Gå til innhold

Presentasjonstråd..


På vei igjen <3

Anbefalte innlegg

Hallooo! Tror jeg har termin 13.april :) Spennende! Har en gutt på 1 år fra før.

Bor i Vestfold, er 27 år :) Håper på å bli kjent men noen hyggelige mennesker her inne! =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 25år, fra Østlandet:-)

Har ei lita ei på 4,5mnd og en gutt på 2,5år:-) så her blir det nr 3 rimelig tett:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 26 år og fra Telemark :) Gift, og har en søn som ble 2 år i juli. Vi har prøvd i noen mnd, og hadde en sa i begynnelsen av juli. Krysser alt vi har for at spira blir sittende denne gangen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg slenger meg på her, jeg er 27 år, student og bor i Buskerud, har en 4-åring fra før. Gleder oss veldig, krysser alle fingre og tær for at alt går som det skal. I så fall har vi termin rundt 8. april :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei! Jeg er en jente på 20 år fra østlandet som i dag to positive tester og er overlykkelig! Akkurat fått stor fin leilighet sammen med samboeren min, så veldig bra timing! Jeg bare håper alt går som det skal, jeg tenker alltid det verste uansett, Hehe!

Glad jeg fant et forum med andre som har termin i april!:)

Godt å ha noen å diskutere ting med når jeg er litt avventende å fortelle det til familie og venner:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, bor i Trøndelag. Meg og mannen venter vårt tredje barn - foreløpig termin 12.april! Har fra før gutt på 5 og jente på 4 (13 mnd mellom)! Så begge permisjonene og babytidene sist ble litt "travle", men denne gangen skal det bli bare kos (tror jeg!):)

 

Symptomer : Morgenkvalme, og TRøTT!! Kunne sovnet stående - helt sikkert! Ellers litt ømme bryster - men faktisk så lite symptomer at jeg ikke skjønte det før mensen var en uke på overtid og testen viste positiv! Tenkte kanskje man bare "skjønte" det når det var den tredje - men sånn var det allefall ikke for meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hei :)

 

strax 33, forlovet, fra hitra. har en på 9 fra før. mistet i MA på april, er nå 6+3 igjenn :) foreløbig mens termin 3 april :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en 23 år gammel jente som holder til på rælingen, dette blir vår første noe som er fantastisk spennede.

 

Hei :-)

Må bare svare på den over her, siden jeg nå bor i Lørenskog, men skal flytte til Rælingen så fort det går, sønnen min går i bhg der (i Lia), og begynner på skole der neste høst.

 

Jeg er 27, har en sønn på fem, jeg er ikke sammen med faren hans, og keg er såvidt på vei med nr to ;p foreløpig termin er ikke før 21 april så det er tidlig enda!

 

Jeg glad i å være med venner og familie, leser en del, går mye turer, er glad i å være ute, spesielt i fjellet :-)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej! Grattis alla! (om man vågar säga det så här tidigt!) :) Blev helt oplanerat gravid för första gången. Men vi var nu inte direkt försiktiga. Men det er iaf med en pojkvän sen snart två år. Han är norsk. Termin 13. April :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 28 år og bor på sunnmøre med mann og 2 jenter på 4,5 og 5,5år så dette blir nummer 3 på oss, tror ikke det har gått helt opp for oss enda at vi skal ha en til, da det ble full klaff på første forsøk. og vi hadde trodd at det kanskje skulle bli litt prøving, men er i dag 5+5, og forma er veldig bra foreløpig, sliter kun med at jeg er ekstremt trøtt og litt småkvalm når jeg blir sliten, også har appettiten endret seg, spiser absolutt hele tiden så frykter det skal komme altfor mange ekstra kilo denne gangen..

Dere må ha lykke til alle sammen, jeg skal til legen i dag og få helsekortet slik jeg har det, men blodprøver og slikt ville ikke de ta før jeg var 12 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 år fra det blide Sørlandet ;-) 5 og 6 åring fra tidligere eksteskap..

 

Har trukket vinnerloddet og venter kjærlighetsbarnet med mannen fra drømmeland;-)

 

Han har ingen fra før, så dette blir spennende, krysser fingrene for at det går som planlagt!

 

Jobber for fullt, trener endel og mye ut i skog og mark med hundene! Nyter det så lenge jeg kan, etter bekkenløsning tidlig med de to andre - så tviler jeg på at jeg slipper unna denne gangen.. Er bare mega trøtt på ettermiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 år fra Halden. Har en guttunge på snart 4 år fra før av. Hatt 3 spontanaborter siden han, så blir spennende å se om det går denne gangen. Skal på UL om 1 uke, og får gjevn oppfølgning frem til termin.

 

Ble slutt med bf for 7 mnd siden, men vi har vært av og på siden det ble slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, bor i Trøndelag. Meg og mannen venter vårt tredje barn - foreløpig termin 12.april! Har fra før gutt på 5 og jente på 4 (13 mnd mellom)! Så begge permisjonene og babytidene sist ble litt "travle", men denne gangen skal det bli bare kos (tror jeg!):) Symptomer : Morgenkvalme, og TRøTT!! Kunne sovnet stående - helt sikkert! Ellers litt ømme bryster - men faktisk så lite symptomer at jeg ikke skjønte det før mensen var en uke på overtid og testen viste positiv! Tenkte kanskje man bare "skjønte" det når det var den tredje - men sånn var det allefall ikke for meg :)

 

Jeg får 13mnd mellom denne gang:-) har en på snart 2,5år og ei på 4,5mnd :-) er 6uker gravid igjen:-) hvordan syns du det er med så tette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Jeg er snart 24 og bor i Svarstad.

Har ei jente som blir 1 i september og har termin med neste 13 april jeg også(foreløpig ihvertfall;))

Vi gifter oss i slutten av september og hadde planlagt å få en til i løpet av neste år.

 

Formen er ikke spesielt god om morgenene,er kvalm før jeg spiser.Ellers har jeg mye murringer i magen og er brystene er tunge.

Er ikke så mye trøtt og sliten igrunn:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 år, bor i Trøndelag. Meg og mannen venter vårt tredje barn - foreløpig termin 12.april! Har fra før gutt på 5 og jente på 4 (13 mnd mellom)! Så begge permisjonene og babytidene sist ble litt "travle", men denne gangen skal det bli bare kos (tror jeg!):) Symptomer : Morgenkvalme, og TRøTT!! Kunne sovnet stående - helt sikkert! Ellers litt ømme bryster - men faktisk så lite symptomer at jeg ikke skjønte det før mensen var en uke på overtid og testen viste positiv! Tenkte kanskje man bare "skjønte" det når det var den tredje - men sånn var det allefall ikke for meg :)
Jeg får 13mnd mellom denne gang:-) har en på snart 2,5år og ei på 4,5mnd :-) er 6uker gravid igjen:-) hvordan syns du det er med så tette?

 

Mens det stod på (babytiden og de første årene) tenkte jeg ikke spesielt over at det var travelt eller noe, men når jeg tenker tilbake var det nok det likevel ;) Men de har alltid hatt masse glede av hverandre, og henger sammen som erteris idag, selv om det er gutt og jente. Jeg ville ikke valgt annerledes om jeg fikk valget igjen! Dette går bra - masse lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Er 27år gammel, blir 28 i år. Venter nr. 3 med termin 17. april. Har to jenter fra før på 6 og snart 4 år. Så dette blir kjekt :) Skal prøve å holde d hemmelig til ul, men kommer vel an på formen og om magen kommer... Jobber i bhg så blir ikke mye tid å slappe av på jobb. Var veldig kvalm sist og har begynt med litt små kvalme så vi får se hvordan det går. Håper Bekkenløsningen som jeg har også har hatt de to andre gangene skal holde seg vekk ved hjelp av trening :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei igjen : Tror ikke det er 2 har ganske lave verdier av hCG enda, tok ny prøve i dag og håper at jeg får til svar at de har steget i morgen =) Jeg er fornøyd med en jeg altså :D Huff, kjipt med kvalme, jeg er bare ufattelig fysen jeg, føler jeg spiser HELE tiden :P
Hvor høy var din hcg på når du testet og hvilken uke er du i. Jeg testet sist uke og fikk 17000,men lege og gyn er litt uenige om termin. den ene sier 2 mars og den andre sier 4 april
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok prøver i uke 3/4.. Er ikke helt sikkert hvor langt jeg er på vei. ( UL på torsdag) Jeg hadde bare 31, og den steg til 57.. Så regner med jeg tok prøvene ganske ferskt etter at det hadde festet seg.. Legen sa iallefall at jeg hadde perfekt stigning ;)

 

Om det er så stort spenn i terminene ville jeg bedt om tidlig UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Najaden er trebarnsmamma, gravid med fjerdemann. Jeg er nok blitt 39 innen minsten kommer. Jeg ble faktisk gravid i det som min mann og jeg var enige om skulle være vår aller, aller siste prøveperiode - så nå håper jeg inderlig, inderlig at spiren sitter, etter å ikke ha brukt prevensjon siden minsten på 2 år ble født og etter å ha vært aktive prøvere i ett år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei.

 

Nettopp testa positivt og venter da nr 2 i slutten av april, blir 20 mnd mellom dem. Er 32 år, fra sørlandet.

Vi hadde egentlig tenkt å vente litt siden jeg nettopp har begynt i ny jobb,så er veldig spent på åssen nyheten blir tatt i mot der.

Uansett er h*n hjertlig velkommen i familien!

 

Lykke til videre,jenter.Vi snakkes underveis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har gått med et lurt smil på jobben en ukes tid nå. Klarer nesten ikke å tro at jeg er så heldig og har blitt gravid bare litt over en mnd siden jeg hadde en SA. Ingen mens, bare positiv test :) Fantastisk!! Har jo lest om at det går, hehe...

 

Jeg er 32 år fra Halden, har en sønn på 10 år fra før som er mer enn klar for å endelig bli storebror. Jeg og samboeren er midt i husbygging og flytter inn neste uke, så det opprinnelige "gjesterommet" blir det nok ikke noe av ;)

 

Gleder meg til å bli mere kjent med dere her inne. Vi har en spennende tid i møte. Deilig å kunne prate litt om graviditeten også, litt tidlig til å offentliggjøre det ennå synes jeg.

 

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 38 (blir 39 før barnet blir født) og venter nr 3. Mannen min og jeg har vært gift i 18 år og vi har 2 jenter fra før. De er 12 og 10. Er 9. gangs gravid og har vært gjennom 2 MA og 2 SA det siste året (fra august 2011). Ble gravid rett er SA i juli denne gang.

 

De to siste gangen har jeg mistet ved 5 fullgåtte uker og hatt svake streker på graviditetstestene. Denne gangen fikk jeg tidlig veldig sterke streker på testene og fikk gravid 3+ på digital ved 4 +4 uker. Så jeg håper og tror at det skal gå bra denne gangen! Står også på Albyl-E og Crinone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...