Gå til innhold

Hvor traff du mannen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ungdomsskolen!!!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettby. Nå har vi vært sammen i 3 år, 1 barn, 3 hunder, hus og stasjonsvogn. Så må vi ikke glemme at vi er forlovet også :P

Skrevet

På blinddate som broren min arrangerte med en av kollegaene sine. 8 år senere har vi hele pakka, hund, barn, stasjonsvogn osv:)

Skrevet

Møtte han på em fest da keg var 15 år,gammel :) ble sammen etter en kort stund var sammen noen år og etter det var vi litt av og på hele tiden så bare bestemte vi oss for å slutte å tulle å gifte oss :) så nå er det gått 9 år vi har 1 barn og en på vei :)

Skrevet

Traff mannen i mitt liv noen dager etter jeg totalt hadde gitt opp menn. Første dag på ny jobb, han var min kollega. Det sa pang :) snart 5 år siden, har et barn sammen og forhåpentligvis snart ett på vei <3

Gjest Antarctica
Skrevet

"Hvor traff du din mann første gang?"

"Midt på hakespissen!"

Nei, seriøst: i jobbsammenheng. Og jeg hadde også 3 barn fra før... Alt går an!

Skrevet

Da jeg begynte i ny jobb og møtte kollegaene mine :P

Skrevet

Internett. Møtte han gjennom en felles interesse på et nettsted. Ikke noe kinky faktisk... Bare kunst :D

Skrevet

Første gangen vi møttes, kjente jeg ikke han. Og nei, jeg hadde ikke helt sansen for han der og da. Jeg var full og overlegen fordi han tøffet seg for gutta, å slang en kommentar som "du i det rød sjørtet, fuck me baby, fuck me" jeg så ikke på han når han sa det, så han fikk den stygge fingeren og en stygg tanke fra meg om han.

Noen måneder senere kom vi i snakk på blink. Jeg visste ikke da at han har den fyren, for det hele kom.fram etter vi flyttet sammen og forlovet oss etter 7 måneder. For da husket kompisen hans meg endelig. Å da lo vi godt, så i alt har vi snart vært sammen i 6 år og har en sønn på 3 sammen :) fra hat til kjærlighet kan vi kalle dette nesten ;)

Skrevet

På fest hos leieboeren min :)

Jeg hadde to barn fra før - absolutt ingen hindring. Nå har vi vært sammen i 3 år og vi har så smått begynt å tenke på en til.

Skrevet

Fikk en sms fra ukjent nr en søndagsmorgen etter en fest arrangert av en venninne for å feire at vi skulle glemme gutter for en stund.....(phu...lang settning gitt ;-)) Dette pga bekjentskaper med diverse rævhøl som egentlig ikke fortjener å bli omtalt engang :-/

Der stod det: "hører du har gitt opp gutter, kunne tenkt meg å prøve å få deg til å ombestemme deg :-)"

Det tok 12 timer før jeg svarte, både pga fyllesyke og redsel ;-)

Vel ihvertfall, nå er vi forlovet etter 5 år sammen, hus, stasjonsvogn og en liten arving på 3 mnd <3

Skrevet

Ute på byen - fra hver vår kant av utestedet ble vi dratt med i en konkurranse, ble tilfeldigvis plassert på samme lag og vant to drinker. Han skulle bli mitt første ONS, og her sitter vi med en 6 måneder gammel baby, leilighet og skal gifte oss neste sommer :)

Skrevet

Jeg traff min kjære via finnenvenn.no, som forøvrig ikke eksisterer lenger. Vi har vært sammen i 5 og et halvt år og prøver fortsatt på første barnet.

Skrevet

Møttes på barnehjemmet, var bestevenner fra dag 1.Han flyttet inn etter meg og vi "vokste opp" sammen. Og ble kjærester ca 3 år etter at vi hadde flyttet ut :)

Skrevet

Vi møttes på videregående. Jeg skulle besøke et søskenbarn i et annet bygg enn jeg gikk i, og mens jeg stod og prata med han kom kjæresten min gående og fikk sett fua mi - den skulle han visst ha.. ;)

Vi havnet på samme fest og etter litt frem og tilbake hvor vi har vært med hverandre, med andre, med hverandre igjen og 10 år gått, er vi nå samboere, har stasjonsvogn, bikkje og en liten en på vei. :) "Den som venter på noe godt.." :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Pratet sporadisk på Nettby i ca 6 mnd, så ble vi enige om å møtes i virkerligheten, siden vi bodde på samme plass. Ingen av oss var ute etter forhold, og vi var totalt enige før han kom til meg, at det bare var snakk om to venner som møttes for å se en film og prate litt.. Men, samme natt, så sov jeg trygt i armkroken hans, og vi har vært sammen siden da ;) over 3 år nå, med sine oppturer og nedturer. Satser på mange mange flere. Har jo nå da to barn (+2 englebarn) og jakter på "det perfekte hus"

Skrevet

Så mange som har møttes på nettet!

Selv møtte jeg mannen min i virkeligheten.no, kantina på Blindern.

Skrevet

På fest, mistet hverandre i folkemengden, men møttes igjen på fest 3 mnd senere. Holdt sammen fra den kvelden, mine-dine-våre barn, gift, sauer, gård, you name it! ;) Herlig <3

Skrevet

På møteplassen.no for halvannet år siden. Rekkehus og baby på vei. Men hvor blir det av ringen?? :))

Skrevet

Har overlappende vennegjeng og har møttes på diverse fester siden tenårene (da han var sammen med en ikke veldig nær venninne av meg). Da vi var 25 og 26 ble vi sittende å prate på en fest og han inviterte meg hjem til seg for å se en film noen dager senere. Fra dagen etter det har vi bare tilbragt 5 netter borte fra hverandre tilsammen.

Skrevet

På nett faktisk. Er lykkelig gift, vært sammen i snart 7 år og venter første barn :)

Skrevet

Var på byn sammen med en gjeng og når lokalet skulle stenge, så hører jeg en si "skal du ikke hilse på meg?" hvorav jeg snur meg å sier "hvem er du?" lettere uptight :P Etter det så ble det stille, helt til han kom på vors hos meg en mnd seinere. Etter å ha sittet i stuen med alle de andre i 1-2 timer, så må jeg på do. Jeg reiser meg opp å går mot toalettet, og bak meg kommer han stormende og slenger meg opp mot veggen og kysser meg! *FRYSNINGER* Akkurat som på film!

Etter det, så gikk vi på byn, så hjem til en kompis av han hvor meg og samoeren delte en flaske vin og pratet hele natten. Dette var om sommeren så vi satt jo selvfølgelig ute :)

å nå sitter vi her med en bolle i ovnen, bil, båt, hus om 1-2 år og en katt :)

Skrevet

Grisefull på byen (veldig sjarmerende).

Selv husker jeg ikke stort, men har blitt fortalt litt i ettertid :P

Begynner å nærme seg 9 år siden!

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

På fest :)

Kjærlighet ved første blikk, ble med han hjem og reiste vel ikke hjem igjen etterpå:P Er nå gift og har et herlig barn sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...