ღTyrkiskPepperღ Skrevet 21. juli 2012 #51 Skrevet 21. juli 2012 (endret) Synes det er unødvendig å lage slike innlegg. Folk må jo da forstå at jeg er på slanking og følger en helt jævlig diett, nå har jeg så inderlig lyst på løvbiff( selvom jeg ikke har smakt det før, tror jeg da) ... *ironi* ( for de som ikke forstod det;p Jaja får tusle ut på kjøkkenet og spise noe fisk Endret 21. juli 2012 av ღTyrkiskPepperღ
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. juli 2012 #52 Skrevet 21. juli 2012 Din mann er voksen, og du kan da ikke bestemme hva slags mat og når og hvor mye han skal spise. Dette var en forenkling. I et parforhold med felles økonomi må man selvfølgelig tilpasse seg familiens matbudsjett. Mannen min "bestemmer" ikke hva jeg skal spise, men det er likevel ganske åpenbart at jeg ikke kan spise biff, hummer og restaurantmat fem ganger i uka selv om det er det jeg gjerne vil. Jada, man kan påpeke at man må velge billigere alternativer. Men ikke bestemme at et annet voksent menneske skal spise til andre tider og andre typer mat. Det gikk vel an for HI og mannen å kjøpe noe mer til mannen i tillegg til løvbiffen?
Anonym bruker Skrevet 21. juli 2012 #53 Skrevet 21. juli 2012 Enig med deg HI, to biffer er vel nok selv for en voksen mann. Jeg har også en mann som spiser lite tidlig på dagen. Når middagen står på bordet hiver han i seg maten, omtrent før jeg har fått tatt opp bestikket mitt. Han sluker maten fordi han er så sulten, og det er faktisk litt irriterende.
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #54 Skrevet 27. september 2012 Fy faen!! Hiv han på huet og ræva ut av huset!!
ellen-propellen Skrevet 27. september 2012 #55 Skrevet 27. september 2012 Kjøp en pakke med karbonade deig, bland med litt egg/salt/pepper osv. Lagt en kjøttkaker som du legger mellom 2 ark bakepapir og vips du har løvbiff. Jeg er helt sikker på at det blir flere enn 4 av en pakke karbonade deig, så mannen kan få flere enn 2 OG dere sparer penger
Von Hertelhofen Skrevet 27. september 2012 #56 Skrevet 27. september 2012 Så moro! Jeg elsker en god løvbiff-diskusjon
Anonym bruker Skrevet 27. september 2012 #57 Skrevet 27. september 2012 Hva i all verden? Trodde man måtte være voksen for å være gift, men tydeligvis ikke.. Er dette noe det i det hele tatt er mulig å ha en krangel om, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå