Gå til innhold

Hvor traff du mannen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På fest hos en felles bekjent. Jeg skulle egentlig treffe en annen kjekkas den kvelden, en jeg hadde møtt helga før. Heldigvis kom mannen min til festen før han andre :-) Og det viste seg at de var kompiser og naboer.. Traff hverandre hver dag den kommende uka, og ble kjærester helga etter :-) 12 år siden nå, barn og hus.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I parken da jeg gikk tur med hunden min. Han gikk også tur med sin. Det var faktisk hundene våre som viste interesse for hverandre først :)

Nå er vi gift og jeg blir bare mer og mer forelsket <3

Skrevet

Jeg traff min mann gjennom ei veninne. Hun hadde akkurat fått seg type, og jeg ble med på besøk til han en kveld. Han hadde også en kompis på besøk, og veninna mi og typen hadde ett sterkt ønske om at vi skulle bli sammen. Og sannelig klarte de det ikke også :P

Skrevet

Møttes gjennom blink.no. Var egentlig inne i en periode der jeg absolutt ikke ville ha noe mannfolk i livet mitt, men han skulle kjøpe skolebøkene mine og derfor skulle vi møtes. Han kjøpte aldri de bøkene ;p

Skrevet

kjenner jeg blir litt misunnelig på noen av historiene her;)

Skrevet

På fest, i fylla for herrens mange år siden. Full klaff! :)

Skrevet

Vi traff hverandre gjennom venner på fest :)

Skrevet

Internett :) har aldri hatt det bedre!

Skrevet

Jeg flyttet inn i samme kollektiv der han bodde :) Jeg var bare utvekslingsstudent da, så det ble avstandsforhold i 1,5 år før jeg flyttet tilbake til Norge :)

Skrevet

Jeg jobbet som bartender, mannen var hjemme på juleferie og ute sammen med noen kompiser. De ble betjent av en kollega av meg først, men insisterte på at jeg skulle servere dem.. Den ene kompisen, som jeg kjente godt fra før, presenterte oss og blikkene ble maaaange utover kvelden. Senere i jula møttes vi tilfeldigvis ute på byen, dro på nachspiel sammen og deretter havnet vi hjemme hos han..

6 år senere har vi ei tulle på 2 og lillesøster på vei, rekkehus, stasjonsvogn, og et nydelig liv sammen! <3

Skrevet

På Samfundet i Trondheim.

Skrevet

Vi møttest på en utenlandsk nettside for litt over tre år siden. Jeg var ikke ute etter et forhold på det tidspunktet, bare noen å chatte med. Han kontaktet meg en kveld, og vi "snakket" i seks timer den kvelden.

Det var noe mellom oss helt fra den første samtalen, og vi chattet hver dag i en måned, i timesvis. Så gikk vi over til Skype, og det å se og høre hverandre gjorde at vi ble forelsket i månedene som gikk.

Jeg var usikker på om vi burde møtest, siden han bodde langt vekke (England),og jeg var redd for å skuffe ham om vi møttes.

Han tok heldigvis ikke nei for et svar, og fløy hit på besøk etter seks måneder. Scenen på flyplassen var som tatt ut av en film. Øynene våre møttes, vi smilte, gikk/sprang mot hverandre, og kysset. Lenge.

Noen måneder (og mange besøk) senere flyttet han hit. Vi har bodd sammen i litt over to år, fikk vårt første barn i juni, og jeg har aldri hatt det så bra som nå. <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...