å si at det er vanskelig for gifte og gå ifra hverandre, mens du tenker på å bryte alt som har med de løftene du har gitt til din ektemann! Heller samboer da takk hvis å være gift er så enkelt. Du kan velge og gjøre dette på en ærlig måte, så vil anbefale deg og heller ta den veien. Jeg håper ikke du blir alenemor, men om du fortjener det på den måten du har tenkt og gjøre det på er en annen. Hadde min samboer gjort det mot meg hadde jeg gått, ekteskap eller ikke! Da hadde min tillit til henne vært borte og noe jeg ikke kunne akseptert. Ja det spiller en rolle om du får nå eller om 1 år. For da vil faktisk mannen din, samtidig som du hadde respektert han nok til at du tok hensyn til mannen som du er gift med og som skal bli far til barnet! Endret 31. juli 2012 av khm
Gjest -ia- Skrevet 31. juli 2012 #46 Skrevet 31. juli 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143958896-lure-mannen-til-a-tro-at-jeg-mistet/ Har vi med et TROLL å gjøre her???
khm Skrevet 31. juli 2012 #47 Skrevet 31. juli 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143958896-lure-mannen-til-a-tro-at-jeg-mistet/ Har vi med et TROLL å gjøre her??? Les den andre siden du har lagt til som link først du
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #48 Skrevet 31. juli 2012 http://www.klikk.no/...-at-jeg-mistet/ Har vi med et TROLL å gjøre her??? Nei, det andre innlegget var en parodi på dette innlegget.
Gjest -ia- Skrevet 31. juli 2012 #49 Skrevet 31. juli 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143958896-lure-mannen-til-a-tro-at-jeg-mistet/ Har vi med et TROLL å gjøre her??? Les den andre siden du har lagt til som link først du Haha... Tusler stille til sengs....
Anonym bruker Skrevet 31. juli 2012 #50 Skrevet 31. juli 2012 http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/topic/143958896-lure-mannen-til-a-tro-at-jeg-mistet/ Har vi med et TROLL å gjøre her??? Les den andre siden du har lagt til som link først du Haha... Tusler stille til sengs.... Nattinatt :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå