Gå til innhold

Hvor traff du mannen din ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil så gjerne finne meg en grei mann men aner ikke hvor ? Jeg har 3 barn s¨går ut i fra at det også skemmer en mann...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant min kjære på sukker.no for litt over to år siden.. :)

Kjærester i litt over to år, samboere i 1,5 år, vært forlovet i 3 mnd og liten baby på vei :) <3

Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Blink.no...*rødme*

(Tror ikke det nettstedet eksisterer i dag, fordi det er mange år siden).

Skrevet

Jeg traff min mann på pub, etter et julebord.

Jeg ga han feil navn og nr da jeg ikke trodde dette ville bli noe mer, men han sporet meg opp og sjarmerte meg i senk....

Skrevet

jeg traff min mann på fest hosen kompis .....kjærlighet ved første blikk og nå 3 år seinere venter vi vår første <3

Skrevet

Sukker.no her også... Fire år siden, vi har det helt fantastisk og venter barn nr to i nær fremtid:-)

Skrevet

Min mann traff jeg da jeg var på jobb (jobbet i skrubben på en restaurant). Han satt ved et av bordene med ei jeg sånn halvveis kjente, og vi små flørtet litt med hverandre på avstand. Så kom jenta bort til meg og spurte om jeg ville sitte med dem når jeg var ferdig på jobb, og jeg sa såklart ja :) Plutselig "måtte" hun gå, så min kjære satt alene og ventet på meg til jeg var ferdig :) Med engang vi begynte å prate sammen, sa det bare "klikk" og vi har vært sammen siden da :) Husker at da jeg først så han sitte der sa jeg til en av kokkene at HAN skal jeg gifte meg med! Og fem år senere er vi forlovet :)

Skrevet

Var på besøk hos familie i en by jeg overhodet ikke kjente noen. En av de "voksne" ringte en lillebror i 20-årene og lurte på om det var plass til en jente utenbys fra på kveldens happening.

Så da ble jeg med en totalt ukjent på fest, ett år senere var vi et par, nå har det gått nesten 15 år til, vi er gift og har fire barn :)

Skrevet

Adultfriendfinder.com :D Ingen av oss var ute etter noe annet enn sex, men her sitter vi, gift, barn, hus, bil, båt... :)

Skrevet

Danskebåten! :P

Var en gjeng av venners venner som reiste sammen, og da jeg så ham, sa jeg til alle de andre der at "han skal jeg ha". Og så proklamerte jeg høyt og tydelig (og lettere bedugget) når jeg kom inn i lugaren deres, der vi startet festen; "Jeg er singel, jeg!".

Funka som f***, nå sitter vi i saksa 8 år senere, med hus, bil, bikkje og unge. ;)

Skrevet

Tagged.com :-) han skrev en melding til meg. Jeg svarte. Så var det gjort. :-)

Gjest sandyBay1
Skrevet

På toget. Han på jobb og jeg på vei til fest :D

Og jeg har tre barn fra før og nå er vi gift - hus - bikkje og en baby :D

Skrevet

På fylla for åtte år siden. Jeg skulle ha min første one night, men det ble ikke sånn, gitt...

Skrevet

Hjemme hos meg selv på fest. Han ble med (typen min da) på fest. De heter forressten det samme også.

Skrevet

På skolen. Vi studerte sammen, og han sendte spørrelapp gjennom en venninne av meg. Vi var i tjueårene begge to, og det er noe av det mest romantiske jeg har opplevd. :)

Skrevet

Fest for snart 9 år siden. Nå er vi gift, snart 3 unger, rekkehus og stasjonsvogn.

Fort gjort ;-)

Skrevet

Hmm.. jeg hadde blitt slått ned på en fest når jeg gikk i videregående. ei som gikk i klassen min da viste et bilde av meg til samboer der jeg hadde blåveis og hele pakka:-P han syntes jeg var søt og han fikk mailadressa mi av henne slik at vi kunne snakkes på msn:-P

nå sitter vi her 8 år senere med barn, hund, bil og en ring på fingeren:-)

Skrevet

På byen. En ONS ble til daglig kontakt, kontakt ble til flørting, som igjen førte til middager, dating, sove hos hverandre++... Og nå er vi kjærester! Lykke til :)

Skrevet

Hjemme hos husverten min. Han jobbet som elektriker og skulle installere bredbånd i husest jeg bodde. Husverten kunne ikke være hjemme når han kom, så jeg sa jeg kunne... Viste jo selvsagt ikke hvem det var som kom da... Ble sammen noen måneder senere.

Og nå, etter 6 år har vi vært gift i 2 år, hus, hund, stasjonsvogn og venter nr 1.

Skrevet (endret)

Traff mannen min gjennom en kompis som jobbet i samme bedrift som min far! ;-)

Dei kom på besøk til min far bare noen få dager før jeg skulle til USA som au-pair, så hadde ikke tid til gutter og tenkte vel ikke så mye på han mens jeg var borte ;-)

Tenkte vel ikke på han før vi traff på hverandre bare noen få uker etter at jeg kom hjem til Norge igjen på en fest, og vi ble sittende å snakke sammen til langt på natt etter festen.

Han hadde også sammen med 3 andre et rafteselskap og jeg var endel med dem bla.a som sjåfør på raftebussen da dei manglet sjåfør med minibuss sertvikat.

Så bare utviklet det seg og vi ble sammen og har nå vært sammen i ca 19 år og gift i 11 år, og har 6 nydelige barn sammen! :-)

Endret av JenteOgGutterMamma!
Skrevet

Internett :) 4 1/2 år siden. Hus, bil og to barn! Og fortsatt lykkelig <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...